recovery loop, alles geprobeerd, niets werkt! :( discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nu ik het nog een keer lees, zie ik dat ik hiermee niet mijn iphone kan unlocken.... dus ik heb er toch niet zo veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nu ik het nog een keer lees, zie ik dat ik hiermee niet mijn iphone kan unlocken.... dus ik heb er toch niet zo veel aan. bedankt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar voor de duidelijkheid, als ik naar 3.1.3 update dan is het niet mogelijk om een unlock te doen vanwege de baseband die geupdate is. als je dan terug gaat naar 3.1.2 (waar je toch een shsh bestand voor moet hebben van die versie?) dan blijft je baseband toch op de nieuwere versie? waardoor je niet kan unlocken?
mijn telefoon zit op 3.1.2 en is met blackra1n gejailbreaked. echter blijft hij ineens hangen op het geohot scherm en uiteindelijk reboot hij weer. of de batterij gaat leeg. ik heb alleen de shsh van 3.1.3 kunnen krijgen en niet die van 3.1.2 ik heb een 3gs van na week 45, kan het dan wel? |
|
|||
|
|||
Zolang je niet hebt geupdate, heb je het shsh bestand niet nodig. Probeer mijn manier, neem de tijd er voor en je merkt dat het werkt!
|
Labels |
3.1.2, 3gs, blackra1n, recovery, redsn0w |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 | Spider85 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 23:26 |
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen | pdewildt | iPhone algemeen | 1 | 23-05-11 10:17 |
iPhone: Na downgrade vast in recovery, alles geprobeerd | amoorie | Jailbreak | 8 | 11-12-10 04:23 |
iPhone: Vast in recovery, niets werkt | Bluprint | Jailbreak | 13 | 12-11-10 20:31 |
Help! Heb alles geprobeerd, maar blijft in recovery mode | Lisanka | Archief | 1 | 12-08-08 13:56 |
|
|