Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Arnie99 Na update blijft de Iphone in de DFU hangen. Bij het terugzetten van originele FW3.0 krijg ik foutmelding (9). Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Computer opnieuw opstarten en andere usb poort proberen.
Laatst gewijzigd door Majestic; 22-06-09 om 13:14. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Periko
Ja een prepaid kaartje van tmobile kopen 120euro beltegoed opzetten en de tmobile 3g laten unlocken.. en klaar.. 120euro truc.. Maar jailbreak werkt.. |
|
|||
|
|||
Klein vraagje normaal had je onder de knop instellingen verschillende functies zitten zoals telefoon, mail, safari, ipod etc nu ik de jilbreak heb gedaan mis ik dit ik wil graag nummerweergave uit zetten dit kon altijd door een schuifknop onder telefoon maar hoe moet dit nu ?? staat er iets verkeerd waardoor ik dit mis ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja dan zou ik even nog een keer opnieuw de jailbreak uitvoeren want de instellingen mag je niet zomaar missen. |
|
|||
|
|||
ja dit mis ik tenminste een groot gedeelte ervan ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Haal hem nu binnen
|
|||
|
|||
okeee... ik ben net nieuw hier en wilde mijn iPhone ook jailbreaken...
Heb ik het nu goed dat ik hem kan herstellen met de custom 3.0 firmware en dat die dan ge-jailbreaked is en alles werkt? of denk ik er nu te simpel over? ik heb de iPhone 16gb black met 3.0 |
|
|||
|
|||
sorry, maar ik heb het halve forum gelezen en kom er nu niet meer uit, heb gister de jaibraik uitgevoerd met redsnow, iphone T-mob abbo gelock, het ging voorspoedig alleen na gehele uitvoering had ik geen ontvangst van het netwerk. dus op nog 5 manieren proberen te jailbreaken... maar het lukt niet meer kan iemand mijn even de link aangeven van de juiste methode/frimware etc voor windows gebruikers bvd
|
|
|||
|
|||
wachten op ultrasnow.
|
|
|||
|
|||
Nog nooit mijn 3G gejailbreakt, maar met de Navigon software nu op BT-sites vroeg ik me af: kan ik mijn 3G jailbreaken en daarna de iPhone cracken zodat ik dergelijke Apps ook kan draaien op mijn 3G?
|
|
|||
|
|||
@Playboy Mansion, hier hetzelfde eigenlijk, alleen ik heb een Belgische unlockte met originele 3.0 nu erop, vraag me ook af of cydia nodig is voor de bekende permissies en cyberduck, dus open SSH. Ik heb jou genoemde app. even in de 'programma's' van Itunes geladen, maar helemaal lekker gaat het niet dat syncen.....
Overigens heb ik in de auto al een echte Navi zitten, dus geen domdom, dit probeer ik gewoon voor de fun, had hem bijna al gekocht. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb die van mij gewoon geupdate, en daarna pwnage gebruikt.
nu moet ik die van iemand zijn iphone ff doen, maar als ik de 3.0 download via de wiki komt die als zip, en als ik hem uitpakt staat alles los zegmaar, (de firmware in losse bestanden en mappen) wat nu?
|
|||
|
|||
Citaat:
.zip aanpassen naar .ipsw |
|
|||
|
|||
Is de Quickpwn al uit voor de windows gebruikers? ik las wel iets op de 19de erover dat die hoogstwaarschijnlijk uitkwam die avond nog, maar verder niks meer over gehoord.. Of wordt het toch Snow ipv Quickpwn?
Zou wel graag mijn 3.0 gejailbreakt zien! Windows XP, service pack 3 Iphone 3G, 8gb Nu : Firmware 3.0 orgineel van Apple via Itunes Itunes 8.2 |
|
||||
|
||||
Nee, en komt ook niet meer. Redsn0w is de nieuwe multi-device jailbreak tool van het iPhone Dev Team.
|
|
|||
|
|||
Ok,
Ik snap er niks meer van. ik heb mijn iphone geupdate via Itunes, vervolgens redsnow geopend maar dan moet ik een IPSW selecteren? .. als ik de orginele download krijg ik dus allemaal losse files en geen IPSW. hoe werkt dit? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wijze heren (en dames), ik krijg geen kpn ontvangst! Moet ik nu wel of niet 'Activate the phone' aanvinken? Ik heb een Belgische, dus in mijn ogen 'legitiem' maar mijn provider is Telfort/KPN.
Hieronder de link die ik gevolgd heb: iClarified - iPhone - Hoe je de iPhone 3G Jailbreakt met OS 3.0 via PwnageTool (Mac) alvast bedankt! Laat maar, NIET aanvinken dus ook voor andere providers!!! Heb weer ontvangst, na steeds een nieuwe .ipsw te maken. Laatst gewijzigd door mneerhout; 24-06-09 om 00:14. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|