downgrade van 3.1 naar 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben bezig geweest met de instructies op: Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik) voor de downgrade 3gs van 3.1 naar 3.o ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo
ik ben bezig geweest met de instructies op: Caching Apple's Signature Server - Jay Freeman (saurik) voor de downgrade 3gs van 3.1 naar 3.o na aanpassing host file en restore in itunes krijg ik: "unknown error (3002)", volgens saurik: If you encouter "unknown error (3002)", you probably do not have your ECID SHSH's for 3.0 "on file" with Cydia. Unfortunately, as Apple is no longer allowing users to sign the 3.0 firmware, it is no longer possible to register your device with Cydia. betekend dit dus dat ik moet wachten tot een andere oplossing? gr |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand my uitleggen hoe ik mijn originele simlockvrije iphone 3G kan jailbreaken van 3.1 downgrade naar 3.0.1 zodat cydia terug werkt.. En de baseband enz..
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Neem even de moeite om het topic te lezen. Daar staat alles in wat je moet weten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb je dit gedaan? Werkt cydia enz by u? Citaat:
Ja maar ik snap er niks van.. En zeker niet als alles in het engels is uitgelegd Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-09-09 om 07:57. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Hoe kunnen jullie cydia nog hebben? Heb hem geupdate met mijn stomme kop naar 3.1 en cydia was weg.. dus hoe kan dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb mij tel net gedowngrade en gejaildbr heb ook cydia en unlockt maar krijg geen netwerk licht dit aan de baseband en weet iemand hier hoe ik dat moet fixen
alvast bedankt greetz |
|
|||
|
|||
Dit ligt inderdaad aan de baseband, enige fix nu is naar T-mobile gaan en 'm daar laten unlocken.
|
|
|||
|
|||
das mooi K.. dan maar daar zal vast ook nog wel een keer een oplossing
op komen toch bdw tanx voor de snelle reactie greetz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo
weet iemand hoe je kan zien iof je ECID SHSH's for 3.0 "on file" Cydia hebt of niet. ik krijg bij het downgraden een error in itunes(zie mijn reactie boven deze topic) |
|
||||
|
||||
Met de foutmelding die jij krijgt weet je zeker dat Saurik jou gegevens niet heeft.
|
|||
|
|||
@ snizzle
tanks ga het vanaaf gelijk ff proberen greetz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat een onzin !!
Hij heeft nog niks verpest hoor, krijgt alleen nog geen melding in Cydia of ie zn ECID SHSH file wil updaten. Saurik heeft nog een update gedaan voor Cydia. Even Cydia openen en de update uitvoeren kans is groot dat ie er dan wel om vraagd |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gr, Roy |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Downgrade van 4.3 naar 4.2.1 | sahinkaptan1907 | Jailbreak | 8 | 10-05-11 13:42 |
iPhone 3G: Downgrade van BB 06.15.00 naar 05.13.xx | milan13 | Unlock | 2 | 02-01-11 14:51 |
iPhone: downgrade van 3.0 naar 2.2.1? | RobinDeleener | Jailbreak | 17 | 15-09-09 22:54 |
Downgrade van 3G FW 3.0 naar FW 2.2.1 | scoop1 | Archief | 1 | 16-07-09 09:47 |
iPhone: downgrade 3g van 2.2 naar 2.1 | JurT | Jailbreak | 8 | 25-11-08 23:09 |
|
|