Handleiding Redsnow FW3.0? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) gedownload maar nog steeds hetzelfde probleem........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gedownload maar nog steeds hetzelfde probleem.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vanalles geprobeerd maar het blijft een zip file. een zwager van me heeft de juiste ipsw op usb stickie gezet en voila... toch bedankt voor de reacties!
|
|
|||
|
|||
heb ook redsnow uitgevoerd vogens methode van website
alleen laatste versie van dev blog afgehaald en m'n eigen firmware gebruikt. alles leek goed te gaan. enige rare is dat ik dan no service melding kreeg. terwijl ik gewoon bij t-mobile zit. 2x geprobeerd 2x hetzelfde. iemand enig idee hoe dit komt? heb nu moeten unlocken via ultrasnow >< |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok dus als ik het goed begrijp, kan ik de procedure van de 2e post zo gebruiken op mn iphone (3g, fw 2.2.1, jailbroken). Dus ik hoef niet eerst te upgraden naar 3.0 of eerst de huidge jailbreak te verwijderen?
|
|
||||
|
||||
Klopt, updaten naar 3.0, daarna redsn0w voor de jailbreak en via Cydia ultrasn0w voor de unlock.
|
|||
|
|||
heb ook het probleem dat na het downloaden van de restore het een zip file blijft, uitpakken heeft ook geen resultaal
heb al van alles geprobeerd |
|
||||
|
||||
Verander de zip extensie naar ipsw en dan zie je een legoblokje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ja en hoe doe ik dat dan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij windows moet je eerst extensie weergave aanzetten.
Open een willekeurige map op je pc -> extra -> mapopties Volgende scherm ga je naar tabblad weergave. En dan staat er Extensies voor bekende bestandstypen weergeven. Vinkje ervoor ff weghalen en dan op OK klikken. Nu krijg je bij elke file extensie zien. Pak het firmware zip bestand, op rechterklik-> naam wijzigen en ipv van .zip maak je .ipsw van het bestand. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor degene die tijdens RedSn0w ook Icy installeren.... niet doen... Cydia geeft update errors....
|
|
|||
|
|||
@CWSMDB
Wat dacht je ervan om de extensie te hernoemen... Dit kun je doen door het bestand te selecteren en vervolgens op F2 te drukken. Als je geen .zip ziet staan.. pas dan even je Windows Explorer aan zodat deze ook extensies weergeeft. |
|
|||
|
|||
Dus als het goed begrijp kan ik mijn iphone unlocken (officiële t-mobile iphone met officiële 3.0 firmware), dan kan ik gewoon de stappen voor redsnow volgen zonder eerst die firmware restore uit te voeren via itunes?
|
|
|||
|
|||
Dat klopt inderdaad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die moet je dan oom bij redsnow gebruiken dan gaat ook alles goed. Hoe vind je die, zo: start - uitvoeren - typ in appdata - druk enter - Apple computer - iPhone update - en tadaa de ipsw file kopiër deze even naar je bureaublad en gebruik hem in redsnow. Gr. |
|
|||
|
|||
He xionix, dat start uitvoeren en dan appdata werkt niet bij mij, weet je niet in welke map dat staat, want ik kan t niet echt vinden.
grs |
|
|||
|
|||
xionix bij mij erkt het ook niet alle mappen zijn leeg bij appdata
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
jailbroken FW3.0.1 upgraden naar FW3.. | den_berten | Archief | 1 | 13-01-10 19:59 |
iPhone 3GS + FW3.1.2 | sNicker | Archief | 1 | 14-12-09 13:32 |
iPhone: 3G downgraden van FW3.1 naar FW3.0 | zeezotje | Jailbreak | 22 | 30-10-09 13:33 |
iPhone: FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow | Mu-c | Jailbreak | 0 | 22-06-09 13:16 |
|
|