Jailbreak iOS 4.0.1 (4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry mischien zijn jullie al een stapje verder maar ik heb een iphone 3gs os 4.0 oude bootrom maar weet niet hoe je hem kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sorry mischien zijn jullie al een stapje verder maar ik heb een iphone 3gs os 4.0 oude bootrom maar weet niet hoe je hem kan jailbreaken? Ik heb ook me SSH gegevens niet. Ik heb een windows en zou hem graag willen jailbreaken. kan iemand me het mischien uitleggen zit al 2 weken te zoeken naar een jailbreak.
Alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik zal kijken of ik morgen op deze site kan posten via megaupload of zo...
|
||||
|
||||
ik heb het aangepaste ipws file van ios 4.01 op mijn mac staan en mijn 3GS werkt weer perfect geen signaal verlies, fotorol kwijt en voicecontrol doet het weer in mijn auto via bluetooth, ik zou heb graag willen delen met jullie maar weet ff niet hoe ik hem kan posten voor jullie ( heb ik nog nooit gedaan ) iemand een idee als je het wil hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem graag willen hebben ja. Megaupload ofzo?
|
|
|||
|
|||
ik zou hem ook graag willen hebben. maar wil wel perse de baseband update van 4.0 erbij....als de 4.01 ipsw die niet bevat heb ik er weinig bij.
cydia en activatie heb ik ook nodig... |
|
||||
|
||||
Voor de 3gs gebruikers oude bootrom
de mac users kunnen hem jailbreaken naar 4.0.1 ze hebben een aangepaste PwnageTool. gemaakt Being already jailbroken 3.1.2 (BlackRa1n), 3.1.3 (Spirit + Spirit2Pwn) or 4.0 jailbroken with a custom. word vereist vereist 3g gebruikers kunnen gewoon redsnow gebruiken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
megaupload lukt niet heb een mac ..... en er zit geen activatie in heb zelf een simlockvrije....
zit in cydia-baseband update weet ik niet want ik heb de simple mode gedaan- en geen activatie- met bootlogo pineapple. huidig modem firmware 04.25.08 - versie 4.0.1 (8A306) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom lukt megaupload niet op een Mac? |
|
|||
|
|||
zit er in de 4.01 update de baseband van 4.0 in verwerkt?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een linkje naar de nieuwe Pwnage Tool? Die van iSpazio werkt niet (Megaupload)
|
||||
|
||||
Citaat:
[How to] Jailbreak iPhone 3GS on iOS 4.0.1 [Mac] [Full Guide] - Spirit Kan iemand er meteen eentje voor mij maken niet geactiveerde versie cydia 1gb iPhone 3g Laatst gewijzigd door mastermark; 17-07-10 om 13:47. |
|
|||
|
|||
hetzelfde van wat. baseband van FW 3.1? van 4.0?
Ik hooop echt dat een van jullie er eentje kan maken met baseband update, cydia en activatie. en custom boot logos van quickpwn ofzo als het niet teveel gevraagd is. Ik heb hem hard nodig voor mijn 3gs, omdat het mischien een oplossing is voor mijn "no service" probleem op mijn 3gs... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"no service" probleem komt denk ik door slechte 3g verbinding bij jou moet je het uitzetten dan heb je gewoom weer goede ontvangst |
|
|||
|
|||
Citaat:
en nee dat lost het probleem niet op. zie hier: https://forum.iculture.nl/f28/i...n-service.html en hier: https://forum.iculture.nl/f28/i...n-service.html |
|
|||
|
|||
Here is how to jailbreak iPhone 3G on iOS 4.0.1.
Jailbreak iPhone 3G on iOS 4.0.1 |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|