[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Doblie Dus je hebt de 8GB versie niels1981? Euhm... Wat bedoel je? (Nee ik ben niet opgelicht door Niels1981)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en je moet officieel wel invoer / belasting betalen zodra je zwitserland verlaat en oostenrijk of nederland binnen komt... goh das dus al anders als europa, die iphone4all site ziet is wel leuk uit , maar als iemand zich geroepen voelt om het als eerste te testen misschien eens mailen straks.... maar als ze die nu voor deze prijs leveren, (kwa vraag en levering...) dan kan dat over een maand ook wel , zonder unlock kan je er nu toch nog niet mee bellen... Laatst gewijzigd door luka; 13-07-08 om 21:49. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze een mail gestuurd!
Post het antwoord wel als ik die krijg!
|
||||
|
||||
Zijn die iPhones op die website simlockvrij dan? Of niet?
|
|||
|
|||
Oke, ben benieuwd Het beste is natuurlijk als ik het gewoon in Zwitserland weet te bemachtigen maarja
Edit: @Doblie: Nee, deze zijn niet Simlock-vrij, het zijn gewoon dezelfde die door Swisscom worden aangeboden Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 14-07-08 om 00:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gegroet, Doblie. |
|
||||
|
||||
Maar!!! Lees!
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dus? Die unlock duurt gewoon even, die komt wel. Ik wist al wel dat de Swisscom pre-paid een simlock had, je moet daar gewoon op wachten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net even naar die webshop gebeld, en ze zeggen dat het geen Prepaid is. Je hebt Zwitserse legetimatie nodig en je moet jezelf registreren. De man die ik aan de telefoon kreeg zij dat hij veel van deze vragen kreeg van mensen uit andere landen. Hoe dan ook, ik ga het gewoon proberen in Zwitserland, ander jammer dan.
|
|
||||
|
||||
Dus als ik alles samenvat kun je de iphone toch in zwitserland halen met een nederlands ID? Alleen is ie niet simlock vrij!
|
|
||||
|
||||
Precies, volgens mij is dat ook de uiteindelijke conclusie van het verhaal.
|
|
||||
|
||||
en voor iets boven de 300 euro toch?
|
|
||||
|
||||
Jep, ongeveer €320.
|
|
||||
|
||||
very nice, dus ik kan in principe iemand de iphone uit zwitserland laten meenemen die rond 28 juli even daar komt? Hoelang duurt het om dat te regelen en dat je de iphone in bezit hebt?
|
|
|||
|
|||
kan je in zwitserland naar een swisscom winkel of naar een apple winkel gaan, of kan het beide?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat is niet waar! Ze verkopen ook losse toestellen, hoe vaak moeten we het nog herhalen? Ze verkopen het 8GB-model voor 519CHF, dat is ongeveer 320 euro. en de 16GB-versie is 380 euro. En anders gebruik je even de zoekfunctie van iPhoneclub.nl? En ga je het even heel hard nazoeken, TriXal0ne. Je moet niet zomaar dingen speculeren die niet eens kloppen.
Ik heb hier 5 weken lang research aan gehad, ik weet het wel even beter dan iemand die hier pas sinds 12 juli is. En mijn oom is nu toch al naar Zwitserland en die gaat er één voor mij halen, en het gaat hem zeker lukken. Je betaalt niet 320 euro voor een iPhone 3G + een 2 jarig abonnement, beetje onrealistisch, het is geen Nieuw-Zeeland, ofwel? Laat het nu eens duidelijk zijn, en ga mij niet steeds vekeerd herhalen TriXal0ne. Dank je. Gegroet, Doblie. |
|
|||
|
|||
Wow, pak je rust. Ik begrijp dat er heel veel misverstanden zijn (Geweest) maar toen ik belde is mij verteld dat het geen prepaid is en ook geen abonoment. Je moet je registreren ofzoiets. Ik weet het ook niet precies, dit is wat mij is verteld. Ik heb ook niet gezegt dat het allemaal waar is.
Er is veel verwarring wat betreft Zwitserland, we zullen het pas weten wanneer één van ons er is geweest. Ook op Hackint0sh is er veel verwarring, er zijn mensen die zeggen dat ze er 7 mee hebben genomen, en mensen die lopen te roepen dat het onmogelijk is om er één mee te nemen voor toeristen. Ik noem geen feiten maar alleen wat mij verteld is En dan nog iets; ook ik hang hier al rond sinds de eerste generatie iPhone, ik heb me alleen pas eergister geregistreerd En jij zal er ongetwijfelt meer over weten dan mij, het is gewoon allemaal wat onduidelijk. |
|
|||
|
|||
Ik heb persoonlijk een iPhone 3G in Zwitserland gehaald, in Chur om precies te zijn.. in een Swisscom winkel.
Het kan met een Nederlands paspoort, alleen kan je er maar 1 op een paspoort halen. Verder zijn ze hier overal uitverkocht, en zeggen ze dat er pas weer over 4 weken nieuwe zullen zijn.
|
|||
|
|||
Citaat:
We weten nu wel zeker dat het kan met Nederlands paspoort, en dat er idd een limit is. Ik moet een andere manier zien te vinden... Toch even proberen voordat ik hier een oud model op marktplaats koop. Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 15-07-08 om 12:19. |
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|