Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bellavica heb het al geprobeerd met de custom Firmware, die in dit topic staan, maar krijg steeds verscheidende 16xx foutmeldingen. Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je antwoord staat 3 berichten boven dat van jou
|
|
|
|||
|
|||
Ja klopt Ireb, maar dat is toch alleen voor de 3g en niet 3gs?
Citaat:
Ben er achter gekomen dat het trouwens een franse iphone is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
//EDIT hehe, dat was snel, gevonden Volgens mij is dit het: http://www.iphoneclub.nl/61115/ih8sn...aan-jailbreak/ Installeer dat en geef effe de gegevens door!
|
|||
|
|||
Citaat:
maar volgens mij staat er de nieuwste versie op 3.1.3 |
|
|||
|
|||
Hey EN-IS ik heb net perongeluk ultrasn0w verwijdert uit cydia..
Alleen nu heb ik geen bereik meer.. Hoe kan ik dit oplossen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar ik heb geen verbinding dus ook geen mobiel internet..
Hoe installeer ik m dan?> |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een jailbreak probleem en kan niet meer mbv blackrain booten beschik over een 3GS met en firmware 3.1.2 Laatst gewijzigd door acarr; 02-03-10 om 22:56. |
|
|||
|
|||
nvm probleem is al opgelost!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ahhh wat fijn, problemen die zichzelf oplossen Citaat:
Helaas! //EDIT: Correctie, jailbreak is wel mogelijk, dan kun je van alles gebruik maken behalve de telefoon gedeelte; http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5432 Laatst gewijzigd door EN-IS; 03-03-10 om 00:01. |
|
|||
|
|||
---> EN-IS
even puur voor de duidelijkheid, ik heb FW 3.1.3 en baseband 05.12.01 dan is er toch geen andere manier om een jailbreak uit te voeren dan wachten op een nieuwe toch? Dank, en sorry als dit de zoveelste vraag is naar de bekende weg. john |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou eigenlijk is er alleen de mogelijkheid om te jailbreaken, door middel van: - Pwnage tool (MAC) - Snowbreeze (WIN) - Redshow (WIN/MAC) Het enige wat je op dit moment kan proberen is downgraden naar Baseband 04.26.08 BB en dan unlocken, dan kun je weer volledig gebruik maken van je iPhone 3G, maar niet voor 3GS Je kunt wel je 3GS jailbreaken met Pwnage tool, dan kun je er tenminste nog gebruik van maken, helaas zal geen unlock werken, want de baseband zit op 05.12.01 en dat is op dit moment niet te unlocken. Zie jailbreak handleiding voor FW 3.1.3! Handleiding voor downgrade; Downgrade van iPhone Baseband 05.12.01 naar 04.26.08 BB Gebruik dit alleen als je een iPhone 3G hebt, dit is niet voor de 3GS! § How to Jailbreak Your iPhone 3GS on OS 3.1.3 Using PwnageTool (Mac) § Jailbreak iPhone on 3.1.3 Firmware With Sn0wbreeze 3.1.3 v1.4 § Jailbreak iPhone and iPod Touch on 3.1.3 Firmware With Redsn0w 0.9.4 1. Wanneer je klaar bent met jailbreaken, ga naar CYDIA op je iPhone en zoek naar Fuzzyband en installeer deze applicatie 2.Na installatie, start Fuzzyband en klik op “Downgrade” en het zal je baseband downgraden van 05.12.01 naar 04.26.08. 3. Nadat je hebt downgraded (of hoe je het ook wilt noemen ) Herstart je iPhone! 4. Ga naar settings/instellingen en controleer je baseband 5. Nu kun je de laatste versie van Ultrasn0w gebruiken, let wel op dat je de juiste repo toevoegt in Cydia “http://repo666.ultrasn0w.com”! LET OP: ik heb zelf dit niet geprobeerd en heb er geen ervaring mee, lees alles goed door en maak altijd een backup van je shizzle! Laatst gewijzigd door EN-IS; 03-03-10 om 00:13. Reden: html code verwijderd |
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS dus je oplossing geldt niet voor mij zo te zien.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
EN-IS --->
dank je voor je ontzettend duidelijke uitleg. Ik ben bezig met de jailbreak. Een unlock hoef ik niet. Houd je op de hoogte over de voortgang. Nogmaals dank. John |
|
|||
|
|||
helaas de welbekende 16XX errors komen nu te voorschijn. Het was het proberen waard, toch maar even wachten op de iReb Mac versie
|
|
||||
|
||||
Heb jij de host bestand aangepast? Want als je dat doet, dan krijg je misschien die 16XX error volgens mij niet, weet het niet zeker maar is wel het proberen waard
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn Iphone 3GS via snowbreeze ge-update naar FW 3.1.3 hierdoor heb ik wel mijn baseband 05.11.07 behouden. Het probleem is nu echter dat ik nog moet unlocken. Ik heb voorgaande geprobeerd via blackra1n maar deze loopt vast. Heeft iemand tips hoe ik een unlock kan bewerkstelligen? Ps. Ik heb me het apezuur gezocht op het forum maar niets bruikbaars kunnen vinden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|