Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi om te horen, dan heb ik er wel vertrouwen in als ik hem morgen op ga halen. Maar om het echt zeker te weten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mooi om te horen, dan heb ik er wel vertrouwen in als ik hem morgen op ga halen.
Maar om het echt zeker te weten, moet je je batterij maar eens leeg laten lopen. kijken of hij zijn jailbreak houdt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Huh? Hoe is een lege batterij dan van invloed op een jailbreak?
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarschijnlijk bedoelt Bertje dat hier wel, maar het is inderdaad nogal vreemd verwoord. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
JB lukt ook hier niet.
Hier een serienummer met xxx40. Helaas, verschillende keren geprobeerd. Geen succes.
Wat ik me wel af zit te vragen is het volgende: (wellicht off-topic) Tethering is voor mij een groot voordeel van een toestel om mijn werk te kunnen doen. Ik zal daar niet de enige in zijn. - In een van de voorgaande firmwares was tethering een standaard optie. (toch???) - In 3.1.2 kan dat ineens niet meer. - Kan Apple klakkeloos functies uitschakelen en daarmee verkochte functionaliteit terug halen? Wat is de volgende stap. iPod software disablen? of maximaal 15 minuten bellen per gesprek? Laatst gewijzigd door cornetje; 22-10-09 om 17:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar inderdaad, de mogelijkheden om te jailbreaken liggen niet voor het oprapen voor hogere firmwares.. |
|
|||
|
|||
Heb gisteren vlotjes de iphone 3g van men vriendin gejailbreakt met blackra1n
Vandaag heb ik men 3gs ontvangen met partnr MC133NF en serial XXX40. Is de week nu uit de partnr te halen of van de serialnr? Ben nog geen genie in jailbreake was de 1ste x dat ik het deed gisteren dus Heb toch beetje men twijfels of ik het nu ga proberen of niet. Zijn maar een aantal kleine dinge die me interesseren via de jailbreak, echter wel super handige. Om ff duidelijkheid te nemen, men iphone kan nooit in die staat komen dat ik hem terug moet binnendoen toch? Gewoon terug officiele firmware erop en klaar? Het is een belgische trouwens dus factory unlocked EDIT: Knoop doorgehakt, net succesvol jb gedaan op men 3gs Laatst gewijzigd door JnB; 22-10-09 om 23:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf heb ik het nog niet geprobeerd though, met mijn nieuwe iPhone. |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iphone uit week 39, vandaag helemaal leeg laten gaan zodat de hele stroom eraf was.. Daarna weer aan de stroom en me JB staat nog, dus mooi!
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij zeggen waar je dat serienummer precies kan vinden? Een vriend van mij heeft een witte iPhone maar ik zie nergens die MC staan of ergens 1 of andere referentie naar een maand of week...
hieronder een foto: |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Of op het doosje, op de sticker aan de onderkant
|
|
|||
|
|||
ah, dan lijkt het doosje perfect om die na te zien! Kan hem moeilijk aan mijn laptop hangen in de winkel
|
|
||||
|
||||
Ik heb er 1van week 40 ..een MC model.. Jb gaat niet dus een boot update..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er een van week 40 die gelukkig wèl gelukt is. Tenminste, JB ging zonder foutmeldingen en alles werkt.
Allees heb ik nog niet een reboot kunnen testen, moet je hiervoor idd de iphone helemaal leeg laten lopen of is uit/aanschakelen ook voldoende? Laatst gewijzigd door prosperot; 24-10-09 om 11:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En vervolgens herstel ik mijn iPhone telkens maar weer via iTunes en begin ik weer opnieuw. Het is gelukt. met de volgende instructies: Windows Vista: - Verplaats 'blackra1n.exe' naar je de root van je 'C:' schijf. - Start iTunes - Start dan Blackra1n (als administrator uitvoeren) - Blackra1n zoekt dan naar je iPhone, pas dan de iPhone aan de pc sluiten, en zodra het scherm van je iPhone zwart word, heel snel, eerst de 'sleep/wake' button en dan de 'home' button tegelijk inhouden. En de rest wijst zichzelf. Laatst gewijzigd door 34teKEBr; 24-10-09 om 13:25. Reden: gelukt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|