Jailbreak iOS 4.0.1 (4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Kan wel. Zie hier: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...-fw-4-0-a.html . Het kan alleen met de OUDE bootrom en nog niet met de nieuwe. Nee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
De kans is groot dat hij de 3.1.2 had (aangezien hij de oude bootrom heeft). Het enige dat hij dan gedaan moet hebben is op de 3.1.2 gejailbreakt hebben en zijn SHSH hebben opgeslagen. Als hij dat gedaan heeft, kan het dus WEL. Dus niet gelijk zeggen dat het niet kan. Het hangt van bovenstaande af.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n 3GS nu op 4.0.1, maar ik kan de achtergrond niet veranderen, hij is nu iSpazio. Iemand trucjes hiervoor? Via instellingen gaat dus niet, wat ik ook selecteer, het verandert niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gedowngrade naar 3.1.2 - recovery loop fix Dan met blackrain gejailbreakt en een custom firmware met pwnagetool zonder activatie (belgische toestel) Op de moment is hij lekker terug alles aan het synce. Ziet er prima uit. Edit: Heb oude bootrom en had shsh op saurik zen server staan Wou de jailbreak voor mywi kan ik met de ipad rustig surfe ipv deze te verkopen en een 3g + extra abbo aan te schaffen Laatst gewijzigd door JnB; 20-07-10 om 23:46. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb een klein vraagje, is het mogelijk om via de computer je iPhone in DFU mode te zetten, want aangezien mijn home button kapot is (en ik dat wil verhelpen door hem te jailbreaken en daar een tweak voor de installeren) kan ik niet die twee knoppen tegelijk indrukken. Daarom zou het handig zijn als daar een programma voor is. Ik heb Mac OS X. Alvast Bedankt Laatst gewijzigd door Adam!; 21-07-10 om 17:23. |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3gs met sofware 4.0.1 ... nu heb ik gehoord dat ik deze nog niet kan jailbreaken klopt dit? er is mij aangeraden te wachten tot er binnenkort iets verschijnt van Dev-team...
|
|
|||
|
|||
Mensen. Ga eens even het jailbreak-forum doorlezen alvorens berichten te plaatsen!
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3gs gehaald en ik ging hem update vandaag en ik kan niet in de menu komen want er zit een simlock op en ben nog nieuw dus ik begrijp die termen niet allemaal
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb een 3g ios 4.0.1 gejailbreakt maar cydia laad niet.
iemand misschien info hoe en wat te doen thx |
|
|||
|
|||
misschien een hele stomme vraag, maar ik heb net dat zipfile gedownload om te jailbraken met 4.0.1 maar in dat zip bestand iphone restore 4.0.1 zie ik nergens dat ipw bestand wat ik met redsnow met jailbraken
|
|
|||
|
|||
Je moet de extensie veranderen van .zip naar .ipsw Je hebt namelijk al de ipsw gedownload.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|