Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door baas Misschien vraag ik nu iets heel doms, maar ik heb een iPhone uit belgie, simlock vrij, moet ik dat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
kijk ff in de eerste post |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
edit:
Even in de eerste post kijken Ok dat had ik al gelezen, waarom staan er geen download links met activatie? Wat betekend die activatie? |
|
|||
|
|||
1e post moet je effe kijken...
|
|
||||
|
||||
Alles werkt weer. Ook de apps, nou nog ff kijken hoe het met Cydia zit. Schijnt vast te lopen na belangrijke updates.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb mijn iphone 2G geupdate maar ik hoef helemaal geen jailbreak te doen! Hij doet het gewoon... Snap er niets van. Maar wel fijn...
|
|
||||
|
||||
Is jailbreak (3.0) mogelijk onder OSX 10.4.11 ???
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ook al een geactiveerde custom .ipsw gespot? Die wat hier staan zijn allemaal niet geactiveerd.
Nevermind e uitleg met RCquickpwn werkt hier Laatst gewijzigd door 3rdeye; 20-06-09 om 11:00. |
|
|||
|
|||
Pff.. en nu begint het me echt te lang te duren, ik kan niet eens muziek luisteren want mijn iphone is niet geactiveerd; custom firmware wilt ook niet lukken.. steeds 160x fout....
en dan ook nog dit; The youtube/push debug has delayed ultrasn0w tweaking..will be working on it thru the weekend. I definitely stink at ETAs |
|
||||
|
||||
Kijk eens een pagina terug, staat precies hoe je moet jailbreaken met custom, zonder dat je 16xx krijgt...
|
|
|||
|
|||
Is toch echt je eigen schuld
Je weet dat je moet activeren en je weet dat er nog geen jaibreak of unlock was toen je ging upgraden ! |
|
||||
|
||||
Nog meer mensen die na de update hun muziek en video's niet meer kunnen syncen. Misschien een instelling in iTunes, maar volgens mij staat alles goed. Programmaas syncen wel. Het knopje muziek en video's handmatig beheren schiet ook telkens uit.
Het rare is dat er wel 2 nummers gesynced zijn..de rest niet. Playlist aan en uitzetten helpt niet, nieuwe nummers toevoegen niet.. **kom er na enig speurwerk achter dat de update naar 8.2 mijn libraries in de war heeft gegooid. In mijn playlists staan allemaal uitroeptekens..dus ga eens kijken wat dat is**
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 20-06-09 om 11:28. Reden: Opgelost |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt alles prima!
|
|
|||
|
|||
Hoi , even een vraagje..Excuses als deze vraag al eens elders beantwoord is...ik zie door de bomen het bos niet meer
Ik heb een I-phone 3G, deze is unlocked dmv Yellowsn0w... De modemfirmware is : 02.28.00 Wat moet ik nu doen om FW 3.0 erop te krijgen? Klopt het dat ik op Ultrasn0w moet wachten? Alvast bedankt! Groetjes, Cynthia |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone 3G ISPW?
Ik heb net mijn iPhone 3G met 3.0 geprobeerd te jailbreaken met deze ispw:
Download Custom ipsw 3.0 Firmware for iPhone 3G/2G & iPod Touch Ging gewoon goed, geactiveerd, alles werkt. Maar als ik op me springboard kijk zie ik geen Cydia of andere spoor van Jailbreak? Is dit een foute firmware of ligt dit aan itunes ofzo? Iemand ideën? Mvg. |
|
|||
|
|||
ik heb een vraag ik heb hem nu gejailbreakt ik bel met t-mobile dit werkt ! als ik nu in het buitenland ben doet alles het dan nog ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je 3g hebt is het antwoord op je vraag duidelijk te beantwoorden
[h3]Download Custom Firmware (ipsw) For iPhone 3G 3.0[/h3] MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Includes :- 1. 595MB Partition Size 2. OpenSSH installed 3. SBSettings Installed 4. No Unlocking you have to wait for Ultrasn0w Dus inderdaag geen spoor van Cydia, Maar wel SSH en SBSettings |
|
|||
|
|||
komt er binnenkort ook een wiki?
ik heb mijn 3G gejailbreaked met quickpwn en ik durf niet zo goed De wiki heeft me vorige keer goed geholpen. |
|
|||
|
|||
Als je de tijd hebt om te wachten op me upload, wil ik wel een custom ipsw voor je maken.
Moet je even zeggen wat je erin wilt hebben. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|