[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) zwitserland is dan buiten EU lijkt me zo.... en buiten EU kan je dan zonder belasting kopen, NOG goedkoper YEEEY openSSH, als SSH wil nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwitserland is dan buiten EU lijkt me zo....
en buiten EU kan je dan zonder belasting kopen, NOG goedkoper YEEEY openSSH, als SSH wil nog wel wat geheugen en BATTERIJ gebruiken, en veel mensen zetten dat dan niet uit.... (via BOSS dinges) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De prijs van de iPhone 3G in Zwitserland is gewoon €320, daar gaat niet nog eens 19% of weet ik veel procent van af, dit is gewoon de koopprijs. Niet meer, niet minder.
|
|||
|
|||
ten eerste hebben hebben ze daar geen euros...
en buiten de EU hoef ik geen belasting te betalen, als ik dat product in mn eigen land ga gebruiken.... |
|
||||
|
||||
Oke, die €320 was omgerekend van de Zwitserse frank, reken maar na via XE - The World's Favorite Currency and Foreign Exchange Site
Verder: je koopt hem daar voor €320 en verder komt de Nederlandse belanstingsdienst er niet bij kijken. Dus ook geen heffing of wat dan ook, de btw zit al inclusief deze prijs. |
|
|||
|
|||
zwitserse BTW...
|
|
||||
|
||||
Nogmaals: De btw zit al bij de prijs in.
|
|
|||
|
|||
nogmaals zwitserse BTW... die ik dus niet betaal /terug wil....
(aangezien zwitserland niet in de Europe unie zit) geen idee of die er al inzit of dat zwitserland toch nog een soort van verdragje hier voor heeft... |
|
||||
|
||||
Dan had het bij Swisscom op het prijzenplan moeten staan.
Ik heb het nagekeken: In Zwitserland kennen ze een rente van 7.6%, in Nederland is dat 19%, een fors verschil dus. Laatst gewijzigd door Doblie; 09-07-08 om 23:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
anywayz well see tomorow |
|
||||
|
||||
Juulie, jij gaat morgen naar Zwitserland ofzo? xD
|
|
|||
|
|||
nhe maar ik ken mensen
|
|
||||
|
||||
Geef het zo spoedig mogelijk door in dit forum, dan weten we het allemaal.
Okay? |
|
||||
|
||||
Citaat:
om de zwitserse (of amerikaanse) BTW terug te krijgen, moet je met de bon naar de douane gaan en je legitimeren en aangeven dat je het product meeneemt naar het buitenland en de BTW terug wil. Aangezien je de iPhone niet mag exporteren gaat je dit niet lukken! |
|
||||
|
||||
De iPhone over de Zwitserse grens meenemen zal geen probleem moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
ow, ik ga er vanuit dat dat inderdaad geen probleem zal zijn.
BTW terug vorderen echter wel |
|
||||
|
||||
Is dat gebruikelijk dat je je BTW gaat terugvragen?
Als je het bij de douane gaat vragen, het antwoord is nee dan vorderen ze je iPhone 3G in. Als je het bij de douane gaat vragen, het antwoord is ja dan krijg je je BTW terug. Als je het niet bij de douane gaat vragen, dan krijg je hem vast wel mee. |
|
||||
|
||||
voor mensen die een zwitsers id nodig hebben!!
is het niet makkelijk om iemand op straat te vragen (zwitsers id) om de prepaid op zijn naam te zetten en de kaart bij hem achterlaten met beltegoed? en neem je de iphone mee zo kun je wel een kopen als je een id nodig hebt, ik denk niet dat hij moelijk zal doen, zonodig geef je nog eens paar tientjes toch. tenminste als je daar wil kopen!!!! |
|
|||
|
|||
ebay zwitserland zal morgen wel drukt bezocht worden
|
|
|||
|
|||
taalinstelling?
Stel je koopt hem in Zwitserland (of Italië/Duitsland), zou je alles dan op Nederlandse taal kunnen instellen? Dus ook het sms woordenboek.
|
|
||||
|
||||
Ja dat zit er al standaard op...
Citaat:
Greetz, Stiruam |
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|