[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) al iemand die nog een Iphone uit Zwitserland heeft gekocht? Of geprobeerd? Of is het echt niet meer mogelijk met "buitenlands" paspooort.?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
al iemand die nog een Iphone uit Zwitserland heeft gekocht?
Of geprobeerd? Of is het echt niet meer mogelijk met "buitenlands" paspooort.? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee, net terug uit Zwitserland. Was in Martingy. Nu reserveren is in September ophalen. Kan wel met buitenlands paspoort krijgen. Dat artikel van iphoneclub klopt niet..Niet te krijgen dus!!
|
|||
|
|||
shit eej
is dat dan echt in HEEL zwitserland? Ik ben er overigens over 2 weekjes... |
|
|||
|
|||
Ja maar werkt hij met andere sim kaart? Blijkbaar nog steeds geen oplossing gevonden om dit te verhelpen!
dre |
|
|||
|
|||
Ze zei dat er in heel zwitserland wachtlijsten staan, in de ene plaats is het 6 weken de ander een paar maanden..
|
|
|||
|
|||
Ik kom net terug uit Zwitserland. Ben in heel Geneve en Montreux alle Phonehouse, Swisscom en Orange winkels afgeweest. Overal wachtlijstenvan minimaal 4 weken, alles gereserveerd, enz, enz... Fijn, toen in Frankrijk nog geprobeerd, zelfde verhaal + alleen met abbo. Geen iPhone voor mij dus
Misschien toch maar naar Belgie voor de wat duurdere, het is immers wel een super apparat |
|
|||
|
|||
haha, dat zeg ik toch ook al lang, ik ben ook in montreux en geneve geweest, overal wachtlijsten..
|
|
||||
|
||||
Heb via een contact in zwitserland (is een zwitser) er 1 geregeld via Swisscom die volgende week geleverd wordt. Is er nu al iemand die een telefoon daarvandaan heeft en hem al werkend heeft gekregen (en zo ja hoe?)
|
|||
|
|||
Ik was in Frankrijk waar ze hem nog wel hadden. Bij een orange winkel in Heyres. 509 Euro voor de 8 gig. Kon hem zo meekrijgen. Ook zonder Abbo. Enige is wel dat je hem voor 100 euro moet unlocken. De winkel daar neemt dat contact op met Orange zelf en binnen een week krijg je een 'code' waarmee je hem simlock vrij kunt maken.
Dat is mij wijsgemaakt in ieder geval. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
de iphones uit zwitserland zijn al standaard simlock vrij...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lol? dacht dat belgie,italie,zwitserland standaard unsimlock was.. Mijn vader gaat binnenkort naar zwitserland, dus die moet naar een orange winkel, en hoe duur zijn ze geunlockt?
|
|
||||
|
||||
385 euro swisscom en 610 simlockvrij orange.
Maar niet te leveren aankomende weken dus succes |
|
|||
|
|||
hmzz... Belgie dan maar =/
|
|
|||
|
|||
Heeft hij een Zwitsers paspoort? Lijk mij niet he. Je moet een Zwitsers paspoort meenemen, en daar woonachtig zijn. Daarbij komt ook nog eens dat ze waarschijnlijk alweer zijn uitverkocht
|
|
|||
|
|||
Jah begrijp ik, maar mijn oom werkt in zwitserland, die heeft een zwitsers paspoort/verblijfsvergunning... dus ik probeer het te regen via mijn oom, hij besteld het daar en vervolgens versturen naar NL, maar dacht dat ze allemaal unlocked waren in swiss
|
|
|||
|
|||
Dan hoop ik voor je dat het gaat lukken
Ik geloof dat ze gewoon gelockt zijn op het netwerk van Swisscom, maar weet het ook niet zeker. |
|
|||
|
|||
hmzz dus dan zou ik een swisscom iphone gewoon kunenn gebruiken in NL met mijn KPN sim?
|
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|