Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Drekkie Ik heb hem Woensdag besteld en Vrijdag ontvangen. Ik denk dat deze uit de UK komt aangezien er een UK ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt!! Vanaf mijn Windows7 partitie werkt het blijkbaar wel. (XP leek mij toch beter om zoiets te doen, maar ja)
Bedankt iedereen!! |
|
||||
|
||||
Maar Drekkie, als jij een UK toestel hebt, kun je nu wel bellen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Grz Derek Laatst gewijzigd door Drekkie; 17-10-09 om 23:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
tot ik thuis ben hehe.. Nja ik zal zo een 3gs hebben met update..van de boot.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor degenen die zich nu afvragen of zij de eerste 'slachtoffers' zijn van de nieuwe bootroom; je kunt het volgens MuscleNerd zien aan de serial. Van zijn twitter; reactie op de vraag hoe je nu kunt zien of je de nieuwe bootroom hebt: Citaat:
|
|
|||
|
|||
pff heb me iphone 3Gs 12september besteld en word pas over een paar weken geleverd.. zal dus zowiezo een slachtoffer zijn van deze nieuwe bootrom.. zou deze eigenlijk in de toekomst gejailbreaked kunnen worden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb die van mij vorige week dinsdag besteld, en zojuist verzendsbevestiging gekregen, hij komt morgen al. Waarom moet jij zo lang wachten? Hopelijk heb ik nog de oude bootrom, nja zie het morgen wel. |
|
|||
|
|||
k heb mijn exemplaar vorige week ook bij Mobistar in Mol (= zelfde Dealer) gehaald..... en helaas(nog) niet te jailbreaken....
Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 15:58. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
voila, zopas maat op bezoek gehad met zijn mac, bij mij is het blijkbaar een iphone van week 40 , nie te jailbreaken, onder mac heeft hij 1604 in itunes en blackrain loopt dus vast na het rebooten in recovery
|
|
||||
|
||||
Vreemd, mijne is van week 40 en nog nooit zo'n snelle jailbreak gedaan. En mijn model begint ook met MC
Laatst gewijzigd door Yzord; 19-10-09 om 16:45. |
|
||||
|
||||
Ik kan mijn iphone op gaan halen in belgie, net even gebeld naar de productiedatum en die is week 39..
Dilemma.. Zal ik hem op gaan halen |
|
|||
|
|||
Een hacker is altijd wel een stapje voor denk ik.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals ik hierboven heb gezegd; die van mij komt ook uit 39 en die was prima te jailbreaken.. Met 39 zul je waarschijnlijk geen problemen hebben, eerdere de iPhones vanaf 40.. |
|
||||
|
||||
Mijne is van 40 en doet het perfect.
|
|
||||
|
||||
Doelde ook meer op die uit week 41 en verder, dat wilde ik zeggen met vanaf 40. Echter, zijn er ook best wat iPhones uit 40 die de nieuwe bootrom lijken te hebben.
Het is even wachten op officiele bevestiging van Dev Team, hoewel ik begrepen heb dat je nooit exact kunt zijn met die weeknummers. Al iets van Musclenurd gehoord? |
|
||||
|
||||
Enige wat hij aan me vroeg was of ik een ipod had. Daarna geen reactie meer vernomen.
|
|
|||
|
|||
Zojuist mijn 3GS ontvangen, serienummer xxx39
Jailbreak is gelukt zonder moeite |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|