Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Buur Ik heb geen ervaring met overstappen naar een andere computer met een nieuwe iTunes. Ik zou hoedanook eerst een backup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het aangepast die typfout. Top ik ga ermee aan de slag op m'n oude pc. Ik wacht idd wel even nog met overstappen. Eerst weer bij zijn qua FW. Thanks again!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hi, ik zie het even niet meer.
Ik heb de iPhone via shift herstel geupdate naar 3.1.2, dat is gelukt, maar de baseband staat op 04.26.08... Welke volgorde van stappen dien ik nu te ondernemen? Telefoon is volgens mij teruggezet naar fabrieksinstellingen. Contacten e.d. zijn allemaal weg. Ik hoor het graag! Thanks, Nick |
|
||||
|
||||
@Nick16gb
iTunes vraagt na het herstellen of dit een nieuwe iPhone is of een bestaande, en of de backup terug gezet moet worden. Als het goed is heb je en backup via iTunes gemaakt. Dus de backup terug plaatsen. |
|
|||
|
|||
In eerste instantie had ik een back up gemaakt, maar deze kon ik niet terugzetten, omdat de telefoon niet herkend werd in iTunes. Hierna heb ik FW 3.1.2 volgens de eerste pagina geinstalleerd, geconfigureerd met de bestaande telefoon (mijnnaam) + apps en hier is een reservekopie gemaakt.
Omdat ik twijfelde of de baseband anders was vanwege het configureren met de bekende telefoon in iTunes heb ik vanmorgen opnieuw de tel. in recovery mode gezet en het bestand van FW3.1.2 erop gezet, maar nog niet geconfigureerd met de bekende telefoon of als nieuwe. Baseband staat nog steeds op 04.26.08 |
|
|||
|
|||
Hoi, volgens mij heb ik het fout gedaan... Ben van FW 2.2.1 met Baseband 02.30.03 naar FW 3.1.2 gegaan. De baseband is nogsteeds 02.30.03 en mn sim wil niet meer unlocken (maar heb toch echt een t-mobile sim en tel).
Via officiele update naar 3.2.1 gaan en dan blackra1n? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En als je vervolgens wilt unlocken, zul je Blacksn0w moeten gebruiken
|
|||
|
|||
Dank dan ga ik het zo proberen...
Maar zou fw 3.2.1 moeten werken met een oude baseband? |
|
|||
|
|||
Is bovenstaand ook van toepassing op een gejailbreakte en geunlockte iPhone zoals die van mij?
Dus officieel updaten via iTunes (Toestel wordt dan gelockt en baseband geupdate?) vervolgens Jailbreak (Blackra1n) uitvoeren en dan Unlock uitvoeren (Blacksn0w)?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kom er niet meer uit...
Bovenstaand lijkt nu niet meer te lukken omdat de telefoon nu op 3.1.2 en Baseband 04.26.08 draait en de reservekopie die in iTunes staat ook. Er is dan geen officiele update te doen... Ik kan deze niet terugzetten naar 3.0 en dan de officiele update doen en vervolgens de vervolg stappen?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi,
Als ik 'm via herstellen herstel, geeft deze bij 6 minuten een netwerkverbinding fout. Als ik het doe via schift herstel, wordt de baseband niet geupdate. Zojuist nog via Cydia ultrasn0w geinstalleerd en ik kan nu in ieder geval weer bellen . Heb ik dan nog die 05.11.07 baseband nodig? Of anders gezegd, wat zou m'n voordeel hiermee zijn?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je toch nog echt je baseband geupdate hebben, dan kan je proberen je iPhone via [wiki]DFU[/wiki] te herstellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
/EDIT: Zie volgende 2 berichten. Het klopt dus wel dat UltraSn0w in dit specifieke geval werkt.
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 12-01-10 om 22:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@De Generaal:
Fijn dat jij het licht laat schijnen in deze. Ik begreep het niet meer. Nu weer wel! En ja, dan werkt UltraSn0w wel nog, met die oude 3.0 baseband. Ik herzie mijn eerdere posting bij deze! |
|
|||
|
|||
Terugdraaien
Ik heb hem gejailbreak maar het bevalt me niet echt. Je akn er minder mee dan mijn verwachtingen. Misschien later nog maar eens proberen. maar waar het om gaat... Ik wil het graag weer herstellen en de normale legale versie van de iphone erop zetten. hoe kan ik dat het beste doen?
Als je het andwoord weet wil je dan zo spoedigmoegelijk mailen naar iphonejoost@aol.com MVG Joost |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Josie100:
In het lijstje van De Generaal zou ik nog willen toevoegen dat je even een backup voor alle zekerheid toch laat maken, voordat je op Herstel klikt. Dan kan die laatste backup teruggezet worden na het herstellen. /edit: ...tenzij je helemaal opnieuw vanaf fabriekswaarden wilt beginnen natuurlijk. Laatst gewijzigd door Buur; 12-01-10 om 22:58. |
|
|||
|
|||
Jailbreak met Blacra1n
Ik heb mijn 3G waarop fw 3.1 stond gejailbreakt. Vervolgens heb ik via iTunes de nieuwe fw 3.1.2 opgezet en gejailbreakt met Blackra1n en daarna geunlockt met sn0w.
Alles is goed gegaan. Maar enkele apps willen maar niet starten. Zodra deze apps opstarten gaan ze terug naar begin scherm van iphone. Ik kan ook niet fw opnieuw installeren. Ik heb iphone in DFU gezet, maar zag dat ik in iTunes het hertsel knopje niet meer. Kan ik fw 3.1.2 zonder activatie, die hier gepost wordt nemen. Moet ik dan weer jailbreaken en unlocken. Citaat:
|
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|