Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Wanneer een FW pakken met activatie: als je een iPhone hebt, die niet simlockvrij is en waarbij je afhankelijk bent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een Iphone 3Gs 3.0 jailbroken met dev teams vorige jailbreak Redsn0w 0.8 en wil nu naar 3.1.4. Hij is niet unlocked (heb T-mobile abbo) maar ik zou wel graag de mogelijkheid willen behouden om via Cydia (Ultrasn0w) te gebruiken. Moet ik dan de custom firmware kiezen MET of ZONDER aangevinkte activate? Groetjes. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar moet ik het dan wel of niet aanvinken? Ik begrijp je conclusie niet zo, sorry
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt Dus ik kan mijn met activatie custom firmware van TS downen en dan ?
Sorry dat ik zo veel vraag maar wil het graag meteen goed doen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Deze had ik al gevonden. Bedankt voor de zekerheid en hulp Kzal nog even laten weten of het gelukt is!
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet waarom 3gs gebruikers problemen hebben met fouten tijdens DFU en recoverymodus. Ik heb namelijk gewoon terwijl men iphone aanstond (geen modus) mijne herstelt en alles verliep zonder problemen. Misschien is die herstelmodus wel gewoon jullie probleem.
Gr Victor |
|
|||
|
|||
Het begon met een vastloper... helaas heb ik op een vaag moment (toen de moed me al aardig in de schoenen begon te zakken) op herstel naar 3.1.2 in iTunes gedrukt. Ik heb een Vodafone 3G + jail + unlock waar ik dolgelukkig mee was (ben). Nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat. Heb al diverse restores geprobeerd, maar het wil echt niet lukken. Krijg alleen de icoontjes itunes en USB kabel in beeld, that's all Is de enige optie nu nog wachten op de 3.1.2 unlock of kan ik nog iets anders proberen?? Wie weet het?
Enne: iMario, je hebt gelijk hoor ;-) opruimen hoort er nu eenmaal bij.. Laatst gewijzigd door MD71; 15-10-09 om 22:33. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ey,
ik heb een Iphone 3gs 16 gb versie (3.1.2) net 2 weken oud kan ik em jailbreaken? zoja ? hoe Gr. |
|
|||
|
|||
[quote=MD71;368066]Het begon met een vastloper... helaas heb ik op een vaag moment (toen de moed me al aardig in de schoenen begon te zakken) op herstel naar 3.1.2 in iTunes gedrukt. Ik heb een Vodafone 3G + jail + unlock waar ik dolgelukkig mee was (ben). Nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan de praat. Heb al diverse restores geprobeerd, maar het wil echt niet lukken. Krijg alleen de icoontjes itunes en USB kabel in beeld, that's all Is de enige optie nu nog wachten op de 3.1.2 unlock of kan ik nog iets anders proberen?? Wie weet het?
Houd de Home en power buttom ingedrukt, beeld wordt eerst zwart en daarna verschijnt het appeltje.....en loslaten maar |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 3GS FW 3.0.1 Jailbreak (Cydia en Icy staan erop) Waarschijnlijk ook ge-unlocked (hoe kan ik dit zien, zodat ik zeker weet dat het geen origineel SIM-lockvrij toestel is). Ik zie via Cydia geen UltraSn0w. Via Icy wel, maar dat is niet geinstalleerd. Dus vandaar??? SIM kaart van Vodafone. Ik wil nu upgraden naar FW 3.1.2. Ik heb het bestand iPhone2_1_3.1.2_7D11.ipsw (van dit forum) gedownload. Dit is voor 3GS met activatie. Ook heb ik nu echt een hele tijd dit forum doorgenomen om er zeker van te zijn dat alles goed gaat. Ik ben een stuk wijzer, maar heb toch wat vraagjes c.q. onzekerheden. 1. Ik sluit mijn iPhone aan via iTunes (zonder Recovery-mode of DFU). 2. Ik houdt SHIFT ingedrukt en klik op HERSTEL. 3. Ik klik op mijn Custom FW (zie hierboven). 4. Hierna is mijn toestel FW 3.1.2 Jailbroken (en SIM lockvrij?) 5. Indien niet SIM lockvrij, via Cydia UltraSn0w erop zetten. 6. Nu is de iPhone klaar...? Als ik nu een backup terugzet via Itunes, wat heb ik dan allemaal terug? Dit is mijn eerste iPhone, dus nog redelijk weinig ervaring. Kan iemand mij a.u.b. laten weten of dit de juiste stappen zijn. En zoniet, wat ik verkeerd heb. Alvast bedankt!!! |
|
|||
|
|||
Ik had mijn iphone 3.0 geunlocked en gejailbreaked met purplerain. Vanmiddag een custom firmware met activatie eroverheen gehaald. Hij is geunlocked maar ik kan nu niet meer bellen, "geen service". Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb toch niet de baseband verpest?
p.s. wat is een carrier naam? |
|
||||
|
||||
Citaat:
als je baseband 04.26.08 is, is het goed voor ultransnow
|
|||
|
|||
Ik heb deze hele post nu een paar keer doorgenomen, maar ben er nog niet achter wat ik precies moet doen. Dus bij deze even een check in Jip en Janneke taal.
Ik heb: 3GS 3.0.1 met jailbreak en unlock (via ultrasn0w). Unlock heb ik nodig tot 1jan. dan gaat mijn TM in. Ik werk met Windows. Ik wil mijn iPhone upgraden naar 3.1.2, dus ik doe het volgende: download de cFW met activatie voor de 3GS en zet deze via restore mode op mijn iPhone. Dan verandert er niks anders dan dat mijn telefoon de nieuwste firmware heeft, maar ik heb nog wel cydia en al die apps en ik kan nellen met m'n KPN abbo. Laatst gewijzigd door GFire; 16-10-09 om 09:21. |
|
|||
|
|||
Zolang je carrier geen signed carrier bestand uitbrengt ben je genoodzaakt MIM te gebruiken. Apple heeft encryptie toegevoegd aan de carrier bestanden. Hierdoor verschijnen ze niet meer in beeld als ze geen signed bestand hebben.
Laatst gewijzigd door coolhva; 16-10-09 om 09:58. |
|
|||
|
|||
In deze custom ipsw zitten toch wel de standaard bootlogo's hoop ik.
En als ik een abbonement van T-mobile heb dan is hij standaard toch al simlock vrij of juist niet?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je het zo doet zit je straks op 3.1.2. Succes Citaat:
Je hebt het forum goed doorgelezen, als jij bovenstaande stappen volgt komt het helemaal goed. Waarschijnlijk moet je bij stap 5 inderdaad Ultransow erop zetten. Als je nu kijkt moet deze bij cydia/manage/packages staan. Want je iPhone is nu ook softwarematig unlocked vermoed ik. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 14:46. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop. |
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|