Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) als je shift hebt ingedrukt en op je iphone klikt kan je een map selecteren waar de image van FW 3.1.2 instaat, deze moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als je shift hebt ingedrukt en op je iphone klikt kan je een map selecteren waar de image van FW 3.1.2 instaat, deze moet je selecteren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg dat BROWSE scherm niet. Ik heb al itunes 8.2.1 geprobeerd, ook al itunes 9.0.3 maar noppes! Dat is mijn probleem...dat zoek scherm komt niet omhoog...hij geeft overigens wel keurig aan dat mijn iphone in recover modus staat. |
|
|||
|
|||
heeft iemand een custom firmware voor ipod touch 2g ? of kan je er hier 1 van gebruiken?
|
|
|||
|
|||
3.0 (7a341) fw: 04.26.08 kan ik die updaten naar 3.1.2?
De topic zegt het al.. Kan ik mijn iphone updaten naar 3.1.2 en zoja, hoe kan ik dat doen? Welke topic kan ik dan gebruiken?
Groeten Leroy |
|
|||
|
|||
hmmm, heeft iemand nog misschien een kleine tip over mbt tot het niet kunnen selecteren van een firmware?
Zou echt super zijn als iemand daar een beetje hulp bij kan geven. Alles is me gelukt tot op heden met veilig updaten etc...maar het 'opnieuw' installen van mijn huidige custom firmware wil niet lukken... Iemand? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes!
|
|||
|
|||
Hallo beste mensen,
Ik heb een vraag ik heb hier een 3G liggen met fw2.2 erop hij werkt nu gewoon etc en komt uit een ander land en is geunlockt dacht ik. Hij is al is eerder gekraakt met software. Kan ik dan deze telefoon herstellen met de cfw zonder activatie? Of moet ik die met activatie doen? |
|
|||
|
|||
Beste mensen, ik zit al 3 avonden te klooien en kom er niet meer uit. Dus vraag toch even om hulp. Met het trucje shift herstellen wil ik een custom firmware 3.2.1 erop krijgen. Echter krijg ik constant onbekende fout 1602. Verschillende manieren geprobeerd (wel 10x) DFU meerder keren en recovery meerdere keren. Maar wil maar niet lukken. Even op zijn Haags: ik word er wous van! Iemand enig idee
|
|
|||
|
|||
Weet je welke firmware je had draaien voordat je hieraan ging beginnen? Dat is namelijk niet geheel onbelangrijk...
|
|||
|
|||
zelfde als op mijn 3gs: firmware 3.0
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt dat ook niet geen wit scherm aan het einde en er gebeurd verder niets. Of is er een nieuwe versie van ireb?
|
|
|||
|
|||
iemand nog suggesties, heb even geen idee wat nu te doen!
|
|
|||
|
|||
Een andere usb poort was de oplossing!
|
|
|||
|
|||
de link voor de 3G (alle 2) werken niet meer, althans ik krijg de melding:
"Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.zshare.net" Heeft iemand een werkende link ?? |
|
||||
|
||||
Je kan beter een 3.1.3 customfirmware gebruiken. Die doet net hetzelfde en je baseband wordt niet geüpdate.
|
|
|||
|
|||
Ok,..ik heb hem nu ge-update naar 3.1.3 en ik heb nog steeds modenfirmware 02.28.00. Ik hoop dat je daar mee bedoelt dat mijn baseband niet is ge-update ? Alleen zit er nu weer een simlock op. Is er een manier waarop ik de simlock er nu nog af krijg of ben ik de 1e tijd het zaadje ???
|
|
|||
|
|||
Ik heb de EN-IS 3.1.2 software gedownload, en heb de extensie veranderd naar .ipsw maar het blijft maar op 95 mb staan. Of moet je part 1-3 downloaden? Snap er niks van..
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is het al gelukt.
|
|
|||
|
|||
Zie door de bomen het bos niet meer. Just to be sure, kan iemand ff helpen?
Ik heb een goed werkende iPhone 1gen, 2G, unlocked, FW 3.0, nieuwste itunes 9.1.1.12, windows laptop. Ik wil graag naar FW3.1 of 3.1.2 - Welke custom firmware neem ik nu? Bij die van de 2G staat namelijk ook unlock maar hij is al unlocked dus dat lijkt me niet nodig. - kan ik hem aan iTunes koppelen en dan Shift + restore en dan de juiste firmware selecteren of moet ie eerst ingewikkeld in dfu mode? Tnx alvast. |
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|