Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Yocko : Dus de volgende versie is ook de 3G, maar dan gemaakt voor een versie die niet geactiveerd kan worden met iTunes?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ Yocko : Dus de volgende versie is ook de 3G, maar dan gemaakt voor een versie die niet geactiveerd kan worden met iTunes?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat ik dan alvast upgrade naar 3.0 en dan later met ultrasn0w installeren (als'ie er is). en dan zolang gebruik te maken van de hardware unlock...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu nog steeds aan het uitvissen hoe ik apt en app backup weer terug krijg.. |
|
|||
|
|||
Hier een volledig werkende .ipsw voor de iPhone 3G.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service |
|
|||
|
|||
F*cked. Betekent dit dat ik zuur ben omdat ik 3.0 reeds heb geinstalleerd (en ik een JB en unlock wil)??
Surely don't hope so!! |
|
|||
|
|||
#2 Try a demonic value in the custom partition size before making the .ipsw there is a gift from @stephenfry if you do this.
iemand al gepropeerd? |
|
||||
|
||||
bij mij werkt het perfect. word niet geactiveerd door pwnagetool en enable baseband update is uitgezet. alleen cydia orignal logo's. ik kan uploaden als iemand het wil. het werkt perfect, ik zou alleen wel dfu gebruiken heb ik ook gedaan.
official only! Laatst gewijzigd door danieldereus; 19-06-09 om 21:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu aan het uitproberen of ik zonder baseband update met 3.0 yellowsn0w kan gebruiken... wel een interessant experiment... (je moet toch wat doen tot ultrasnow uit is)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu nog een custom met activatie, zonder BB update en met Cydia er in graag. Gaat dacht ik niet lukken, maar je mag het proberen. Ik was iig ook van plan om gewoon met een custom firmware te gaan updaten. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat het je zo weten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb deze hele topic door gelezen maar niet gevonden
ik heb baseband: 2.30.03 FW: 2.2.1 ik wil ermee kunne bellen (unlocken, dit is me nog niet gelukt in deze firmware door de baseband) moet ik nu op de custom firmwire wachten? en dan ultrasn0w gebruiken voor hem te unlocken? het enigste wat ik PERSEE wil is ermee bellen en ipod luisteren deze antwoorden nog niet gekregen hoop nu wle te krijgen, bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alleen voor de tmobiles nu!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|