[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is mijn Zwitserse iPhone (origineel met Swisscom simkaart) geunlocked dankzij de geweldige hulp van Lianda. Het is gelukt met een jailbreak en de Yellowsn0w ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren is mijn Zwitserse iPhone (origineel met Swisscom simkaart) geunlocked dankzij de geweldige hulp van Lianda. Het is gelukt met een jailbreak en de Yellowsn0w unlock.
Ik heb nu vol bereik met mijn KPN simkaart. Alles werkt! Gr. Lisette |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het goed is (mits de prijs goed is daar) komt er eind deze week een voor mij mee uit Zwitserland. Wat kost de Witte 16 GB daar op DIT moment in Euro's? Heb al verschillende prijzen gevonden maar niet de huidige prijs. De mijne wordt wel gekocht door iemand die in het bezit is van een Zwitserspaspoort. @ Lisette: wat koste de jouwe? Laatst gewijzigd door ServicePack; 03-02-09 om 12:07. |
|
|||
|
|||
De mijne kostte € 340,-.
Succes! Lisette |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ze nu een stuk duurder geworden zijn door al die Nederlanders die massaal die prepaid iPhones kochten
Succes met je aankoop! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3G 16gb gekocht in november in Milaan, was geen enkel probleem en kostte 569 euro.
Mocht je toevallig in de buurt zijn, zal ik er daar een halen .......hij werkt namelijk direct! |
|
||||
|
||||
In Zwiterland zijn de prijzen dus aangepast. Wil eerst mijn 2G verkopen en daarna wil ik de Witte iPhone gaan kopen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Zwitsers paspoort!
Kan het nog steeds, prepaid iphone kopen? Bij orange.ch kan het geloof ik niet (meer) he? Weet iemand in dat geval een ander adresje waar ik wel prepaid-iphone kan halen. groetjes Auke |
|
|||
|
|||
Sorry dat ik dit topic een kick geef, maar vond dat netter ipv een nieuw topic aan te maken (@admin: laat ff weten als je liever een nieuw topic hebt).
Ik heb mijn witte Swisscom 16GB nu bijna een jaar en vraag mij af of Swisscom deze ook verplicht na 1 of 2 jaar hoort te unlocken? Weet iemand dat? Heb verder ook een piepklein haarscheurtje naast mijn mute-knop en mijn mute-knop is overleden. Weet niet of ik ooit weer voor een import-phone zou gaan ivm moeilijke garantieclaimmogelijkheden. Kan ik dit ook bij Apple NL laten maken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks, Fred |
|
|||
|
|||
ik heb daar toevallig 1 maand geleden voor gebeld naar Swisscom omdat mijn zusjes per ongeluk had geupdated naar 3.1.
Hun hanteren een periode van 2 jaar. Even wachten dus nog. Nu wel weer geunlockt met Blacksn0w maar ga volgend jaar dus wel weer bellen.
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|