Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) met de DFU techniek lukte het mij ook niet maar door mijn iphone op het "stekkertje" te zetten is het wel gelukt om een recover ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met de DFU techniek lukte het mij ook niet
maar door mijn iphone op het "stekkertje" te zetten is het wel gelukt om een recover te doen. Echter, ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb (hem in de stekker-modus zetten) Om in de toekomst indien nodig opnieuw te kunnen recoveren, weet ik nu dat de stekker-methode (althans bij mij) werkt... maar hoe zet men hem in de stekker-modus? Als iemand hierop kan antwoorden, raad ik iedereen bij wie de DFU-modus niet lukt deze methode aan! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
firmware 3.12 en Itunes
Nog even een vraagje tussendoor.
Voordat ik upgrade naar 3.12 met mijn 3gs ben ik verplicht om Itunes 9 te installeren om te upgraden of kan het ook met Itune 8.2. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Ik begrijp dat het hier misschien al duizend keer gevraagt is maar ook ik zie door de bomen het bos niet meer. Het volgende ik wil mijn telefoon 3gs 3.1 (7c144) met baseband 05.11.07 gaan jealbreaken het is de aller eerste keer dat ik dat ga doen. Ik heb een gelockte t-mobile foon en ben eigenlijk aan het wachten op een unlock aangezien ik met vodavone wil gaan bellen nu weet ik dat dat nog een poos op zich laat wachten. maar wil hem dus wel gaan jealbreaken wie kan mijn duidelijk en makkelijk uit leggen wat ik moet doen en welke prog ik allemaal nodig heb. Ik heb trouwens windows en wil dus zodra er een unlock komt hem gaan gebruiken voor vodafone mocht dit niet lukken misschien later via t mobile laten unlocken .. wie is er zo vriendelijk en wil mij uitleg geven groetjes ! |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb hetzelfde probleem. krijg steeds de 16xx melding bij customer fw 3.1.2 van 3gs . ik heb het nu al meerdere malen geprobeerd |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik geef het op nu , ben al 3 dagen bezig en nog steeds niks . zowel niet met custom als met blackrain . wacht wel op een goede oplossing . komt er niks zoals redsnow ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Kan iemand aub aangeven hoe ik NL KPN tekst terugkrijg bij mijn iPhone op 3.1.2 ik heb geen zin om Make it Mine te installeren want dan blijf ik altijd dezelfde provider hebben, ook in buitenland.. Is er een manier om het gewoon terug te krijgen zoals bij 3.0 of 3.0.1 dat het gewoon mee verandert?
Gr Victor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou dit ook graag willen weten! ik heb een 3gs met gewoon t-mobile activatie en dus alleen jailbreak en heb ook geen t-mobile logo bovenin. Kan met makeitmine wel iets er neer zetten maar wil gewoon de juiste provider er hebben. (ik heb dit trouwens ook zonder dat ik een backup terug heb gezet.) |
|
|||
|
|||
Google maps in new york
Ik heb een iphone 3GS met firmware 3.1.2 via PwnageTool(Op me mac gemaakt)
Maar nu zeggen alle locatiegebaseerde diensten dat ik in New York ben en niet in Spijkenisse(buurt van Rotterdam). Ik heb dit geprobeerd met Layar, Google Maps, iLocal enzovoorts... Weet iemand hier een oplossing voor ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
foutmelding 23.. en krijg alleen nog ma ituneslogo en stekker op mijn schermke.. meerdere malen geprobeerd..
weet et echt niet meer nu :s |
|
|||
|
|||
Ik geef het op... (bijna)
Geupdate naar 3.12 daarna via Pwnage een custom aangemaakt. Krijg steeds een 1604 error maar dat was nog via dat iTunes en USB stekker menu. Nu ik hem goed in DFU mode heb gezet via de Wiki krijg ik steeds 1600 errors. 3 Verschillende macs, iTunes 9.0 en 9.01 met 10.5 en 10.6 overal hetzelfde. Ook al verschillende andere customs geprobeerd, maar niets werkt. Heb mijn iPhone al helemaal gewist incl. de instellingen en media enz. maar blijkbaar ben ik er te stom voor... |
|
|||
|
|||
ik loop ook al enkele dagen met dit probleem
met mijn 3gs zowel dtu als recovery mode geven 16xx error in itunes. ik wil de mijne herstellen met customer fw 3.1 met activatie onder windows Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook ik had eerst allerlei 1604 errors. Heb toen een nieuwe custom aangemaakt met Pwnage. MAAR ..... ik heb niet in de expert modus gedaan, maar in de simpele...
Ik heb voor het maken van de custom wel de versie IPSW genomen die ik via iTunes had gedownload.Toen pakte hij hem meteen zonder blikken of blozen ....Nu heb ik wel die ananas bij het opstarten, maar de rest loopt als een zonnetje .... Veel succes
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 3GS 3.0 gejailbreaked en unlocked met purplerain en wil graag 3.1.2 installeren. Ik heb het internet afgestruind en vind veel tegenstrijdige info. De keuzehulp stuurt je alleen door naar topics over firmware 3.0. Is er een duidelijke handleiding voor mijn situatie? Ik wil niet eindigen met een iphone die niet meer gajailbreaked kan worden. Voor zover ik heb begrepen kan je alleen met Pwnage je iphone updaten zonder dat je een iphone over houdt die niet meer unlocked is. Voor windows bestaat er nog geen methode? Ik vind het erg lastig door de hoeveelheid informatie hierover.
Dus ik wil van: Iphone 3GS FW3.0 breaked en unlocked naar FW3.1.2 breaked en unlocked. En dan met windows. Laatst gewijzigd door michielvzz; 15-10-09 om 17:17. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik gaf zelf in de states 600$ voor een Iphone waar ik nu 3 weken later nog niks mee ben. Helaas maar het is nog even doorbijten voor ons. Aan iedereen.. Hoe weet je je basebandversie? Want ik vind bij instellingen enkel mijn firmwareversie en modem versie. |
|
|||
|
|||
Ik ga het zo proberen om mijn Iphone 3GS 3.0.1 naar 3.1.2 te brengen. Als het mislukt kan ik hem dan nog terug zetten naar 3.0.1? Heb wel een 3.0 custom fw.
Is de iphone nou al gelijk jailbroken als ik restore met cFW 3.1.2?
|
||||
|
||||
Citaat:
en bij jou dus wss 05.11.07
|
||||
|
||||
Mislukt niet en ja hij is gelijk jailbroken en nee je kunt zonder omwegen niet terug naar 3.0.1
|
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|