//

Handleiding Redsnow FW3.0?

Handleiding Redsnow FW3.0? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) mischien is het omdat ik op vista draai??? maar ik snap niks van het zip of ispw bestanden... als ik de handleiding volg dan zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 28-06-09, 20:49
wouterstorre wouterstorre is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 68
Stuur een bericht via MSN naar wouterstorre
Standaard

mischien is het omdat ik op vista draai???
maar ik snap niks van het zip of ispw bestanden...
als ik de handleiding volg dan zie ik alleen maar zip bestanden die ik kan downloaden...
heb nu ook al bij een unlock bedrijf een unlock programma gekocht maar zelfs die heeft zip....

is er een link die gelijk naar ispw gaat???
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 28-06-09, 21:04
wimwessling wimwessling is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterstorre Bekijk bericht
mischien is het omdat ik op vista draai???
maar ik snap niks van het zip of ispw bestanden...
als ik de handleiding volg dan zie ik alleen maar zip bestanden die ik kan downloaden...
heb nu ook al bij een unlock bedrijf een unlock programma gekocht maar zelfs die heeft zip....

is er een link die gelijk naar ispw gaat???
volgens de handleiding gewoon de iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw.zip downloaden.

Vervolgens kun je via explorer met F2 de naam wijzigen in iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw (.zip weghalen)
  #83  
Oud 14-07-09, 15:42
ovans ovans is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joossiej86 Bekijk bericht
Als ik shift+herstellen doe en de firmware 3.0 selecteer uit de map, geeft Itunes aan dat herstellen niet mogelijk is, omdat de firmware niet compatibel is...

Overigens staat 3.0 al op mn iphone, is dit misschien de reden voor de bovenstaande melding?
Ik weet nu namelijk niet of ik verder moet gaan met de jailbreak(redsnow) of dat hij dan vast loopt..?

Ik heb hetzelfde. Ik wil op mijn mac mijn iphone 3G (legaal via t-mobile) jailbreaken maar ik krijg ook bij de optie alt-herstel dat de firmware niet compatibel is.



Ik heb de laatste firmware (iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw).
Als ik gelijk redsnow draai krijg ik: "Unable to recognize specified IPSW" en kan ik niet op next klikken.



Wat doe ik fout?
Oscar
  #84  
Oud 16-07-09, 13:31
ovans ovans is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Niemand? Of moet ik zelf een topic openen?
  #85  
Oud 16-07-09, 13:50
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ovans Bekijk bericht
Niemand? Of moet ik zelf een topic openen?
Geduld is een schone zaak en graag geen nieuwe topic openen over hetzelfde onderwerp!
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #86  
Oud 16-07-09, 13:56
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ovans Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde. Ik wil op mijn mac mijn iphone 3G (legaal via t-mobile) jailbreaken maar ik krijg ook bij de optie alt-herstel dat de firmware niet compatibel is.

Ik heb de laatste firmware (iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw).
Als ik gelijk redsnow draai krijg ik: "Unable to recognize specified IPSW" en kan ik niet op next klikken.

Wat doe ik fout?

Oscar
Waar heb je die firmware .ipsw vandaag gehaald ? Probeer anders even de 3.0 Firmware vanuit de wiki hier op iPhoneclub te downloaden, mss heb je daar meer succes mee.
  #87  
Oud 17-07-09, 00:27
ovans ovans is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb de firmware uit de handleiding gehaald en nu uit de wiki, die werkt wel.
Was even rommelen maar ik ben tot de een na laatste stap. Redsnow zei dat hij klaar was "finish" maar mijn iphone geeft een zwart (wel opgelicht) scherm. Nu staat er in de handleiding "Voor de totale installatie is ongeveer 5 minuten nodig. Laat je iPhone in de tussentijd rustig verbonden met je Mac." dus hij zal wel bezig zijn? Ik laat hem maar even liggen.

update: nou dat werkt dus niet, blijft met zwart opgelicht scherm liggen.
Maar zelf weer aangedaan en toen stond hij in herstelmodus. Nogmaals uitgezet en redsnow nog een keer gedraaid en weer het zelfde. Ik moet wel zeggen dat na uploading kernel hij "reboting" en "done" erg snel na elkaar zegt.

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door ovans; 17-07-09 om 00:42.
  #88  
Oud 18-07-09, 22:33
L-axe-effect L-axe-effect is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 35
Standaard

Heren goede avond,

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met nieuwe firmware erop zetten of wat dan ook maar nu gaat het niet helemaal goed! Sterker nog helemaal niet goed eigenlijk! haha


Ik kan niet meer via Itunes herstellen omdat hij dan de melding geeft bij het controleren van herstel dat hij tegen een fout is aangelopen (10)

toen heb ik herstel uitgevoerd met het originele bestand van itunes waardoor ik hem niet kon activeren vanwege dat dat dan met AT&T moet. Daarna heb ik het met Redsnow 0.8 geprobeerd. Maar zodra die klaar is zegt hij nog steeds dat mijn simkaart niet geldig is en blijft hij in dat emergency scherm hangen.

Iemand die mij verder kan helpen aub?

Thanks, Lex

Na heel veel dingen te proberen heb ik een probleem gevonden! Natuurlijk weer te simpel! Itunes was niet geupdated!!!
Let er dus op dat als je dit gaat doen dat je de nieuwste itunes (8.2.1) er op hebt staan want met 8.2 lukt het niet!!

