Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door musiqman Ik ben nu de custom ispw aan het inladen na het opstarten in recovery mode. Moet ik Quick PWn nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
QuickPwn activeert, jailbreakt en unlocked, maar dit programma vereist eerst een originele Apple firmware in iTunes. Hierdoor wordt je Baseband altijd geupdate.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 19-06-09 om 21:07. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben hem aan het uploaden, maar ik heb niet het allersnelste internet dus het kan even duren. Zoals het nu lijkt staat hij over ongeveer 40 minuten online.
|
|
|||
|
|||
volgensmij zit hier geen verschil in, behalve dan de naam en pwnagetool wordt alleen op mac gebruikt, quickpwn op mac en windows..
(weet het eigenlijk ook niet zo heel goed) |
|
|||
|
|||
"Easter Egg #1 - Hold s + f + click the Pwnapple in "About PwnageTool" box." Iemand dit al gedaan?? wil het wel eens zien
|
|
||||
|
||||
Ik ben nu m'n back-up aan het terugzetten...
Ik heb wel al kunnen bellen en had Cydia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraagje: Als het ipsw-bestand via een mac is aangemaakt kunnen wij windows-gebruikers deze dan gewoon via Itunes installeren??? |
|
|||
|
|||
Het Jailbreaken is gelukt, alleen ik heb nu geen provider meer bovenin staan. Hij blijft maar staan op Zoeken... terwijl ik een iPhone van T-Mobile heb, incl. T-Mobile abbo. Moet ik hem misschien herstarten ofzo?
Citaat:
edit: @patje26, als ik de rest van dit forum moet geloven wel ja . Laatst gewijzigd door iMario; 19-06-09 om 21:08. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe maak je je eigen firmware met cydia dan met pwnage tool dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een vraag ik heb een 3g 16 gb van t mobile nog nooit iets mee gedaan, althans hij is origineel. OS 3.0 staat er op kan ik deze jailbreaken ?? en wat kan ik er dan extra mee ?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je krijgt Cydia, daarmee kan je veel extra software instaleren die apple niet in de appstore toelaat.
Zoak anders op het forum, dan zal je veel extra info vinden |
|
||||
|
||||
Ik las dit op Wikipedia
PwnageTool has more customization while QuickPwn is quicker and simpler, so you are less likely to lose data with QuickPwn. On the other hand, using only QuickPwn will mean that you cannot later unlock your iphone Bedoelen ze hier een unlock met yellowsnow? Want ik wil in augustus wel mijn iPhone kunnen unlocken. Ik heb een T-mobile iPhone met sim-lock ( krijg unlock in augustus van T-mobile). Welk programma moet ik nu gebruiken? QuickPwn of Pwnage Tool? Ik weet niet welke tool ik de vorige keer heb gebruikt. Kun je dat nog ergens zien? |
|
|||
|
|||
Citaat:
je kunt hier spellen en handige programma's krijgen die normaal niet op de iphone staan... ik zou het echt doen, het is aan te raden |
|
|||
|
|||
je leest hier allemaal dingen over mensen die hun eigen custom firmware maken... kan ik dit ook als ik pwnage tool gedownload heb?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|