Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) jammer, dan probeer ik t ook niet. iedereen bedankt voor alle moeite...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jammer, dan probeer ik t ook niet. iedereen bedankt voor alle moeite
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee, gewoon aansluiten op de pc met itunes en quickpwn draaien, makkelijker kan niet
|
|
|||
|
|||
Is er al iemand die enige informatie heeft of de quickpwn er morgen zal zijn of nog ????
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb alle pagina's rustig zitten volgen en heb alle custom firmware die er tot nu toe gepost zijn geprobeerd. (windows) Tot nu toe blijf ik ook alleen maar 1600 fouten krijgen. Ik denk dat het toch echt wachten word tot....morgen? voor de Windows gebruikers.
Hopen dat het DevTeam zo nog wat vrij geeft maar ben bang van niet. Ik stop er nu mee en wacht wel tot het DevTeam de spullen voor Windows gebruikers vrij geeft, dan is het binnen 3 tellen gepiept.
|
||||
|
||||
Hoe kan iemand met een mac, de iphoners met windows helpen?? Ik heb namelijk beide
|
||||
|
||||
Daar is volgens mij nog niets over bekend. Ik volg ze via de blog en Twitter maar heb er nog niets over gelezen. Het enige dat er tot nu toe bekend is, is dat het ''snel'' zal komen. Ik ga er van uit dat we morgen wel aan de gang kunnen.
|
|
|||
|
|||
Niets werkt of helpt al 8 customs geprobeerd, ik vind het wel best.. we gaan nu lekker op bedje.
wachten wel tot QuickPWN uit komt, weinig keuze.. |
|
|||
|
|||
Hier de custom fw erop gezet zonder problemen
thnxx iphoneclub |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand van de andere 100 actieve gebruikers een suggestie? want er zitten er hier zo te zien nog behoorlijk wat Laatst gewijzigd door john1979; 20-06-09 om 01:45. Reden: Toevoeging |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat ik zo ver heb gevonden is dat van een 2,2,1 JB succevol geupdate kan worden naar 3,0 JB (custom)
Ik heb alleen de 3,0 original geinstalleerd via itunes, downgraden lukt bij mij ook niet meer, (2,2,1 orginal / custom geeft 160X)
|
|||
|
|||
Idd, ik kan ook zelfs niet meer downgraden naar 2.2.1, steeds de 1600 error..
|
|
||||
|
||||
Maar heb jij nou wel een JB 3.0? Ik zie bij een hoop mensen staan dat ze FW 3.0 en JB in hun gebruikersprofiel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik het dus goed lees lukt het jailbreaken dus niet als je 3.0 er al op hebt staan...
Hmm, dat waren dus de risico's als je een paar dagen eerder met de Golden Master gaat *****n. Weer wat geleerd. Ik heb namelijk nu de GM er op staan, nog geen zin/tijd gehad om de officiele 3.0 erop te zetten. Heeft dat nog zin? Of kan ik beter wachten? Wat zijn de opties? Wachten op quickpwn? Of een update voor Pwnage?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb hersteld en ben nu aan het restoren naar een reservekopie die ik ervoor nog heb gemaakt.
Ik wacht wel tot het dev team een officiële jailbreak voor windows uitbrengt! |
|
|||
|
|||
Als mijn telefoontoetsenbord gisteren niet was opgehouden na een of andere sbsetting had ik hem NOOIT geupdate via iTunes dan had ik nou alles nog gehad trouwens dat hele zooitje staat volgens mij nog wel op me pc moet ik ook nog uitzoeken
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|