Handleiding Redsnow FW3.0? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ohh... dan is er blijkbaar iets bij mij niet helemaal goed gegaan. Zal het nog eens opnieuw doen. weet nog of 't komt door het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ohh... dan is er blijkbaar iets bij mij niet helemaal goed gegaan. Zal het nog eens opnieuw doen.
weet nog of 't komt door het feit dat ik een 3GS heb.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Laat het maar even weten ik stond ff raar te kijken!!Ha ha
|
|
|||
|
|||
van zip naar ipsw
het lukt mij niet om de extensie te wijzigen(volgens instructies handleiding)extra>mapopties >tabbladweergave naw.???, redsn0w ziet hem ook niet . mijn computer opent alle links met winrarzip en vindt er geen ipsw bestand in.....Hell[{{pppp
|
|
||||
|
||||
Klik rechts op het bestand en kies in het dan verschijnende menu voor 'Naam wijzigen'. Verander vervolgens .zip in .ipsw.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
jailbroken FW3.0.1 upgraden naar FW3.. | den_berten | Archief | 1 | 13-01-10 19:59 |
iPhone 3GS + FW3.1.2 | sNicker | Archief | 1 | 14-12-09 13:32 |
iPhone: 3G downgraden van FW3.1 naar FW3.0 | zeezotje | Jailbreak | 22 | 30-10-09 13:33 |
iPhone: FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow | Mu-c | Jailbreak | 0 | 22-06-09 13:16 |
|
|