Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is baseband?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is baseband?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Alsjeblieft:
https://forum.iculture.nl/f59/i...-baseband.html Veel informatie kun je vinden in de WIKI van iPhoneClub, hier staat echt veel info https://forum.iculture.nl/f59/i...begrippen.html
|
|||
|
|||
hoi
ik heb interesse in de customer FW3.1.2 waar kan ik deze vinden dank Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je eens op pagina 1 kijken
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ehmmm Nee, deze staat niet op de voorpagina... In ieder geval, ik zal het even uploaden naar me eigen server, gaat sneller en sneller downloaden! //EDIT, duurt iets langer dan verwacht, nog 20 minuten, tja 100 KB/s is niet echt snel he Laatst gewijzigd door EN-IS; 04-02-10 om 15:21. |
|
|||
|
|||
ok bedankt
kan je laten weten wanneer ik deze kan downloaden. en moet ik na shiftherstel in itunes in cydia nog ultrasnow draaien ? gr |
|
||||
|
||||
Citaat:
- Bestand downloaden - in iTunes SHIFT + HERSTEL (restore) en dat was het, unlock, dus ultrasn0w 0.92 (btw dat is de laatste versie) ziet al in de firmware, nadat je hebt hersteld, moet je je sim pin invoeren, dan duurt het effe voordat het signaal heeft gevonden, laat het even 2 a 3 minuten zoeken, hij vindt vooral niks, blijft op SEARCHING staan en dan kun je je iPhone restarten, en dan heeft het signaal! Je hoeft dus in Cydia geen ultrasn0w te downloaden of een andere handeling te verrichten. CUSTOM FIRMWARE 3.1.2 MET UNLOCK KUN JE HIER VINDEN: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post412255 Let op: ik heb de .ipsw bestand geupload, wanneer je het downloadt, dan wordt het automatisch als .zip bestand aangegeven, dit is dus niet correct, download het en verander .zip naar .ipsw! Laatst gewijzigd door EN-IS; 01-03-10 om 15:37. |
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb een iPod touch 32gb 3g die nu op 3.1.3 zit. Ik zou hem graag willen downgraden en ik heb dit filmpje gevonden om het te doen: YouTube - Downgrade 3.1.3 Firmware To 3.1.2 iPhone And iPod Touch
Dit is de eerste keer dat ik mijn ipod wil gaan jailbreaken en ik vraag me af of het filmpje hierboven geen gevaren met zich meebrengt, of dat iemand anders iets beters weet.. |
|
|||
|
|||
Is er al een custom firmware 2g 3.1.3? Zou tof zijn, moet namelijk weer 's dringend herstellen
|
|
||||
|
||||
@StilleW:
PwnageTool werkt nog niet met FW3.1.3, dus die zal eerst een update moeten krijgen.
|
|||
|
|||
is er ergens een custom firmware (313??) te vinden voor de 1stgen iphone.. ?? Waar al de installers (cydia.. installer.. etc..??)
Txx Heb al effe niet meer geupdate.. ik bedoel dus zo firmware die ik gewoon kan installeren via restore.. |
|
|||
|
|||
hey goodies ,
heb gisteravond een nieuwe iphone gehaald !!! ) zet ik per ongeluk de nieuwe firmware erop 3.1.3 dat kan ik waarschijnlijk niet meer terug zetten naar de 3.1.2 versie dus dat zal wel wachten worden denk ik .................. |
|
|||
|
|||
Muchos gracias senor!
Erg prettig jouw custom, gaat restoren lekker snel en makkelijk. Top! |
|
|||
|
|||
is er ook een custom firmware 3.1.2 met baseband 05.11.07?
Ik heb nu een custom firmware met 04.26.08 maar wel firmware 3.1.2 en kan deze niet unlocken... |
|
||||
|
||||
UltraSn0w kan baseband 04.26.08 unlocken. Zie ook hier. Misschien moet je even het hele artikel lezen? Custom firmwares worden meestal gebruikt om de baseband NIET te upgraden, dus waarom zou jij dat wel willen doen? En meestal zit de unlock al ingebouwd, dus wat gaat er bij jou dan niet goed met unlocken?
/edit: Voor FW3.1.2 unlock moet je de opvolger Redsn0w hebben: zie hier. Laatst gewijzigd door Buur; 08-02-10 om 20:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb eergister de laatste custom firmware van EN-IS op mijn 8Gb 3G (3.0) gezet, en als een zonnetje draaien op 3.1.2 nu. Mijn broertje heeft een 16Gb 3G die op 3.1.2 draait, maar niet stabiel, ik heb deze gister avond onder handen genomen met de zelfde FW, echter krijg ik geen ontvangst meer sinds de nieuwe FW, toestel reeds een keer of 10 opnieuw opgestart maar dat lost niets op. Nu wil ik vanavond weer een poging gaan doen, maar misschien zie ik iets over het hoofd dus vandaar mijn post hier. Bedankt voor het lezen, Mario |
|
|||
|
|||
Ik kan dus alleen nog custom fw's erop zetten met 3.0.1. Bij nader onderzoek.
Wat raden jullie mij aan? 1. Naar custom fw? 2. Naar 3.1.3? en dan wachten voor een jailbreak? 3. Op 3.0.1 blijven (non jailbreak) en wachten tot 3.1.3 jailbroken is en dan te upgraden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het gaat erom, dat de baseband op baseband 04.26.08 zit, want dan werkt de custom firmware en unlock pas. Ga even naar Settings - General - About en vertel me wat voor baseband er staat. hoger dan baseband 04.26.08? |
|
|||
|
|||
Baseband versie is 05.11.07
stom dat ik hier nu pas naar kijk. Heb ik nu een probleem, of is e.e.a nog te herstellen? Thanks so far.... |
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|