[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) als je 'm uit zwitserland haalt, kun je er gewoon alles mee (behalve bellen etc.) maar je kan er gewoon geen NL simkaart indoen..zo interessant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als je 'm uit zwitserland haalt, kun je er gewoon alles mee (behalve bellen etc.) maar je kan er gewoon geen NL simkaart indoen..zo interessant om te weten of iemand 'm al heeft vind ik 't niet..
|
|
|
|||
|
|||
je kan er wel mee bellen.. Wat dacht je van voip via Wi-Fi of gewoon met je zwitsere prepaid, is alleen wat duurder ;-)
|
|
|||
|
|||
haha, lolbroek.
|
|
|||
|
|||
Ik ga met vakantie naar italie, maar verblijf ook nog zwitserland. Zo ik het hier lees is het wel aantrekkelijk om hem in zwitserland te kopen. En anders kan ik het altijd nog in italie proberen. Die 3g OTB unlock zal er wel zijn tegen de tijd dat ik terug ben van vakantie. En die 385 valt nog wel mee.
|
|
||||
|
||||
ik denk niet dat je de 16 gig voor minder kan aanschaffen in een officeel erkende apple winkel.
Kan je er ook eentje voor mij meenemen Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zal proberen jullie een beetje up 2 date te houden. Ik weet alleen niet of ik daar internet heb, en me vodafone pre-paid internet blox zal daar ook wel niet werken denk ik. Ik zal het eens ff aanzien.
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarjuist met mijn Zwitserse neef gebeld.
De witte 16GB is uitverkocht, de zwarte 16GB maar vooral de zwarte 8GB zijn nog ruim in voorraad. Hij zegt wel dat het het beste is tot er een 'unlock' uit is. De Zwitserse roamingtarieven zijn nu eenmaal niet zo schattig. Zwitserland valt buiten de Europese bepalingen dus reken er maar niet op dat bij het verplicht verlagen van de roamintarieven Zwitserland mee op de kar zal springen.
|
|||
|
|||
Goed om te horen Een witte, een zwarte, 8 of 16GB, het maakt me allemaal niet uit. Natuurlijk heb ik het liefst de 16GB maarja, ik ben al blij als het me zowiezo lukt. Morgen ochtend vertrek ik om 5 Uur naar het Meer van Geneve. Voor maandag gaat het me iig niet lukken om een winkel te bereiken. Als er daar een internet cafe is laat ik het jullie wel weten
|
|
|||
|
|||
Onthoud wel dat je er nog niet mee zult kunnen bellen tenzij je torenhoge tarieven wilt betalen.
|
|
||||
|
||||
totdat de unlock er is, maar die zalwel komen denk ik..
|
|
|||
|
|||
hee trixal0ne, ik ga morgen vroeg ook om 5 uur naar het meer van geneve zie je daar..ik rij in een zilvere peugeot 807
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Sorry voor off-topic Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 18-07-08 om 16:57. |
|
|||
|
|||
hoe vindt je de plaatsen waar ze de iphones verkopen in zwitserland? een vriend zit nl. in sierre, zijn daar winkels of niet?
Laatst gewijzigd door stultus; 18-07-08 om 21:42. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en dus in alle swisscom winkels hebben ze de iphones (indien de voorraad niet uitgeput is uiteraard)
|
|
|||
|
|||
16GB (wit) is uitverkocht, 8GB zitten ze met gigantische overschotten van. 16GB zwart is wat zoeken.
|
|
|||
|
|||
ik ga morgenvroeg naar zwitserland om er een paar te halen (we gaan met z'n vieren.) We hebben er nog twee over..Zijn er mensen die er ééntje willen hebben?? Voor 450 euro mag je 'm hebben
|
|
||||
|
||||
iPhone Zwitserland
Eey,
Ik had een paar vragen over het kopen van een iPhone 3G in Zwitserland: 1. Heeft de iPhone 3G daar een sim lock of GEEN sim lock? 2. Als die simlock vrij is betekent dit dan dat dat ik er mijn SIMYO kaartje in kan stoppen en er mee kan bellen in NL? Zonder dat ik via Zwisterland bel ofzo. 3. En koop je de iPhone in Zwitserland als prepaid of als los toestel? moet je bij prepaid je gegevens opgeven dan? Alvast bedankt. ps: ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen. |
|
|||
|
|||
@profie
Is dat dan voor de 16GB versie? |
|
||||
|
||||
// samengevoegd //
|
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|