Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff geen Windows, nog maar even wachten dan. Om 20 uur staat hij er zeker!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pff geen Windows, nog maar even wachten dan. Om 20 uur staat hij er zeker!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geen mac, maar ik seed 'm wel
|
|
|||
|
|||
Ik wil graag een backup file van mijn iPhone backupen. Want stel dat ik hem nu jailbreak en weer aansluit bij iTunes, dan gaat hij syncen en mijn backupfile overschrijven met een gejailbreakte backup file toch?
Mijn vraag is dus, waar vind ik de backup file die iTunes maakt van mijn iPhone? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie post de eerste custom?
|
|
||||
|
||||
iPhone=Apple=Mac, en trouwens, je hoeft niet een paar dagen te wachten. Zodra er een Custom Firmware is geüpload kun je gewoon daarmee herstellen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als je met een custom firmware hersteld heb je dan gelijk een jailbreak?
Dat wist ik niet eens :$ |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is alleen als je al is eerder je iPhone hebt gejailbreak'd, toch?
|
|
||||
|
||||
Ik heb een .ipsw...
Gaat Michael uploaden? Laatst gewijzigd door apoZ; 19-06-09 om 20:51. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat als je een custom firmware er op hebt staan deze compleet icl baseband overschreven word. Naar os 3.0 en de nieuwste baseband 04.26.08. Deze kan je met de tool die online komt jailbraken en daarna met Ultrasnow volledig unlocken ? |
|
|||
|
|||
Edit.
gebruik de ''find on the web'' knop, herhaal dat 2x (vor nr 3 en nr 4) et voila.. Hij is nu een ipsw aan het maken. Laatst gewijzigd door musiqman; 19-06-09 om 20:57. |
|
|||
|
|||
Behoud je dan wel al je telefoon nrs, sms, en apps ed?
als je die custom firmware hersteld bedoel ik dan Laatst gewijzigd door nylezis; 19-06-09 om 20:51. Reden: ed |
|
||||
|
||||
Ja, ultrasn0w zal snel komen, dan kan je unlocken.
|
|
||||
|
||||
Nee, kijk post #28.
Citaat:
Ultrasn0w gaat op de nieuwste Baseband werken (van 3.0). Als je een backup in iTunes maakt wel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat Devteam maakt is perfect. alleen jammer van de beloftes, hier konden ze gedeeltelijk ook niks aan doen, met de GM werkte alles nog perfect, maar toen de officiele build uitkwam waren er 2 problemen, dit kost ook tijd!
vind het wel jammer dat ze nu apple jailbreak releasen en de windows mensen laten wachten.... zit al 3 dagen met een iphone die niet eens als ipod kan dienen (moet worden geactiveerd) Kan iemand misschien de ISPW die met een mac is gemaakt uploaden dat zou heel fijn zijn |
|
|||
|
|||
Alstublieft, wat adresjes voor de tool. Ook even al de andere uit dit topic gepakt:
http://files.getdropbox.com/u/113021...geTool_3.0.dmg MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service PwnageTool_3.0.dmg ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ... PwnageTool_3.0.dmg (download torrent) - TPB Ook toegevoegd in post #1. ~iMario Laatst gewijzigd door Neefdave; 19-06-09 om 21:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|