//

Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic

Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) jep, de laatste versievan itunes nodig...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 26-06-09, 11:53
buckiphone buckiphone is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: limburg
Berichten: 30
Standaard

jep, de laatste versievan itunes nodig
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 26-06-09, 12:02
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Is trouwens al veel voorgekomen.
  #683  
Oud 26-06-09, 23:36
Hisense Hisense is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Onder de dampen van de Botlek
Berichten: 17
Standaard

Via de link van iClarified mijn 16gb iphone 3g bewerkt, eerst itunes en iphone naar 3.0 geupdate ver volgens de handleiding gevolgt van iclarified. daarna ultasnow eroverheen ... alles werkt als een zonnetje, alle apps bleven staan en hetzelfde geldt voor de contactpersonen.
  #684  
Oud 26-06-09, 23:42
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hisense Bekijk bericht
Via de link van iClarified mijn 16gb iphone 3g bewerkt, eerst itunes en iphone naar 3.0 geupdate ver volgens de handleiding gevolgt van iclarified. daarna ultasnow eroverheen ... alles werkt als een zonnetje, alle apps bleven staan en hetzelfde geldt voor de contactpersonen.
Wij hebben ook hele mooie Handleidingen. Dus je hoeft echt niet naar iClarified.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #685  
Oud 27-06-09, 19:22
TriMeX TriMeX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ok even een vraagje want ik snap het niet helemaal en ben nieuw

ik las dat je 3.0 kunt jailbreake. ( wat ook kan ) en dat hiermee ook meteen je iphone van de simlock af zou zijn. Ik heb een iphone 3g 16 gig met t-mobile simlock.

zat al fout nadat ik mijn versie 2. xxxxxxx probeerde te jailbreake en hiermee een mooi schermpje kreeg dat hij data was aan het downloaden ( en dit ging niet meer weg )
heb hem via itunes gerestored naar origneel + update dus nam aan 3.0

daarna met redsnow en een iPhone1,2_3.0_7A341_Restore gejailbreaked.
Hij werkt nu als in ik kan de iphone gebruiken maar ik heb geen netwerk of net service.. ik kan niet bellen nog internetten.. weet er iemand waar dit dan is fout gegaan ?

ben er pas een dagje mee bezig dus heb wel al hier en daar gezocht op andere die geen service krijgen maar dan kom ik er op uit dat er nog geen simunlock is op mijn 3.0 voor me hi simkaart ?
  #686  
Oud 27-06-09, 20:07
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

kijk eens 1 post boven je... daar vind je al een handleiding.
Een jailbreak is geen unloack. Daar heb je voor je 3g ultrasn0w voor ;-)
  #687  
Oud 27-06-09, 21:54
TriMeX TriMeX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 Bekijk bericht
kijk eens 1 post boven je... daar vind je al een handleiding.
Een jailbreak is geen unloack. Daar heb je voor je 3g ultrasn0w voor ;-)

mijn fout srry.. maar ik heb in die paar uur vandaag zoveel proggies voorbij zien komen en zoveel versies dat ik er een beetje ziek van ben geworden..

Deze is iig erg duidelijk en ik ga er mee aan de slag. Alvast bedankt.


Krijg een fout melding "Did not find repository" op het moment dat ik unlocken aan het proberen ben.

Laatst gewijzigd door TriMeX; 27-06-09 om 23:33.
  #688  
Oud 30-06-09, 14:39
Knetterbek Knetterbek is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 9
Standaard ???

Hoe kan ik het beste mijn iPhone 3G uit Amerika updaten naar 3.0??? En kan ik dan ook gewoon unlocken d.m.v. Redsn0w???

Alvast bedankt!
  #689  
Oud 30-06-09, 18:01
TriMeX TriMeX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

jailbreaken met redsnow

en unlocken met ultrasnow ( bij sources adden )

vergeet niet je 3g uit te zeggen want je hebt een amerikaanse waarschijnlijk tmobile gelockte.. en die moeten 3g uit tijdens het unlocken d8 ik..

op youtube vind je ook een boel.
en je hebt Wi-Fi nodig om met ultra te unlocken.
  #690  
Oud 30-06-09, 19:50
ditbenikniet ditbenikniet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 47
Standaard

ik heb de https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html
uitgevoert nu blijft hij hangen bij de 5de blokje
wat kan ik nu doen los kopelen...?
ik weet het niet weet iemand mij te helpen ?
  #691  
Oud 02-07-09, 18:31
Tamara1980 Tamara1980 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 16
Standaard

mijn iphone in dfu lukt niet dan krijg ik code 1600 en 1604. via redsnow pakt hij de customs niet......

help!!!!

en wanneer ik een gewone firmware pak in redsnow dan loopt hij nadat er iets met cydia is gedaan of een restart vast op een zwartscherm met een appeltje

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 02-07-09 om 23:30. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #692  
Oud 02-07-09, 23:26
Riphone80 Riphone80 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard hey niet zo he:-)

Tamaraz, je hebt vakantie, knutsel maar lekker verder met je iphone. ik had ook 1600 maar dat was een foutmelding zie hier op forums itunes.
  #693  
Oud 05-07-09, 15:56
ewievissers ewievissers is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Grootebroek
Berichten: 12
Standaard