Laatst gewijzigd door L-axe-effect; 19-07-09 om 01:03.
  #89  
Oud 19-07-09, 13:17
marctolate marctolate is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NL
Berichten: 28
Standaard

Ik ben bezig met een jailbreak voor mijn 3GS, maar nu krijg ik de melding unable to recognize specified IPSW, wat nu?

redsn0w.jpg
  #90  
Oud 19-07-09, 13:20
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marctolate Bekijk bericht
Ik ben bezig met een jailbreak voor mijn 3GS, maar nu krijg ik de melding unable to recognize specified IPSW, wat nu?
Probeer redsn0w 0.8 te gebruiken. Daarnaast de juiste firmware welke je kan vinden in onze WiKi onder firmware.
  #91  
Oud 19-07-09, 13:25
marctolate marctolate is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NL
Berichten: 28
Standaard

Tis gelukt, had inderdaad de 0.8 nodig, thanx
  #92  
Oud 19-07-09, 23:20
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Deze vraag is is wel vaker gesteld maar heb ik heb zoek functie gebruikt en kan het niet vinden!Als ik voor mn vriendin der iphone 3g 3.0 jailbreak blijven haar apps er dan op staan!grtz
  #93  
Oud 20-07-09, 03:13
Patriek Patriek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard geen herkenning onder iTunes

Heb zojuist mijn 3GS gejailbreakt zoals in de handleiding van deze site omschreven (redsn0w0.8) en omdat tie daarna T-mobile niet meer wilde pakken, ook even via cydia ultrasn0w geinstalleerd voor unluck. Alles met succes.

Maar als ik mn iphone nu aan de PC koppel, ziet iTunes 'm niet meer? (Windows Vista + 8.2.1.6)
Normaal kreeg ik ook het "usb-kabel + itunes-logo scherm" op de iPhone, maar die komt niet meer. Hoor enkel een geluidje als ik 'm aansluit. Volgens mij heeft de jailbreak er voor gezorgt dat het apparaat niet meer herkend wordt in Windows/iTunes.

edit: Het werkt ineens!
Ik weet niet wat ik gedaan heb... of dat 't een kwestie van tijd was... heb in de tussentijd onder andere m'n PC herstart, maar ik krijg nu gewoon de iPhone onder iTunes te zien. Het "usb-kabel + itunes-logo scherm" komt overigens nog steeds niet. Maar 't lijkt allemaal goed te werken

Laatst gewijzigd door Patriek; 20-07-09 om 03:31.
  #94  
Oud 21-07-09, 22:42
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Ik krijg als ik cydia kan selecteren geen optie om unlock te kunnen aanvinken!
Het gaat om een iphone 3g 3.0!Want ik heb geen netwerk meer en als ik me netwerk instellingen reset doet ie het nog niet kan iemand me helpen!!grtz
  #95  
Oud 21-07-09, 22:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j biggie Bekijk bericht
Ik krijg als ik cydia kan selecteren geen optie om unlock te kunnen aanvinken!
Het gaat om een iphone 3g 3.0!Want ik heb geen netwerk meer en als ik me netwerk instellingen reset doet ie het nog niet kan iemand me helpen!!grtz
Dat kan je ook niet aanvinken en zult ultrasn0w moeten downloaden uit Cydia om te kunnen unlocken.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #96  
Oud 21-07-09, 22:57
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Ik ben er vergeten bij te melden dat er een t-mobile sim inzit dus hij hoeft niet simlock vrij te zijn!Maar ik heb nog steeds geen netwerk!grtz
  #97  
Oud 21-07-09, 23:00
Patriek Patriek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j biggie Bekijk bericht
Ik ben er vergeten bij te melden dat er een t-mobile sim inzit dus hij hoeft niet simlock vrij te zijn!Maar ik heb nog steeds geen netwerk!grtz
ja dat had ik dus ook, maar zoals hier boven al gezegd, als je ultrasn0w download via cydia (met Wi-Fi) dan kun je daarmee unlocken. 3G unlock - official ultrasn0w devteam site

(voeg repo666.ultrasn0w.com toe aan je sources in cydia)
  #98  
Oud 21-07-09, 23:04
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

ohh oke ik dacht dat ultrasnow alleen moest installeren als je een andere provider wilde gebruiken.Thnx Nu nog een Wi-Fi verbinding hebben ha ha ik heb geen router
  #99  
Oud 21-07-09, 23:26
Patriek Patriek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j biggie Bekijk bericht
ohh oke ik dacht dat ultrasnow alleen moest installeren als je een andere provider wilde gebruiken.Thnx Nu nog een Wi-Fi verbinding hebben ha ha ik heb geen router
ja dat is eigenlijk ook de bedoeling zo, maar het blijkt niet te werken zonder unlock... vermoed dat redsnow0.8 niet correct patcht voor onze nederlandse T-mobile
  #100  
Oud 23-07-09, 20:44
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Ondertussen een Wi-Fi router gehaald.De iphone voor de jailbreak met Wi-Fi geconect en deed het goed.Jailbreak uitgevoerd en meteen netwerk en Wi-Fi!En ik heb ultrasnow niet gedowload uit cydia!En het werk goed.Wel vaag hoor!!!grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterylife FW3.2.1... AeronNL iPad algemeen 1 03-08-10 07:56
jailbroken FW3.0.1 upgraden naar FW3.. den_berten Archief 1 13-01-10 18:59
iPhone 3GS + FW3.1.2 sNicker Archief 1 14-12-09 12:32
iPhone: 3G downgraden van FW3.1 naar FW3.0 zeezotje Jailbreak 22 30-10-09 12:33
iPhone: FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow Mu-c Jailbreak 0 22-06-09 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.