Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door posttoast Waarom is dat? Ik heb mijn teostal ook gejailbreaked, maar mijn GPS e.d. werken nog prima. Als je geen problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik, maar ik vraag me af hoe het komt dat een jailbreak dit bij de ene persoon kapot maakt en bij de andere niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
de enige oplossing hiertegen is als je reboot, je telefoon aansluiten op je pc en blackra1n opnieuw draaien dan heb je alles weer terug, het enige nadeel is dat je steeds weer een pc nodig heb om je reboot te voltooien. het kost je hooguit 10 sec. en hij doet het weer. mocht er weer bij het downloaden in cydia staan reboot device druk dan gewoon op de home knop dan sluit je cydia en wacht je 10 min. dan kan je cydia weer in en verder downloaden. zo doe ik het voorlopig. het is even kloojen maar dan heb je ook wat gr kevin |
|
||||
|
||||
weet iemand hoe ver ze al zijn met een werkende oplossing?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Heeft er iemand in december in antwerpen een iphone gekocht en toch een een full jailbreak kunnen doen ? Zo ja, uit welke winkel komt hij ? Alvast bedankt. Mvg, Soxbrother |
|
|||
|
|||
jailbreak 3gs
die van mij komt uit roeselare van media markt en werkt met jailbreak zonder problemen gekocht half november is een serie 41 en welke serie is de uwe
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb nog geen iphone, maar ik ga hem kopen. En omdat ik er één wil hebben waarbij ik een full jailbreak heb zoals jij, vroeg ik me af waar ik zo één kon kopen. Maar ik besef ook, dat nu nog zo één vinden waarschijnlijk is zoals een naald zoeken in een hooiberg. Maar misschien dat er toch mensen zijn die er één hebben gekocht in december en waar het toch nog bij is gelukt. mvg, Soxbrother Laatst gewijzigd door Soxbrother; 19-12-09 om 12:37. |
|
|||
|
|||
hallo soxbrother
mijn neef heeft een serie 40 en bij hem lukte het niet ald de iphone uitvalt is hij alles kwijt ik heb ze en week of 2 later gekocht en bij mij was het geen probleem |
|
||||
|
||||
het is ook niet 100% bij alle
|
|||
|
|||
Vandaag iphone 3gs - week 40 gekocht.
Nu maar hopen dat het lukt die jailbreak. Mvg, Soxbrother |
|
|||
|
|||
Dus als ik nu een iPhone 3GS koop zou jailbreak mogelijk niet werken, klopt?
|
|
||||
|
||||
Neen, klopt niet. Je hebt alleen grote kans op een tethered jailbreak.
|
|||
|
|||
Week 44 16 GB, tethered jailbreak...
|
|
|||
|
|||
week 51 16 GB, tethered jailbreak.......
|
|
||||
|
||||
het is niet handig nee dat tethered, wel een goede oplossing.
Maar er gewoon voor zorgen dat je je telefoon niet uitzet, en wanneer het moet aan de pc hangen ik zelf zet hem nooit uit? |
|
|||
|
|||
Net terug van vakantie, wat denk je, per ongeluk m'n iPhone (met tethered jailbreak) uitgezet op de heenweg in het vliegtuig! Gelukkig heb ik altijd een oud reserve toestel bij, maar dat was toch wel een gemis...
Nog geprobeerd in een plaatselijk internet cafeetje blackra1n te draaien, maar het downloaden van iTunes duurde al meer dan 3 uur, dus daar ben ik maar niet aan begonnen! Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik niets aan m'n jailbroken iPhone had sinds blackra1n uit is, dus volgende keer gewoon wat beter opletten... |
|
|||
|
|||
Ook hier last van de tethered Jailbreak, toestel Zaterdag opgehaald bij T-mobile. Balen. :-(
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik geen ervaring met het JailBreaken en releases hiervan, is er iemand die ongeveer kan inschatten wanneer de vernieuwde blackra!n/Cydia komt zonder een tethered-Jailbeak.
Een inschatting aan de hand van eerdere (mogelijke) problemen uiteraard, verder begrijp ik dat er weinig in te schatten valt. |
|
||||
|
||||
nope , inschatting is niet te maken , misschien is ie er al en word dat niet vrijgegeven , maar we wachten maar .
|
|||
|
|||
Tot die tijd die éne keer dat ik m nu gereboot heb via een USB kabel :-D Morgen alleen niet vergeten mee te nemen naar het werk voor het geval dat.
Dat ding is ook niet gemaakt om iedere dag 10x te rebooten (in de zin van niet nodig, slecht zal het er niet voor zijn mocht je het wel doen). Tethering functie is waarom ik 't nodig had, handig voor in de trein (Hoewel het 3G bereik nou niet iets is om over naar huis te schrijven). |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|