Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er iemand custom met cydia voor iphone 3G ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heeft er iemand custom met cydia voor iphone 3G ?
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie onder (MuscleNerd (Dev-Team)): Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een simlock vrije iphone uit Belgie, gewoon de ipsw uit post #1 zonder activatie gebruikt en werkt prima. Jammer, al die moeite en nu is redsnow er |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iphone 3g 16GB. Hier heb ik nog nooit iets mee gedaan van jailbreak of unlock. Kan ik hetgeen hier beschreven wordt dan gebruiken zonder problemen te verwachten te met een verandering van baseband of iets dergelijks??? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Redsn0w is gere-released met een bug-fix.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kunnen jullie in het redsnow topic komen waarnaar verwezen wordt in het nieuwsbericht op de hoofdpagina ? Ik krijg :
thijsvh, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: |
|
|||
|
|||
Ik wacht wel op quickpwn... ETA??
|
|
|||
|
|||
eta=never
quickpwn bestaat niet meer..lezen dude |
|
|||
|
|||
zou iemand een stappenplan kunnen posten om mn 3.0 iphone te kunnen jailbreaken? Op devteam blog gaan ze wel heel kort door de bocht
" To use redsn0w simply upgrade the device in iTunes to firmware version 3.0 and run redsn0w to activate and jailbreak the device (and if you are using an original iPhone 2G, it will unlock it too!)" kan me herinneren dat het jailbreaken de vorige keer een stuk omslachtiger was met ipsw's ofzo en bladiebla |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn Iphone nu opstart krijg ik een ananas in beeld, maar zorda hij is opgestart krijg ik weer te zien: simlock actief bla bla bla.. Ik kan dus niet eens verder, niet eens gebruik maken van mij ipod of iets.. Iemand oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemandd a.u.b een oplossing voor mij..
Als ik mijn Iphone nu opstart krijg ik een ananas in beeld, maar zorda hij is opgestart krijg ik weer te zien: simlock actief bla bla bla.. Ik kan dus niet eens verder, niet eens gebruik maken van mij ipod of iets.. Iemand oplossing? |
|
|||
|
|||
Iemand pleaseeee, moet ik dan de firmware met activatie erop zetten of..? Waar is die activatie voor? En waar kan ik die firmware downloaden.
|
|
|||
|
|||
in mijn cydia staat een ultrasnow die gisteren de 19 om 22.15 is uitgekomen kan ik hem hiermee unlocken ??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kan k de custom MET activatie vinden?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|