downgrade van 3.1 naar 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door g3rider het probleem is dat ik de telefoon over genomen heb van iemand anders en die persoon kan ik niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Er kan gedowngrade worden:
Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik) Die gasten zijn zo goed !! |
|
|||
|
|||
@ bimmer
ik wilde achterhalen hoe oud mijn iphone ivm het simlock vrij laten maken door tmobile. greetz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind trouwens de tekst en uitleg die Jay geeft over waarom hij de Iphone Jailbreakes maakt erg interressant en hoop dat Apple dat ook te lezen krijgt. |
|
|||
|
|||
Ik heb het nogmaals geprobeerd en krijg helaas wederom dezelfde foutmelding. In de log staat het volgende:
Code:
2009-09-15 11:00:12.809 iTunes.exe[188:1710]: [tss] no value for key iBSS present 2009-09-15 11:00:12.809 iTunes.exe[188:1710]: failed to merge img3 (Entry not found) 2009-09-15 11:00:12.809 iTunes.exe[188:1710]: failed to personalize iBSS 2009-09-15 11:00:16.736 iTunes.exe[188:90c]: iTunes: Restore error 3002 |
|
|||
|
|||
Om je iphone 3G van 3.1 te downgraden naar 3.0 is easy. En om te jailbreaken ook, maar het probleem (bij mij) zit hem in dat ik geen apps meer op me iphone kan zetten die ik van appulo heb gehaald.
|
|
||||
|
||||
Video tutorial:
YouTube - Restore iPhone 3G S with firmware 3.0 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
om de een of andere reden wil die downgrade nog steeds niet bij mij werken, krijg nog steeds de 1015 fout :S
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Stuck in Restore Unfortuntaely, this second restore is also going to fail (*sigh*), and irritatingly enough it is going to cause the exact same error message: "The iPhone "iPhone" could not be restored. An unknown error occured (1015).". This is still expected behavior. For those who are again curious, what has happened is that when the device turns on it has to decide what it is going to do: wait for instructions over USB, or continue into the boot process. This is determined by an NVRAM variable named auto-boot, which is currently set to "false". Normally this is set at the end of the restore process, but technically we were unable to finish the restore: it is my understanding that this is because upgrading to 3.1 installed the 3.1 baseband (which is currently not unlockable, btw), and the baseband upgrade in the 3.0 release then fails, stopping the restore. However, that seems to be the last and least important part of the restore, so we technically won: we are never, though, going to be able to restore back to 3.0 without hitting this 1015 again, though. bron: http://www.saurik.com/id/12
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo, mijn iPhone is weer ge-unlocked en ge-jailbreaked, deze post heeft me daarbij geholpen
Error 1015 |
|
|||
|
|||
downgrade van 3,1 naar 3.0 lukt niet
Ik heb een iphone 3gs en ik wil hem nu gaan jailbraiken en gebruik de volgende handleiding : https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html
ben nu bij stap 6 aangekomen en wil hem herstellen naar versie 3.0 en ik krijg de volgende foutmelding: wie kan mijn veder helpen om de downgrade te voltooien, zodat ik veder kan met stap 7 met vriendelijke groet, Roy |
|
|||
|
|||
Ik zie heel veel downgrades voorbij komen. Allen vind ik het onoverzichtelijk of dat geld voor de 3G of de 3GS.
Ik wil mijn 3G downgrade voor thettering. Kan dat ? Zo welke tutoriol kan ik daar het beste voor gebruiken ? |
|
||||
|
||||
@Roy, heb jij uberhaupt wel al het voorgaande gelezen???
Probeer je eerst even in de materie in te lezen alvorens met deze vraag hier te komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@scorpiosoft
heb ik gedaan maar weet niet precies wat ik nou moet doen moet ergens anders die software 3.0 downloaden want die ik heb gedownload van die handleiding werkt niet omdat ik die foutmelding krijg! |
|
|||
|
|||
@Roy:
Ik krijg helaas exact dezelfde foutmelding. Heb me ingelezen. Heb de tutorial gevolgd, heb ook al gedowngrade naar Itunes 8.02...ik blijf die melding houden. |
|
|||
|
|||
Ja ik heb precies hetzelfde!
Alleen dat stukje dat je command (cmd) moet intypen bij uitvoeren (Windows) werkt bij mij niet? Iemand die hier meer over kan vertellen? en misschien nog eens duidelijk neerzet voor de windows gebruikers? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Downgrade van 4.3 naar 4.2.1 | sahinkaptan1907 | Jailbreak | 8 | 10-05-11 13:42 |
iPhone 3G: Downgrade van BB 06.15.00 naar 05.13.xx | milan13 | Unlock | 2 | 02-01-11 14:51 |
iPhone: downgrade van 3.0 naar 2.2.1? | RobinDeleener | Jailbreak | 17 | 15-09-09 22:54 |
Downgrade van 3G FW 3.0 naar FW 2.2.1 | scoop1 | Archief | 1 | 16-07-09 09:47 |
iPhone: downgrade 3g van 2.2 naar 2.1 | JurT | Jailbreak | 8 | 25-11-08 23:09 |
|
|