Devteam brengt PwnageTool 3.1.4 voor Mac OS X uit. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) jup daarom wacht ik liever totdat er eentje komt met de normale (apple) bootlogo's Hopelijk kan iemand die hier sharen (zonder activatie zit namelijk op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jup daarom wacht ik liever totdat er eentje komt met de normale (apple) bootlogo's Hopelijk kan iemand die hier sharen (zonder activatie zit namelijk op t-mobile NL) via rapidshare ofzo. heb namelijk geen mac :C...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Back in business ... thanks for the tip YINGIE
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan.
Ik ben nu een custom zonder activatie (en zonder 'ananas' en 'fake steve') aan het uploaden, maar dat duurt eventjes. Als het klaar is post ik wel een linkje.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat PwnageTool zegt dat ik erg geen firmware bundle is gevonden of wanneer ik met de hand zoek zegt hij: Wrong firmware bundle
Ik heb een iphone 3g. Wanneer ik iphone 3gs selecteer vind hij het .ipsw bestand gek genoek wel oke en dat terwijl ik hem gewoon met itunes gedownload heb? ik snap het even niet meer.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen kreeg ik nu de foutmelding in iTunes (na software uitpakken); onbekende fout 1600. Ik deed daarna een herstel zonder recovery mode en zie nu: ik moet een geldige simkaart invoeren. Ik dacht dat de unlock behouden zou blijven? En vooral: wat nu? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
maar ik kom niet verder dan het iTunes-logo, hoe kom ik daar voorbij, zodat ik cydia en ultrasn0w kan draaien?
|
|
|||
|
|||
Wil graag iets nachecken.
Zit nu met een geJB apparaat, en niet unlocked. Heb unlock nog niet nodig, maar wil wel deze optie graag behouden voor als ik op vakantie ga (mocht dat ooit nog eens gebeuren!). Is het beter (mss zelfs noodzakelijk) dat ik eerst mijn device unlock alvorens ik upgrade + JB naar 3.1.2?? Vlg mij (a noob) maakt het niet uit. Kan iem dit bevestigen of zijn/haar mening geven? Thanks |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door cyph; 13-10-09 om 16:13. |
|
|||
|
|||
boohoo, nee! Komt uit Engeland dus ik heb geen geldige simkaart! Wat nu?
|
|
|||
|
|||
Ik snap het ook even niet meer.
Ik heb een 3GS en ik wil hem eigenlijk updaten naar 3.1.2. Ik draai nu 3.0. Is het nog verstandig om even te wachten? Mij maakt het niet uit. Als ik wil jailbraken moest ik iets opslaan via SHSH? Kan iemand raad geven? Ik heb Windows, geen MAC. |
|
|||
|
|||
Heb mijn 3gs juist gejailbreakt met pwnage op mijn mac en alles werkt!!!
Moet enkel nog is kijken hoe die cydia werkt en hoe ik gedownloade spellen erop krijg... Zal proberen de custom ipsw op rapidshare te zetten... maar is ook mijn eerste keer, dus weet ni of me da lukt... |
|
|||
|
|||
Na het lezen van vele posts (niet alleen op iPhoneClub, maar het "hele" net) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon kan jailbreaken. Hoe ik denk dat ik dat moet doen beschrijf ik hieronder, en ik hoop dat iemand er op wil reageren om mijn eventuele fouten er uit te halen. Maar eerst de uitgangspositie (chronologisch):
- iPhone 3GS in Belgie gekocht - iPhone dus SIMLOCK VRIJ bij aanschaf-> dus niet zelf ge-unlocked - iPhone had firmware 3.0 bij aanschaf - Update gedaan naar firmware 3.1 (heb nu dus de nieuwste baseband) - Mijn host bestand (heb een mac) aangepast: 74.208.105.171 gs.apple.com (deze stap had dus eigenlijk VOOR de update moeten plaatsvinden...) - Een herstel uitgevoerd naar 3.1 om mijn gegevens voor 3.1 bij Saurik te krijgen - Update gedaan naar firmware 3.1.2 Ik heb nu dus een iPhone 3GS met officieel unlock-te baseband (versie 05.11.07) met firmware 3.1.2 (7D11). Ik heb de laatste versie van iTunes. Ik heb de firmware bestanden (.ipsw) bewaard die voor versie 3.1 en 3.1.2 door iTunes zijn gedownload. Nu het jailbreak proces, zoals ik denk dat het in mijn geval moet verlopen: - Download pwnagetool versie 3.1.4 - Maak met pwnagetool custom firmware van .ipsw file (versie 3.1.2) - Herstel via iTunes (option-herstel, dit is shift-herstel voor windows) mijn iPhone met dit net gemaakte ipsw bestand Dit zou volgens mij zijn wat ik moet doen. Als het niet klopt dan hoor ik dat graag, en kan ik vanavond ook toetreden tot de alsmaar groeiende groep "vrije" iPhoners. Alvast bedankt voor je reactie! |
|
||||
|
||||
Pfff, een laatste keer proberen of ik Winterboard werkend krijg. iPhone schiet telkens in safety mode vanwege Winterboard.
|
|
|||
|
|||
Sorry, vergeten: ik moet niet vergeten in Cydia (dat toch automatisch meekomt met de jailbreak???) "make my life easier" aan te zetten, voor de toekomst...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt yingie!!!
Dat van die activate wist ik niet. En ik zal zo weinig mogelijk packages aanzetten. Welke zijn echter een must? Zo wil ik het een en ander kunnen instellen en ook PDANet er op kunnen zetten... Bedankt voor je reactie, nogmaals. |
|
||||
|
||||
Als je weet wat je doet, zijn MobileTerminal en OpenSSH tamelijk handig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: PwnageTool 2.1 en QuickPwn 1.1 alleen voor Mac OS X? | Raggamannn | Jailbreak | 1 | 13-09-08 17:34 |
|
|