iPhone blijft in recovery discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik iliberty open krijg ik te zien dat er geen apparaat is aangesloten terwijl mijn iphone wel gewoon aan de computer hangt. wie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wanneer ik iliberty open krijg ik te zien dat er geen apparaat is aangesloten terwijl mijn iphone wel gewoon aan de computer hangt.
wie kan mij helpen?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Itunes opstarten
deze zal de Iphone dedecteren, daarna nogmaals Liberty opstarten |
|
||||
|
||||
Dit is een veel voorkomend geval, pc vind de iphone niet.
K heb eerder uitgelegd hoe dit op te lossen. Heb zo al meerdere iphones hier gehad. En dit zal niet helpen, het veel voorkomende is, itunes vind em, maar ibrickr, iliberty, ziphone en andere vinden de iphone NIET, ook al heb je itunes opgestart. Correct Ivar Winkel ????
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb in de buurt een kennis gevonden die me verder helpt om m'n iphone te upgraden naar 2.0! Wel zegt die persoon dat 2.0 niet goed werkt en steeds vastloopt. Nuja, ik heb toch het risico genomen en hij zal de upgrade uitvoeren voor me! Maar klopt dit dat 2.0 nog niet op punt staat? Wel zegt hij dat er binnenkort een betere versie van 2.0 komt, 2.1 en blijkt dat deze versie wel op punt staat. Weet er iemand iets meer daarover? Thx 4 your time |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Merci, nu weet ik het !!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3GS blijft in recovery mode | sjorriss | Jailbreak | 18 | 16-10-10 18:06 |
iPhone blijft in recovery mode | Levitas | Archief | 2 | 27-01-10 14:01 |
iphone blijft in recovery mode | ramin | iPhone algemeen | 3 | 12-09-08 23:50 |
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode | DaveyY | Unlock | 12 | 16-08-08 21:36 |
iphone blijft in recovery zitten | vanrumst | Unlock [archief] | 8 | 10-12-07 09:31 |
|
|