Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Straks gewoon een custom firmware er op zetten. Gelukkig maar. Custom firmware, wat betekent dat voor de rest (geinstalleerde apps, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gelukkig maar. Custom firmware, wat betekent dat voor de rest (geinstalleerde apps, muziek, contacten, etc.)? Blijven die gewoon op mijn toestel staan?
Misschien toch maar wachten en hopen dat ze een QuickPwn voor Windows uit gaan geven |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone werkt inmiddels weer na een recoveryfile en heeft ook gewoon weer T-Mobile signaal . Nu Cydia testen!
|
|
|||
|
|||
heb een iphone 3G geunlocked met ship en gejailbreakt! met welk programma kan ik mijn bestanden die van cydia zijn behouden en de software 3.0 installeren en unlocken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Downloading..... Deze is dus ook voor een gelockte t-mobile iphone 3G? |
|
|||
|
|||
Graag! die van GJ is geloof ik niet correct dus als je zou willen download ik hem graag van je
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe moet ik deze dan installeren, en zal alles dan ook werken als ik straks ultrasn0w wil gebruiken om zo met mijn HI sim te kunnen gebruiken? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt hij nu ook
Ik kreeg eerst fout 1604... maar dat kwam denk ik omdat ik hem verkeerd in DFU mode had gezet. Als je in Pwnagetool selecteert dat je hem nog niet eerder gepwnd hebt dan krijg je exacte instructies hoe dit moet, en dan gaat het dus wel goed Dus... lukt het niet, gewoon ff instructies volgen.
|
|||
|
|||
kan iemand nog de firmware met activatie erop zetten? (3G)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan deze gewoon installeren via iTunes (Shift+Update knop op Windows, alt+Update op Mac) en dan via Cydia ultrasn0w downloaden zodra deze uitkomt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmmm, ik heb een eenvoudige vraag. Ik heb net geupdate naar 3.0. Moet ik nu synchroniseren of op herstellen klikken....
|
|
|||
|
|||
Ik installeer nu de firmware die net geupload is op megaupload.
ik gebruik tmobile. ik kreeg nu een error 1600. wat houd dit in? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|