Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dat jullie m uberhaupt kunnen jailbreaken.. Als ik blackra1n draai dan komt mn iphone na geohot z'n kop op de herstel afbeelding te staan (itunes+stekkertje).. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dat jullie m uberhaupt kunnen jailbreaken.. Als ik blackra1n draai dan komt mn iphone na geohot z'n kop op de herstel afbeelding te staan (itunes+stekkertje)..
iemand een idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
tetehered jailbreak
|
|||
|
|||
Inderdaad. Hoewel ik moet zeggen dat ik 't gisteren ook kreeg na enkel het draaien van blackra1n. En het nog niet eens installeren van Cydia.
Even herstellen en opnieuw proberen is de tip die ik je kan geven. En de telefoon niet te vaak uitschakelen omdat je hem steeds opnieuw moet draaien tot de nieuwe versie uit is voor de 'nieuwe' toestellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je kan toch het toestel na een reboot opnieuw jailbreaken !!
|
|
||||
|
||||
zo lang je stroom hebt ( dus aan de kabel ) dan voltooid de jailbreak goed.
Na een reboot moet je dus je iphone aan een kabel hangen voor een zetje. @iwanja, elke keer na een reboot opnieuw jailbreaken is geen fun.
|
|||
|
|||
Iemand ergens al iets opgevangen over een verbeterde versie?
Op Tweakers hadden ze het erover dat deze voorlopig niet kwam omdat de ontwikkelaar geen zin meer had o.i.d. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Van hem zal er dus geen nieuwe tool uitkomen, als we zijn eigen woorden mogen geloven. Verder is er weinig nieuws gepost.
|
||||
|
||||
idd en als je de verschillende fora's leest zijn er wel pogingen gedaan , maar niemand doet er weinig meer mee , dus voorlopig zitten we nog aan het tetheredverhaal vast .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
En me in de toekomst toch eens verdiepen in hacks e.d. |
|
||||
|
||||
hallo,
Sinds vandaag mijn nieuwe iphone 3gs binnen gekregen. gelijk gejailbreakt met blackra1n en werkt perfect !!! Alleen 5 minuten later zat ik in cydia te klooien beetje beltoontjes downloaden etc. toen ging die ineens in de herstelmodes... ik heb toen blackra1n opnieuw gedaan en nu werkt die weer ! top !! |
|
||||
|
||||
@ jdj86: lukt rebooten ook?
|
|
|||
|
|||
De meesten zeggen even opnieuw blackdraaien en klaar maar in cydia zijn de meeste apps en themas voltooid na een reboot dus eigenlijk kan je gewoon net niks!
|
|
|||
|
|||
Denk dat ik maar wacht op een permanente JB en de iPhone nu maar gewoon hou. Werkt ook prima en ik mis maar een paar kleine apps
|
|||
|
|||
Kan je dit misschien iets meer toelichten? Ga morgen naar VS en zit nog steeds een beetje te twijfelen...
|
|
||||
|
||||
je moet idd vaak rebooten om een app. werkend te krijgen en als je dan met een tethered JB zit is het dan daarna als hij om herstel vraagt em aan de pc hangen en blackrain draaien voor het opstartzetje en niet zo als velen denken helemaal restoren en weer een JB
|
|
||||
|
||||
@ ghost
Hey ! bedankt voor je snelle reactie! ik kreeg een recovery modus en niks lukte meer dus ik dacht dat tie gebrickt was (wat ik dus met mijn vorige iphone 1.4 8 gb wel is had ) Ik heb weer die blackra1n gedraait en hij deed het weer.... Maar zojuist weer... ik zit in cydia een thema te downloaden en weer in de "recovery modus" ! Stel dat ik op weg ben en Geen Laptop binnen handbereik heb waar blackra1n opstaat ben ik dus gewoon de *** !!!??? hoe kan ik dit oplossen ? groeten! |
|
||||
|
||||
......yep , je hebt een pc of lappie nodig om em op te starten n, wat je wel kan doen is een klein memorystickje op zak meenemen met blackrain daarop , kan je als er een pc in de buurt is em altijd proberen , beter iets als niks .
|
|
||||
|
||||
dat is ***** zeg !
Met mijn vorige iphone was eigenlijk niks met de custom.... dan maar niet klooien als ik weg van huis ben |
|
||||
|
||||
idd , komt door de nw bootrom die in de laaste gen. foons zit , of een (mini)lappie aanschaffen .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|