//

limera1n en ultrasn0w -> geen mobiel datanetwerk, wel bellen

limera1n en ultrasn0w -> geen mobiel datanetwerk, wel bellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Foddermocker Dit lijkt te werken! Ik post nu vanaf de iPhone zonder wifi verbinding. Toen ik eenmaal supreme preferences had gevonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-10-10, 21:49
roy2456 roy2456 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foddermocker Bekijk bericht
Dit lijkt te werken! Ik post nu vanaf de iPhone zonder Wi-Fi verbinding. Toen ik eenmaal supreme preferences had gevonden (was niet makkelijk). Geïnstalleerd en naar applications gegaan. Dan phone en dan edit cellular data aangezet. Vervolgens naar instellingen-netwerk stond de keuze er tussen. Ingevuld volgens KPN site. Toen kreeg ik verbinding. Viel een aantal keer weg, maar nu lijkt is stabiel. Ik kijk het even aan en report nog wel ff terug.

Maar tot nog toe: super bedankt. Dit lijkt de oplossing!!
hoe heb je 't gevonden dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-10-10, 21:57
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Op deze site staat beschreven hoe je hem kan vinden:

Iphone 4 MMS and Facetime .. T-Mobile help (MMS FIXED) [Archive] - Mac Forums
  #43  
Oud 22-10-10, 22:08
roy2456 roy2456 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
Op deze site staat beschreven hoe je hem kan vinden:

Iphone 4 MMS and Facetime .. T-Mobile help (MMS FIXED) [Archive] - Mac Forums
Dankjewel ik heb het geinstalleerd en het lijkt te werken
  #44  
Oud 22-10-10, 22:12
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
Op deze site staat beschreven hoe je hem kan vinden:

Iphone 4 MMS and Facetime .. T-Mobile help (MMS FIXED) [Archive] - Mac Forums
.....

GICH
  #45  
Oud 24-10-10, 20:39
Ikaatje79 Ikaatje79 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik snap er geen snars van. Heb een Iphone 4 met firmware 02.10.04 versie 4.1. Mijn huidige kpn simkaart verknipt tot microsimkaart en in de Iphone gedaan. Maar hij doet verder helemaal niks. Geen mobiele datanetwerk geen 3G netwerk. Dus met al kan er nog steeds niks mee. Heb overigens wel geprobeert te jb maar weet niet eens of dit eigenlik wel gelukt is.
Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem.

Gr. Ikaatje
  #46  
Oud 24-10-10, 20:48
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikaatje79 Bekijk bericht
Ik snap er geen snars van. Heb een Iphone 4 met firmware 02.10.04 versie 4.1. Mijn huidige kpn simkaart verknipt tot microsimkaart en in de Iphone gedaan. Maar hij doet verder helemaal niks. Geen mobiele datanetwerk geen 3G netwerk. Dus met al kan er nog steeds niks mee. Heb overigens wel geprobeert te jb maar weet niet eens of dit eigenlik wel gelukt is.
Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem.

Gr. Ikaatje
Is je iPhone 4 origineel simlock vrij? Of heeft hij een t-mobile lock? In dat laatste geval 'your screwed' want modem firmware 02.10.04 is niet te unlocken op het moment! En JB'en stelt tegenwoordig niet veel meer voor. Kunt Pwnagetool van iPhone Dev team gebruiken of greenpois0n - Mmmm...pois0n van chronic dev team bezoeken.....wat je maar wil. Is in beide gevallen doodsimpel.
  #47  
Oud 24-10-10, 21:14
Ikaatje79 Ikaatje79 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

[QUOTE=FrankE;590806]Is je iPhone 4 origineel simlock vrij? Of heeft hij een t-mobile lock? In dat laatste geval 'your screwed' want modem firmware 02.10.04 is niet te unlocken op het moment! En JB'en stelt tegenwoordig niet veel meer voor. Kunt Pwnagetool van iPhone Dev team gebruiken of greenpois0n - Mmmm...pois0n van chronic dev team bezoeken.....wat je maar wil. Is in beide gevallen doodsimpel.

Ik heb gekocht met een t-mobile abo. Dus dan is ie waarschijnlijk met een t-mobile lock. Volgens mij lees ik wel berichten dat ie met mijn firmware wel te unlocken is. Maar goed ik heb er dus totaal geen verstand van. Maar kan ik hem dan met het laatste wat je schrijft wel unlocken?? Het is mijn eerste iphone en heb hier nog nooit mee te maken gehad. Het is al heel wat dat ik tot hier bent gekomen.....
  #48  
Oud 24-10-10, 21:23
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

[QUOTE=Ikaatje79;590817]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankE Bekijk bericht
Is je iPhone 4 origineel simlock vrij? Of heeft hij een t-mobile lock? In dat laatste geval 'your screwed' want modem firmware 02.10.04 is niet te unlocken op het moment! En JB'en stelt tegenwoordig niet veel meer voor. Kunt Pwnagetool van iPhone Dev team gebruiken of greenpois0n - Mmmm...pois0n van chronic dev team bezoeken.....wat je maar wil. Is in beide gevallen doodsimpel.

Ik heb gekocht met een t-mobile abo. Dus dan is ie waarschijnlijk met een t-mobile lock. Volgens mij lees ik wel berichten dat ie met mijn firmware wel te unlocken is. Maar goed ik heb er dus totaal geen verstand van. Maar kan ik hem dan met het laatste wat je schrijft wel unlocken?? Het is mijn eerste iphone en heb hier nog nooit mee te maken gehad. Het is al heel wat dat ik tot hier bent gekomen.....
Kunt hem met firmware 4.1 inderdaad wel jailbreaken. Maar modern firmware 02.10.04 kun je niet unlocken. Als het ware simlockvrij maken. Dus je kunt jouw modem firmware alleen met een originele t-mobile sim gebruiken. Niet met een simkaart van een andere provider.
Vooralsnog kan limera1n (en dus Greenpoison en pwngtool) alleen jailbreaken en niets unlocken!
  #49  
Oud 24-10-10, 21:28
Ikaatje79 Ikaatje79 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik begrijp het. Dat is dus flink balen maar hopen dat daar snel een unlock op kom. Op de 02.10.04!!!!

Bedankt voor reactie.
Reageren

Labels
fout, geen netwerk, geen verbinding, limera1n, probleemen met laimrain



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Geen mobiel datanetwerk apengebaar Unlock 3 11-02-11 17:49
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? Daniiel iPhone algemeen 5 12-12-10 08:23
iPhone: Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. sannetjeislief Jailbreak 3 11-09-10 19:19
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' gn!uz Odido (T-Mobile) 2 25-08-10 17:44
Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer mijnzzz Archief 5 09-02-10 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.