[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Doblie Een familielid heeft ook telefonisch contact gehad met een officiële Swisscom winkel, de eerste vraag die gesteld werd: "Bent u ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Pas op met het kopen van de iPhone 3G in Zwitserland via provider Orange. Ze zeggen dattie simlock vrij is, maar vaak werkt het niet en kun je alleen met een Swisscom SIMkaart bellen...
Was vanavond op de Zwitserse TV, dus ik dacht, ik meld het hier even! Waarschijnlijk komt er morgen een vodcast van de uitzending, dan kun je het zelf zien. Lees hier ervaringen Lees hier over de uitzending van Kassensturz over de iPhone problemen De gedupeerden hebben 1200 francen voor de simlock-vrije iPhone 3G betaald... en dan werkt het niet. Hadden ze beter bij Swisscom een prepaid kunnen kopen van 619 francen, waar een simlock op zit... |
|
|||
|
|||
Nouja, zon ramp is het nou ook weer niet.
Koop of een yessim, of wacht nog een paar weken op een software-unlock. Problem solved. |
|
||||
|
||||
Een paar weken. Ben jij een member van het Dev Team
|
|||
|
|||
Ik denk het
@Ditta Het bericht was voor de mensen die via provider Orange de iPhone 3G in Zwitserland willen kopen en die dan denken dat alles OK is. Als ze er dan dus vanuit gaan dat ze gewoon legaal software updates kunnen draaien hebben ze het dus mis... vandaar. Laatst gewijzigd door annejan; 26-08-08 om 23:47. |
|
|||
|
|||
Nou nee, ik ben geen member van het dev-team helaas..
Dit las ik btw gister nog op hun blog: There are no significant updates with regard to the 3G baseband unlock, most of us have been busy with real life, when we get any further we’ll let you know. Ze zijn er nu dus niet echt mee bezig. Agja, veel langer dan 3/4 weken zal het niet meer duren denk ik. En voorlopig voldoet een yessim. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het stuk even gelezen, maar ik kan alleen klachten over Swisscom vinden, niet over Orange. Bij Swisscom is het bekent dat je alleen Iphone's met simlock kunt kopen, Orange is de enige provider die het zonder lock aanbiedt. Ik heb dit eveneens bevestigd gekregen door Orange zelf: "If you buy the iPhone without contract it can be unlocked for free (takes up to 20 days as it needs to be done by Apple)." Iemand hier inmiddels al ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Bij Interdiscount bieden ze de iPhone simlockvrij aan voor 1199 francen. Dat kunnen ze dus blijkbaar niet altijd waarmaken. Je kunt dan wel je iphone weer inleveren en je geld terugkrijgen. Citaat:
Update: ik zie hem nu trouwens ook bij MobileZone voor 1199 francen, alleen staat er niet bij dattie simlockvrij is... Laatst gewijzigd door annejan; 27-08-08 om 09:55. |
|
|||
|
|||
Heb 3 Swisscom iPhone 3G 16GB gekocht nu nog Unlocken??
Ik heb met behulp van mijn zwitserse ID pas en die van mijn zus en zwager 3 stuks gekocht in zwitserland met een prepayed kaart nu nog unlocken. Prijs per toestel SFR.619 = €385 is dus aantrekkelijk plus er zit plus minus SFR.20 beltegoed op de prepayed kaart.
Wie O wie kan al succesvol unlocken?? |
|
|||
|
|||
Je kan het proberen met een Yessim maar dat is eerlijk gezegd geen verstandige zaak want je gaat radiosignalen vervormen (illegaal) en het kan je hele "GSM" v*rn**k*n.
|
|||
|
|||
Hardwarematig kan het met de Yessim, softwarmatig kan het nog niet. Gaat naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal weken duren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
En daarnaast kun je met een beetje verstand die Yessim er makkelijk in krijgen. Niks om over druk te maken dus. |
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon even wachten tot er een degelijk unlock is...
|
|
|||
|
|||
...wat nog behoorlijk lang kan duren (lees: ..weken)
|
|
|||
|
|||
Iemand die van plan is om in Zwitserland een iPhone 3G te gaan kopen?
Ik heb namelijk een iPhone 3G 8GB zwart gereserveerd in een Swisscom shop twee weken geleden, maar heb nog niets gehoord. Morgenavond vertrek ik hier in Zwitserland, dus als ik morgen niets meer gehoord hebt, en ze bellen bijv. volgende week, dan mag iemand op mijn naam de gereserveerde iPhone afhalen! Scheelt weer wachttijd... Heb je interesse, stuur me even een PM. |
|
|||
|
|||
Hoi waar heb je hem gereserveerd in welke stad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of de iPhone in Zwitserland op voorraad is bij de meeste winkels?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De meeste winkels hebben geen of heel weinig voorraad. Je moet geluk hebben. Probeer het bijv. maandagmiddag is bij the phonehouse. Die krijgt op maandag namelijk altijd de iPhone binnen, is me verteld. Succes! |
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|