Jailbreak iOS 4.0.1 (4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Playboy Mansion Zit ik hier met mijn nieuwe iPhone 4 zonder jailbreak. same here.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
niemand met een custom firmware die hem ff wilt uppen?
Cydia Geen activatie. Logo boeit niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoop dat ik je er een plezier mee doe MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik wil nu echt graag die ipsw van 4.0 met baseband update, cydia en activatie...nu al 3 hele dagen zonder service...
|
|
|||
|
|||
Dag mensen..
Ik zit met een probleem.. Ik heb een iPhone 3GS met besturingsysteem 4.0. Deze wil ik nu echter gaan jailbreaken.. na 100 programmatjes en tooltjes te hebben gedownload ben ik nog geen stap verder gekomen. Kan iemand mij vertellen of het uberhaupt mogelijk is? Zoja, dan zou ik heel graag een duidelijke handleiding willen zien zodat ik het kan fixen Oja.. ik weet niet of het ter zake doet.. maar ik heb de OUDE bootrom. Alvast heel erg bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pfffff nog steeds geen jailbreak voor 3gs?
|
|
|||
|
|||
heb een 3gs 3.13 met spirit gebreekt. Kan ik naar 4.01 ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je bootrom veranderd niet hé? ik heb een van de eerste 3gs'en dus oude bootrom veronderstel ik...
ik heb ios 4.0 nu... kan nog steeds niet jailbreaken zeker? |
|
|||
|
|||
Kan wel. Zie hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...-fw-4-0-a.html.
Het kan alleen met de OUDE bootrom en nog niet met de nieuwe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe van ios 4 naar ios 4.0.1 op een jailbroken 3G
Misschien dat iemand me hier kan helpen want na een hele dag googlen ben ik nog geen steek verder gekomen.
Ik heb ongeveer twee weken geleden mijn 3G middels pwnage tool naar ios 4 gezet en met ultrasn0w een unlock gedaan. Dit kon omdat mij 3g in de specs van het devteam rijtje stond. Nu hebben ze 4.0.1 uitgebracht maar de tekst op hun blog is hetzelfde alleen staat 4.0 nu doorgehaald en staat er 4.0.1. Probleem is dat ik nu niet weet of ik vanaf 4 naar 4.0.1 kan gaan door wederom via pwnage een custom ipsw 4.0.1 te maken. Weet iemand dit toevallig? Laatst gewijzigd door Appletaart; 19-07-10 om 17:38. Reden: titel was niet compleet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door PieJi; 19-07-10 om 18:18. |
|
|||
|
|||
Nee, want ik heb er 1 met een nieuwe bootrom. Welke error geeft hij aan?
|
|
|||
|
|||
Jailbreak 4.0.1?
Hoi,
Wanneer kunnen we nou eindelijk (iphone 3GS) firmware 4.0.1 jailbreaken? Kan egt niet meer wachten.. |
|
|||
|
|||
Hoi ... wie kan mij helpen.
ik heb een 3gs 3.13 met spirit . Kan ik naar 4.01 ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|