[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, probleem is opgelost dus. Over 4 weken nieuwe iPhones, en tot die tijd is het wachten geblazen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Oke, probleem is opgelost dus.
Over 4 weken nieuwe iPhones, en tot die tijd is het wachten geblazen.
|
|
|
|||
|
|||
De vraag van dit topic is dus opgelos. Dat is mooi Ik denk dat hier alles wel gezegt is^_^
|
|
||||
|
||||
Dat denk ik ook wel. Ik ga het gewoon deze zomervakantie nog proberen om één in Zwitserland te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Zo is het maar net, gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint. Als het niet lukt heb je het iig geprobeert
|
|
||||
|
||||
Precies. Zo kan het maar zijn. Dit topic wordt wel goed bekeken zeg, er zijn nu 7 online.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(Of heb ik dat over het hoofd gezien dat het wel/niet kon?) |
|
|||
|
|||
werkt een belgische sim nu dan op die zwitserse toestellen?
|
|
||||
|
||||
@MCNO en evow:
NEE, de toestellen hebben een simlock. Staat ook in dit topic, maar goed, dat zijn 7 pagina's dus vandaar nogmaals de mededeling |
|
|||
|
|||
De vragen en antwoorden in dit topic nog oven kort samengevat, voor de duidelijkheid:
-Kan ik in Zwitserland een iPhone 3G halen als toerist? Ja. -Zijn ze op voorraad? Nee (Levertijd waarschijnlijk zo'n 4 weken) -Is de iPhone simlock vrij? Nee, je moet wachten op een Unlock tool. -Wat zijn de prijzen? 335 Euro voor de 8GB en 385 voor de 16GB. -Moet ik nog een bedrag betalen bij de grens? Als je het niet aangeeft bij de douane zullen ze het vast niet vinden. Nee dus. Ik hoop dat hiermee alles duidelijk is Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 15-07-08 om 21:11. |
|
|||
|
|||
Om even aan te vullen:
-Wat zijn de prijzen? 335 Euro voor de 8GB en 385 voor de 16GB, exclusief de 30 euro die je sowieso voor de prepaidaansluiting betaald Verder lijkt me het een stuk logischer dat Swisscom ze net als Tmobile in NL gewoon volgende week weer geleverd krijgt. Als laatste ook niet onbelangrijk: Kan ik überhaupt als Nederlander/buitenlander een aansluiting/iPhone meekrijgen van Swisscom? Theoretisch wel, daar is het hele concept van prepaid op gestoeld. De praktijk is ws. héél anders, namelijk dat Zwitsers en/of abonnementsaansluitingen voorrang krijgen/alleen de beschikbare iPhones toegewezen krijgen. Dit uiteraard omdat heel de wereld/handelaren anders massaal Zwitserland "plunderen" en ze aan dat soort nepprepaidaansluitingen alleen maar verlies lijden. Ze zijn wel goed, maar niet gek lijkt me zo. |
|
|||
|
|||
nog niet alles is duidelijk , kan ik ze alleen kopen in een swisscom winkel of ook ergens anders?
|
|
|||
|
|||
Vandaag kreeg ik een mailtje terug van Swisscom, ze verwachten binnen een paar dagen nieuwe iPhone's Ik heb gevraag of ik online kan reserveren bij een winkel in Geneve, ik verwacht nee als antwoord maarja je weet het maar nooit
|
|
||||
|
||||
Dat is chill, m'n oompie gaat hem halen in Genève, die vertrekt net zoals ik morgen op vakantie. Alleen hij gaat naar Genève, en ik naar de VS.
Dat is heeeeeel mooi dat er over een paar dagen nieuwe iPhones komen, althans in Genève. Gegroet, Doblie. |
|
|||
|
|||
Denk er wel aan dat deze waarschijnijk binnen no-time zijn uitverkocht, of alles al gereserveerd is
|
|
||||
|
||||
Hmm, nouja.. jammer dan. Ik neem aan dat het wel om redelijk grote aantallen gaat. Mijn oom is daar dezelfde dag al, en met een beetje geluk gaat hij meteen morgen erlangs, maar dat kan ik niet voor hem invullen.
|
|
|||
|
|||
Iemand die er 1 mee wil nemen toevallig ? Zwitserland ligt een beetje uit de richting van mijn normale woon-werkverkeer ....
|
|
||||
|
||||
Alles is nu wel duidelijk, het enige wat ik nogal ongeloofwaardig vind, is dat de iphone levertijd van 4 weken heeft.
|
|
|||
|
|||
Iemand al een iphone uit zwitserland gehaald inmiddels?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|