Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) jailbreaken met 3.0 gaat je sowieso niet lukken met een 3GS 3.1 OTB...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
jailbreaken met 3.0 gaat je sowieso niet lukken met een 3GS 3.1 OTB
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even reactie van de heer in kwestie even afwachten |
|
||||
|
||||
Yes General
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gezocht met wat je bedoelt met "openingspost" maar deze niet vinden. Ik heb idd eerst mijn FW geupgrade (Ik dacht dat dat geen kwaat kon aangezien aangegeven werdt dat Blackra1n gewoon werkte met FW3.1.2) Voor de rest heb ik geen gekke dingen gedaan, en netjes alle aanwijzingen opgevolgt. Hij blijft gewoon hangen in "rebooting Device" :S Grz Derek |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Was bij mij net hetzelfde probleem.. Ook nieuw van gisteren en na 6x proberen lukt het nog steeds niet... (en kheb wel wat kennis van iphones..)
|
|
||||
|
||||
Gewoon blijven proberen, maar kan ik niet zeggen. Dat is de enige manier om je iPhone 3G jailbroken te krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige wat ik niet gedaan had was mijn anti virus uit gezet. Maar met mijn anti virus uit, kreeg ik helaas het zelfde resultaat. Ik denk dat dit toch een iboot probleem is. Weet iemand hoe ik kan achterhalen of ik de gevreeste iBoot-359.3.2 heb? Grz Derek |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag nog een 3GS gekocht in België en ook hierop gaat Blackrain niet van een leien dakje.
Ik doe precies hetzelfde als mijn 3GS die ik vorige week heb gekocht. Zal nog een keer proberen. |
|
||||
|
||||
Kan kloppen want alle iPhones die na 9 september geproduceerd zijn bevatten de nieuwe bootrom.
|
|
||||
|
||||
9 september of 9 oktober ?
want de 3GS van vorige week was ook nieuw en daarmee lukte het dus wel |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok, maar die bootloader zoals in post 1, waar kan ik dat eigenlijk vinden ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|