Jailbreak iOS 4.0.1 (4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jvp en hoe doe ik dat? btw ding is gelijk weer stuk sneller wat een verademing zeg Klik met je rechtermuisknop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
volgens mij is het gelukt
hoop dat ik niet te vroeg juich bedankt |
|
|||
|
|||
Over mijn vraag wordt maar geen woord gerept (haha). Maar ik stel hem nog maar eens: Kan je een upgrade naar ios 4.1 doen wanneer je reeds op een jailbroken ios 4 zit?
(heb een 3G; en zit dus op ios 4 middels pwnagetool) |
|
|||
|
|||
Citaat:
1gig root partition geen boot logo's geen activatie baseband update ingeschakeld Als je dit goed vind zal ik hem vanavond even uploaden. Anders maak ik gewoon een 'standaard' file 750mb root, geen boot logo, geen baseband update en eventueel wel of niet hactivate.. Laat maar iets weten |
|
|||
|
|||
kan echt iedereen aanraden om te upgraden naar 4.0.1
wat een drama was dat 4.0 zeg die jailbrake is ook prima te doen nu loopt alles weer soepel |
|
|||
|
|||
Die wil ik wel graag hebben
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Om die op een (3GS, 'gewone' 4.0) te zetten moet er zeker ook eerst naar 3.1.2 (SHSH gesaved) terug gegaan worden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Kan iemand mij het volgende duidelijk maken: Ik heb een iPhone 3GS, met 3.1.3 JB. Alleen wel nog met de oude bootrom, is deze nou wel of niet te jailbreaken ? Alvast thanks!
|
|||
|
|||
Ja is te Jailbreaken Hoe weet ik niet precies, ik heb MC model (nieuwe bootrom dus).
|
|
||||
|
||||
@PuijkeN
Zou je die kunnen uploaden, aangezien ik zelf nog geen custom kan maken met Snowbreeze omdat die 4.0.1 nog niet kunnen jailbreake. En een update van je baseband is dat nodig? Of maakt dat niet uit of je die wel of niet update. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De baseband upgrade doe ik altijd mee omdat ik een BE telefoon heb die niet gebonden is aan een provider. Ik heb dus geen unlock nodig. Wat ik wel hier en daar gelezen heb over deze "custom" versie van PWNGETOOL is dat sommige bestanden niet aangepast zijn, waardoor een unlock mogelijk niet zou werken. Mensen die afhankelijk zijn van een unlock wachten beter op een officiele versie van PWNGETOOL. Mensen met een simlock vrij toestel kunnen deze update zonder problemen installeren, bij mij draait het als een zonnetje! Als jullie willen maak ik nog een versie aan die de baseband niet mee update... maar zoals ik al gezegd heb kan ik niet garanderen dat na de installatie een unlock nog volledig zal werken. Het valt te proberen aangezien je normaal wel kan teruggaan naar een vorige versie. Als de firmware geupload is zal ik een linkje plaatsen ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, kan je downgraden naar 3.1.2 dan is het wel mogelijk, anders voorlopig niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3gs versie 4.0.1(8A306)
Deze is nog nooit eerder gejailbreak. Wil hem gebruiken voor tethering met iPad(MyWi) Kan ik mn iphone al jailbreaken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondertussen is de firmware ook geupload: JB 4.0.1 3GS Best vooraleer te flashen de file hernoemen naar: iPhone2_1_4.0.1_8A306_Restore.ispw Dit is dus een 4.0.1 voor de 3GS met volgende opties: 1gig root partition baseband update geen boot logo's cydia geen activatie Mogelijk zijn er problemen met een unlock na installatie van deze firmware, omdat deze gemaakt is met een custom versie van PWNGETOOL. |
|
|||
|
|||
Kun je een custom firmware maken met activatie voor mij? Hoef geen custom bootlogo enzo.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nog even alles op een rijtje:
1. Download jouw firmware (JB 4.0.1 3GS) 2. Sluit iPhone aan en open iTunes 3. Herstel uitvoeren en hernoemde firmware naar iPhone2_1_4.0.1_8A306_Restore.ispw selecteren 4. Installeren op iPhone 5.MyWi downloaden vanuit Cydia 6. En tetheren maar?! Alvast ontzettend bedankt |
|
|||
|
|||
Weet er iemand mischien wanneer comex van plan is om spirit jailbreak ios 4.0 te release?
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan ik mijn ipod 3G 8 Gb jailbreaken? Ik heb software versie 4.0 en wat zijn de nadelen van jailbreaken want ik hoor allemaal dingen van je krijgt snel virussen enz. Tnx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|