Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg net een mooie ananas in beeld, dat is een goed teken toch? (Nog nooit eerder een iPhone gejailbreaked). Ik moet mijn iPhone nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kreeg net een mooie ananas in beeld, dat is een goed teken toch? (Nog nooit eerder een iPhone gejailbreaked).
Ik moet mijn iPhone nog wel ter vervanging opsturen via T-Mobile (hij heeft 3 dode pixels). Ik heb mij laten vertellen dat ik de iPhone gewoon weer kan terugzetten naar fabrieksinstellingen en dat er dan niks meer te zien is van de jailbreak. Is dit ook echt waar? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou jij zo aardig willen zijn de custom firmware van de 3g online te willen zetten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een custom firmware voor de 3G.... waar zal ik 'm posten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem wel online willen zetten, als iemand mij vertelt welke hosting site ik zou moeten gebruiken. Rapidshare accepteert maar tot 200 MB en de .ipsw is (als het goed is) 234,1 MB.
|
|
|||
|
|||
rapidshare of megaupload of zippyshare ofzo. maakt niet uit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Rapidshare.de heeft `n limiet van 300mb ipv de 200mb die .com heeft
Please upload een custom 3G .ipsw die ook geactiveerd is |
|
||||
|
||||
megaupload werkt goed volgens mij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of: |
|
||||
|
||||
Maar ik wacht nog wel even tot Quickpwn, heb de tijd.
|
|
|||
|
|||
klopt, maar heb vanavond feestje, enja. dan wil ik toch weer graag mijn oude vertrouwde iphone / ipod hebben (hij moet nog geactiveerd worden...)
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu de custom ispw voor mn 1st gen aan het inladen na het opstarten in recovery mode. Moet ik Quick PWn nog opstarten?
|
|
|||
|
|||
Denkt iemand ook aan de oude 2G users?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat is nou precies het verschil tussen Pwnagetool en Quickpwn? Ik wil mijn 3G alleen jailbreaken, verder is deze simlock vrij.
|
|
||||
|
||||
Bij mij wil het niet werken...
Ik heb een custom ISPW gemaakt met Pwngetool... en dan zet ik mn iPhone in recovery en als ik dan wil herstellen met de custom zegt hij eerst 10 minuten dat hij bezig is de iPhone voor te bereiden, en daarna krijg ik ineens een grote fout :S Fout 1604 Geen idee wat ik verkeerd doe...
|
||||
|
||||
kan je beter wachten tot Quickpwn online staat:
Michael (MickieF) on Twitter |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|