Ff vraagje, ik weet niet of ik nou de custom met of zonder activatie moet hebben. Toen ik hem net had, moet ik hem gewoon aansluiten in iTunes, en werd hij geactiveerd, maar nu wil ik hem jailbreaken en weet ik niet of ik nou activatie moet hebben of niet. Ik heb een simlockvrije 3g uit Italië.
  #694  
Oud 05-07-09, 18:27
Riphone80 Riphone80 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard

ik zou zeggen, probeer eens eerst zonder activatie. Lukt het niet dan doe je met. gewoon eens experimenteren.
  #695  
Oud 05-07-09, 18:30
CannonDale CannonDale is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Misschien een stomme vraag !!
Ik heb mijn iPhone 2G FW2.2 geupdate naar 3.0, maar wil graag een clean install. Ik wil 'm helemaal schoon hebben zodat ik alles er weer netjes op kan zetten. Het is een beetje een zooitje geworden met alles wat ik van Cydia en dergelijke geDL heb. Hoe krijg ik FW 3.0 er clean op zonder data te bewaren ??

Ik hoor het graag.
  #696  
Oud 05-07-09, 19:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CannonDale Bekijk bericht
Misschien een stomme vraag !!
Ik heb mijn iPhone 2G FW2.2 geupdate naar 3.0, maar wil graag een clean install. Ik wil 'm helemaal schoon hebben zodat ik alles er weer netjes op kan zetten. Het is een beetje een zooitje geworden met alles wat ik van Cydia en dergelijke geDL heb. Hoe krijg ik FW 3.0 er clean op zonder data te bewaren ??

Ik hoor het graag.
restore doen in iTunes met apple's fw 3.0
  #697  
Oud 05-07-09, 19:36
CannonDale CannonDale is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Moet ik nog wat anders erbij doen of alleen maar op restore klikken en de handeling volgen in iTunes ??

edit:
Ben eruit. De restore lockte wel m'n 2G, maar kon die met Redsnow weer unlocken. Nu heb ik een clean install en kan ik alles weer netjes gaan ordenen.

Laatst gewijzigd door CannonDale; 05-07-09 om 21:01.
  #698  
Oud 07-07-09, 14:33
rborgman rborgman is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Unhappy Geen telefoonverbinding na ultrasn0w (verkeerde baseband?)

Dit stukje tekst heb ik uit: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS > iPhone Jailbreak en Unlock > Keuzehulp Jailbreak en Unlock
iPhone 3G > Unlock (FW 3.x)

"Na het uitvoeren van de instructie heb je een iPhone die je op alle GSM-netwerken kunt gebruiken. Voordat je kunt beginnen moet je echter eerst je iPhone jailbreaken en zorgen dat baseband (=modemfirmware) 04.26.08 aanwezig is. Dat betekent dat je via de laatste versie van iTunes een upgrade naar firmware 3.0 moet maken en daarna met redsn0w (of Pwnage Tool) een jailbreak moet uitvoeren."

redsn0w heb ik uitgevoerd, maar de modemfirmware geeft 05.08.01

ultrasn0w via cydia heb ik uitgevoerd, maar ik krijg geen telefoonverbinding (alleen lage streepjes links boven...)

kan dat te maken hebben met de afwijkende firmware?

Ik heb de hele beschreven redsn0w procedure 3x gedaan op de .ipsw die van apple komt ( dus degene die in het iTunes bestandenpad al op je harde schijf staat )

PS dit is voor de iPhone 3G van mijn dochter, heb zelf een 2G zoals in mijn profiel staat

Laatst gewijzigd door rborgman; 07-07-09 om 14:36. Reden: verwarring voorkomen nav profiel
  #699  
Oud 07-07-09, 19:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

De baseband zal de bottleneck zijn, die is van de beta 3.1. Kennelijk is die beta er op gezet ooit?
Voor zover ik weet is die baseband ook niet te downgraden, tenzij je bootloader 5.8 is. Dan zul je trouwens wel eerst terug moeten naar 2.2.1 of eerder om eea uit te zoeken. Met een beetje mazzel en moeite zou je dan alsnog kunnen jailbreaken en unlocken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #700  
Oud 08-07-09, 00:06
rborgman rborgman is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
De baseband zal de bottleneck zijn, die is van de beta 3.1. Kennelijk is die beta er op gezet ooit?
Voor zover ik weet is die baseband ook niet te downgraden, tenzij je bootloader 5.8 is. Dan zul je trouwens wel eerst terug moeten naar 2.2.1 of eerder om eea uit te zoeken. Met een beetje mazzel en moeite zou je dan alsnog kunnen jailbreaken en unlocken.
Ik heb de iPhone paar dagen geleden van iemand gekocht. Er stond toen 3.0 op, maar diegene kan dus 3.1 beta erop hebben gezet en er weer afgehaald
Hoe kom ik erachter wat voor versie van bootloader ik heb? En als dat 5.8 is, hoe kan ik de baseband downgraden? Ik inmiddels wel gezocht op het forum maar kan daar geen goed antwoord op vinden (in de wiki's over bootloader en baseband staat het volgens mij in ieder geval niet...)

Dit is dus een serieus probleem waar blijkbaar nog niet veel mensen mee te maken hebben gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic 3svb Jailbreak 380 21-04-10 21:50
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic PieJi Unlock 594 08-12-09 21:38
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 76 20-06-09 17:24
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.