Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Ik denk kiezen voor restore ? Ik snap de verwarring, maar bovenstaande link is oud nieuws, redsnow is overbodig met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus.... Najja okee.. ik heb hem dus ook maar geupdate naar de 3.1.2 en zometeen probeer ik dus ook Blackra1n Citaat:
Hey, Zn iPhone ligt nu al een uur met dat stekkertje in het beeld in de running mode.. Maar dr gebeurd dus geen fl*kker! Ik kan mn cydia ook wel ff vergeten denk ik..? Aangezien ik hem dus maar geupdate had naar de 3.1.2.. en hoopte dat de firnware uit deze topic wel zou werken? Maar die is niet compatible.. ik schnap dr echt geen aa*sch meer van! Kwil mn gejailbreakte foon terug! Kon ik eindelijk filmen!! en ik had mn theme enzo gister vet cool gemaakt en nu is alles weg.. Kan iemand me helpen?? Groetjes, Sylvana Laatst gewijzigd door iMario; 18-10-09 om 00:35. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij kan trouwens nog steeds een customfirmware downloaden (en nu de juiste ) en die op je iPhone zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waarom zegt Cydia bij mij dan dat t niet compatible is.. Ik heb dus geen Cydia meer... Ik heb nu de 3.1.2... die heb ik vandaag zo geupdate met iTunes Maar mn pizza was lekker hoor!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor je vriend z'n iPhone moet je in het Blackra1n topic zijn. Zo verwar je de mensen die dit topic lezen niet |
|
|||
|
|||
Beste mede iPhone-enthousiastelingen graag jullie hulp !!!!
Na 1 1/2 jaar iPhone bezit en verscheidene updates heb ik het fout gedaan en zie geen weg terug ............ Ik heb de CSfw 3.1.2 zonder activatie geinstalleerd waarna m'n iPhone onbruikbaar is geworden...downgrade gaat niet, iTunes zegt "juiste simkaart monteren" waardoor iTunes iPhone menu niet toegankelijk wordt. Ook de Redsn0w methode werkt niet. Ik geef het op en heb m'n Nokia alweer op zak ((( |
|
||||
|
||||
Citaat:
Home knop ingedrukt en dan PC kabel erin. En een nieuwe CFW erop. Zonder activatie als je op T-mobile zit. Anders eentje met activatie. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie maar hij staat in DFU mode wanneer je vervolgens de stekkerin je pc stopt krijg je in iTunes alleen "bijbehorende SIMkaart monteren" Kortom je komtniet verder ...... En een lagere iTunes versie zegt dat de iPhone op een nieuwere versie staat ..... op een andere manier: de Redsn0w methode loopt wel maar brengt geen resultaat ...... Ik hoor ze al lachen , maandag op mijn werk !
18-10-2009: Ik dacht dat de iPhone in DFU stond .... na nog een keer proberen bleek dit niet het geval, dus overnieuw .... en: Nu blijkt een downgrade wel mogelijk waarna ik CFW met activatie heb kunnen installeren ! Alles werkt weer !! ... tot nu toe zonder afwijkingen.. pffff, bedankt p.s. tip: synchroniseren kan alleen wanneer CFW gelijk aan of recenter is als bij laatste synchronisatie, dat was voorheen niet zo! Laatst gewijzigd door steen757; 18-10-09 om 11:54. Reden: voorschrijdend inzicht )))) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En zoals Jchan zegt: kies in post 1 een customfirmware MET activatie, zet je iPhone in DFU en herstel met de customfirmware. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de hele middag zitten stoeien! Maar het werkt niet in de recovery of DFU mode.. En heb dus ook mn iPhone moeten herstellen (iTunes matig) omdat DFU of Recovery iets niet goed gedaan hadden.. Laatst gewijzigd door FijNTJe; 18-10-09 om 16:54. Reden: Latest news |
|
|||
|
|||
Ik snap er dus niets meer van.
Tijdje geleden heb ik m'n iPhone 3G al een keer gejailbreaked met redsn0w. Ging allemaal goed, maar was het zat om alle updates te omzeilen. Dus toen besloten om 'm er weer vanaf te halen. Nu toch weer zin om 'm te gaan jailbreaken omdat ik een hoop mis. Ik heb net geupdate naar 3.1.2 in iTunes en doe dat allemaal op een Macbook. Wat moet ik nu doen om 'm te gaan jailbreaken? Moet ik die redsn0w kiezen of dat blackra1n? Ik volg het niet meer. Kan iemand een korte instructie geven van wat te doen. Dank alvast!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
let wel dat je de juiste download en gebruikt. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik denk dat ik dat ga proberen. Hoewel ik nog een beetje twijfel, want die sms tones wijzigen zijn feitelijk de enige reden waarom ik jailbreak. Waarom heb jij feitelijk geen jailbreak ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Redsn0w is voor firmware 3.0 of 3.0.1! Niet voor 3.1.x! Laatst gewijzigd door WDS001; 18-10-09 om 22:20. |
|
|||
|
|||
Dank je voor de verhelderende uitleg, duidelijk nu.
Het probleem ligt waarschijnlijk aan Cydia op mijn phone. Hij laadt de programma's niet.........ik zoek verder [quote=WDS001;369803]Je kan jezelf helpen door even te zoeken Dan had je zeker dit gevonden. |
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|