Jailbreak iOS 4.0.1 (4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik mijn ipod 3G 8 Gb jailbreaken? Ik heb software versie 4.0 en wat zijn de nadelen van jailbreaken want ik hoor allemaal dingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik mijn ipod 3G 8 Gb jailbreaken? Ik heb software versie 4.0 en wat zijn de nadelen van jailbreaken want ik hoor allemaal dingen van je krijgt snel virussen enz. Tnx
Er zijn eigenlijk geen nadelen zolang je voorzichtig bent met het downloaden met Cydia. Want door jailbreaken gaat de veiligheid weg die er oorspronkelijk in je iphone zit van apple. Als je met je gejailbreakte iphone contact hebt gehad met een ip adres heeft je iphone/ipod/ipad ook een ip adres waardoor het mogelijk is dat mensen ( hackers ) in je iphone/ipod/ipad kunnen. Daarom is het belangrijk dat je je wachtwoord veranderd van je SSH want dat is de toegang dat de hackers hebben om in je iphone/ipod/ipad te dringen. Elk wachtwoord van je SSH is bij het begin het zelfde. Als je je wachtwoord hebt verandert zijn er geen nadelen meer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik draai windows 7, heb de firmware van naam veranderd.
Itunes geopend, shift in houden & herstellen klikken. Naar de firmware gegaan, duurt ongev 5 min, daarna krijg ik fout code. "de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1604) Laatst gewijzigd door toycor; 25-07-10 om 02:45. |
|
||||
|
||||
Komt omdat jij al op FW 4.0.1 zit.. Je moet wel een jailbroken iphone hebben om deze erop te kunnen zetten
|
|
|||
|
|||
Thnx,ga het zo gelijk ff proberen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yes, het is gelukt zonder problemen.
Bedankt voor de custom |
|
|||
|
|||
Even een vraagje, ik wil graag naar 4.0. Alleen heb ik nu nog een jailbreak en wil deze er dan afhalen totdat er een jailbreak komt voor 4.0 zonder custom firmware. Dat ik dan in de tussentijd geen jailbreak heb vind ik niet zo erg. Ik heb alleen nog wel mijn gegevens opgeslagen bij Saurik in Cydia en dat wil ik wel graag zo houden. Dus wat kan ik dan het beste doen?
Oja, ik heb een 3GS met nog de oude bootrom. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk is een custom rom niets anders dan een gewone firmware waar reeds Cydia op geinstalleerd staat. Hetzelfde dus alsof je jailbreakt via Spirit, alleen moet hiervoor even opnieuw geflasht worden. Mijn "custom" is eigenlijk standaard op de root partition size na, die heb ik zelf wat vergroot. Het resultaat is dus eigenlijk hetzelfde.. |
|
|||
|
|||
Zal even dezelfde maken en die ook uploaden maar dan reeds geactiveerd. Baseband update mag er ook in? Stuur me even een PM. Als ik die ontvangen heb zal ik hem even maken en uploaden
|
|
|||
|
|||
Kan ik mijn eigen 3GS (old bootrom) veilig updaten naar 4.0.1 en daarna jailbreaken?
Moet dit met een custom FW? (Shift + Herstel in Itunes) en vervolgens Redsnow gebruiken? Alvast bedankt.
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 26-07-10 om 21:29. Reden: Veranderde situatie. |
|
|||
|
|||
Meer mensen last van het verdwijnen van aangemaakte app-groepen? Gisteren de custom firmware 4.0.1 gerestored maar elke keer verdwijnen mijn aangemaakte groepen. Of ik deze nu aanmaak op de Iphone of via Itunes maakt niet uit.
FiveIconDock werkt ook niet goed, wordt elke keer weer teruggezet naar 4 icons. |
|
||||
|
||||
Allereerst bedankt PuijkeN voor je FW. Hij staat erop!
Alles werkt goed behalve, wat ik net hierboven lees.. de groepen, die gaan steeds weg wanneer je springboard respringt. En de five colum app werkt ook niet.. @brekie, de fiveicondock werkt bij mij wel.. Alleen de five colum niet.. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Daar had ik in het begin ook last van. Soms moet ik tweemaal synchroniseren met iTunes. Ik zet het eerst goed in iTunes. Daarna sync ik, en daarna zet ik het nog eens goed op de iPhone. Daarna nog eens syncen en dan lijkt alles wel goed te gaan met de iconen.
FiveIconDock werkt zonder enig probleem bij mij, FiveColumApp gebruik ik zelf niet ! |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs
Even een vraagje, ik heb me rot gezocht en vind het antwoord maar niet.
Ik heb een Iphone 3gs 16gb zwart. 4.0.1 (8A306) geen jailbreak gehad, en ook niet simlockvrij. Modemfirmware: 05-13-04. Nieuwe bootroom: 393.3.2 Kan ik mijn iphone nu jailbreaken, en simlockvrij maken? Ik kan het namelijk niet vinden. Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wanneer heb je activatie nodig, en wanneer niet? Ik heb een old Bootrom 3GS. met fw 4.0 Is standaard geunlocked. Dus mij baart alleen de JB zorgen. Gewoon Shift herstel doen en dan de custom fw er opzetten en that's all? |
|
|||
|
|||
Raak mijn folders voornl. kwijt na het updaten van een app. Verschrikkelijk irritant. Hopelijk komt hier snel een oplossing voor. Gebeurt dit ook bij officiële updates (geen jb dus)?
Dit is ook het moment dat de 5 icondock terug naar 4 icons springt. Laatst gewijzigd door brekie; 28-07-10 om 22:07. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Ik wil graag weten of ik kan jailbreaken?
iPhone 3GS - 16GB WIT - Firmware 4.0.1 (8A306) Modemfirmware: 05.14.04 T-Mobile |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee wanneer de nieuwe jailbreak uitkomt?
|
|
|||
|
|||
Jailbreak
Nou die is sinds vandaag uit ga met je iphone naar:::::: http//jailbreakme.com en slide to jailbreak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Werkt van 3.2 tm 4.0.1 Gr Quick Laatst gewijzigd door twilightnzb; 02-08-10 om 22:15. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|