[iPhone 3G] Prepaid in Zwitserland of wachten op simlockvrij discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense Je moet wel je ID overleggen als je in zwitserland koopt, maar dat kan ook gewoon een Id zijn uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon paspoort meenemen, klaar... ID werkt misschien ook wel ... geen idee of je daarmee zwitserland in mag.. iemand van hackintosch moest wel iets van 60 euro belasting betalen in oostenrijk, maarja om dat nou vrijwillig aan te geven :/ |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ach ja, ze blijven daar een behoorlijke tijd, dus dat zal wel meevallen. En je moet je iPhone natuurlijk niet aangeven bij de Douane, dat is wel heul dom.
|
|||
|
|||
Ik ben er maar 8 dagen, dus dat is ***. Eerste dag gelijk eentje reserveren dan maar. Als ik jou was zou ik ze er 2 (of meer) mee laten nemen, die raak je wel kwijt. En aangeven bij de Douane is natuurlijk het stomste wat je kunt doen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Klopt, maar Zwitserland hoort niet bij de EU Ik zit als het goed is ook niet te ver van Italie af dus daar kan ik desnoods ook nog naartoe rijden.
|
|
||||
|
||||
Wordt de iPhone 3G uit de doos gehaald bij het registreren van een SIM-kaart in Zwitserland?
|
|
|||
|
|||
Ik zou het echt niet weten. Het kan dat ze gewoon de sim activeren, maar ook dat ze gelijk je iPhone doen. Echt geen idee. De zus van Reinier zit in Geneve (Heeft hij vertelt op de vorige pagina). Zij weet er vast wel meer vanaf...
1 vraag nog: Kan ik de iPhone wel voor andere dingen geruiken zolang hij nog niet geunlockt is? |
|
||||
|
||||
Zolang de iPhone niet SIM-unlocked is, kan je er alleen camera enzo gebruiken, alle offline dingen, iPod foto's etc..
Niet zo heel veel dus, maar ik denk dat die SIM-unlock snel genoeg komt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Het registeren van de sim-kaart heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ze controleren willen houden op het netwerk dus alle telefoonnummers geregisteerd met naam enzovoort zijn Mocht het nodig zijn dit kunnen overleggen aan politie en justitie.
Ze zijn hier in Nederland ook mee bezig omdat blijkt dat veel criminelen gebruiken van prepaid toestel en daardoor moeilijk vindbaar zijn voor justitie. |
|
|||
|
|||
ja alleen is het wel grappig dat juist zwitserland ermee aankomt om alle telefoons te registreren.... voor politie en justitie...
|
|
|||
|
|||
Ik vond net een webshop in Zwitserland: iPhone4all. Ik denk dat ze ook naar Nederland verzenden, als je een account maakt moet je je land selecteren.
|
|
||||
|
||||
Is dat denk je vertrouwd, zo'n website?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Voor de duidelijkheid: De iPhones die ze aanbieden voor 199CHF ofzo, zijn MET abonnement, let daar goed op. Alleen de iPhones vanaf 519CHF zijn zonder abonnement. Let daar dus goed op!
Gegroet, Doblie. |
|
||||
|
||||
moet alleen nog checkout doen.
totaal bedrag inclusief verzenden is 608 zwitserse frank. Dus 377 euro. Verwacht dan wel dat ik invoerkosten moet betalen, aangezien het geen eu land is. Durf het alleen niet aan haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kijk eerst of het lukt in Zwitserland. |
|
||||
|
||||
Dus je hebt de 8GB versie niels1981?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ID of paspoort o.i.d. heb je alleen nodig daar als koper. Reden is dat ze de koper registreren van elke mobiel indien die mobiel ooit gebruikt wordt voor criminele activiteiten, hebben ze je identidteit. |
Labels |
iphone 3g switzerland |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Zwitserland | wildsseb | Koopinformatie Rest Europa | 47 | 05-12-12 13:13 |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
|
|