Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Wat is je vraag nou precies? Hoe je Cydia apps moet backuppen? Dan kon onder 2.x met Aptbackup (of Appbackup, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie kan mij advies geven ??? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor meer informatie over jailbreaken zie de wiki:begrippen of kijk even rond op het forum Citaat:
Welke Cydia/Icy-applicaties zijn compatibel met OS 3.0? [jailbreak] > Nieuws > iPhoneclub.nl
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kunnen we nou niemand helpen hier, denk ook eens aan mensen die het niet zo goed snappen !!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Handleiding voor 3g os 3.0 + Jailbreak (T-Mobile ned.)
Wie wil dit aanvullen?
Itunes: Aan/Uit? Stap 1 Download PwnageTool 3.0 Stap 2 open> klik "ok" Stap 3 Klik >Expert Mode, Iphone 3g, verder. stap 4 Selecteer de firmware stap 5 Klik: General > verder -Activate the phone Aan/Uit? Aan voor:....? Uit voor:....? -Enable baseband update Aan/Uit? Aan voor:....? Uit voor:....? -Root partition size xxx MB ? Meer of minder dan 511 MB, waarom? (Verder, verder, verder) Custom logos settings Bootlogo Aan/uit Aan voor de annanas Uit voor de appel ? De rest is wel duidelijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laatste vraag. Ben ik mijn gegevens kwijt?
Dankje DouweM, |
|
||||
|
||||
Ja, direct na het jailbreaken wel. Maar daarna kun je natuurlijk weer synchroniseren.
|
|
|||
|
|||
ik doe denk ik toch 2084 MB, met het oog op TomTom (heb toch zat)
|
|
||||
|
||||
Waar doe je 2048MB?
|
|
|||
|
|||
Root partition size (standaard 511MB)
|
|
||||
|
||||
Wat heeft dat dan met TomTom te maken?
|
|
|||
|
|||
Weet ik eigenlijk niet.
Ik dat wellicht handig als er kaarten in cydia komen. Of kan ik beter toch 511MB aanhouden |
|
||||
|
||||
Die kaarten komen dan volgens mij niet op de rootpartitie terecht.
|
|
|||
|
|||
Begin toch wel een beetje bang te worden dat Apple het Dev-team heeft verslagen, en nog langer geen ultrasn0w uitkomt. Hoop dat ik het mis heb!
|
|
||||
|
||||
Hoezo? Ze hebben de basis al af, maar moeten nog wat bugs fixen, en natuurlijk testen of alles echt werkt. In ieder geval, zo begrijp ik het ;-)
|
|
|||
|
|||
Dat misschien wel. Maar ze hadden het vrijdag al belooft, en ze blijven het nu uitstellen. Moet dan toch wel wat gruwelijk mis zijn of ze zijn nog met iets anders bezig (Quickpwn??)..
|
|
||||
|
||||
Ze moeten gewoon nog testen, vind ik meer dan logisch... Dat ze slecht zijn in het stellen van ETA's wisten we al.
QuickPwn komt niet meer, om dat deze vervangen is door RedSn0w. |
|
||||
|
||||
Ik download nu
iPhone1,2_3.0_7A341_Custom_Restore.ipsw Kan ik deze dan gewoon met alt+herstellen erop zetten? Heb ik dan een iPhone 3G met jailbreak? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|