3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door powerreserve Heeft iemand al ervaringen met softwarematige unlocks die je nu voor E 3.95,-- kunt downloaden??? Ik vertrouw het nog niet... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bijv. deze aanbieder: Thuisunlocken.nl maak je telefoon of iphone simlockvrij in 3 minuten!
zo zijn er nu meer als googled op unlock iPhone 3G |
|
||||
|
||||
Neem van mij maar aan dat er nog geen software unlock is voor de 3G. Wat die sites proberen te verkopen is een 'jailbreak' i.p.v. een unlock. Trap er niet in!
|
|
|||
|
|||
Thanks for the info. Ik zal dus aan de slag moeten met een ouwerwetse sim unlock...
|
|
|||
|
|||
Wat zijn jullie ervaringen met de Rebelsim?
|
|
|||
|
|||
Yes sim
Iemand ervaring met de shop Yessim Unlock Turbosim? Snel uw GSM nu simlock vrij! heb vorige week zondag reeds een yes-sim besteld en deze is nog steeds niet binnen.
Reeds mail gestuurd vorige week woensdag en ook nog niets op gehoord. Zijn dit oplichters of kent of heeft iemand hier ervaring mee en zijn ze gewoon door hun voorraad heen en melden ze dat niet even.
|
|||
|
|||
Ik heb er vorige week nog één (Y3G) besteld, was er binnen een paar dagen.
|
|
|||
|
|||
Vreemd maar goed dan zal die nog wel komen... laatste tijd ook veel problemen met TNT post hier
|
|
|||
|
|||
Net een 3G 16GB gekocht, met iSIM, volgens de tabel moet deze in flightmodus worden gesynced. Bij mij werkt het gewoon, flightmodus lijkt dus niet noodzakelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een witte Zwitserse 3G met een i-smartphone unlock sim. Deze werkt perfect totdat ik in mijn auto met een vaste telefoon met een duosimkaart stap en de autotelefoon actief wordt. Op dat moment valt mijn 3G (data) verbinding en komt niet meer terug. Het enige wat werkt is een reboot van de iPhone of de autotelefoon uitschakelen en de duosim verwijderen zodat er geen tweede telefoon actief is.
Met mijn 1e generatie iPhone kon ik tijdens het autorijden gewoon mijn mail ophalen via gprs. De dataverbinding werd niet verbroken. Zo kon ik op de hoogte blijven van alle binnenkomende mailtjes (pushmail). Wie o wie kan mij helpen. De data instellingen staan goed, dataroaming staat aan, 3G staat aan. |
|
|||
|
|||
ik heb een 3g iphone uit amerika en heb m nu sinds twee weken unlocked met yessem sim dingetje..het was insteken en bellen(woon in belgie in grensgebied maar berrijk is super)...ongelofelijk maar waar en dat is maar goed ook want ik ben blond...alleen ik zit wel met een probleempje..phona gaat niet over,trilt wel maar zonder geluid...moet dus nog uitzoeken hoe dit kanen vooral hoe ik dit opgelost krijg
|
|
|||
|
|||
Nou er zit aan de zijkant (links boven) een klein knopje boven de volume knop ... die kun je naar boven en naar beneden doen...
Als je een rood stipje ziet staat hij op trillen en als je het knopje de andere kant op schuift staat hij op bellen en trillen. |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
ik heb een iphone 16 gb uit amerika, en een orange abbonement die nog een jaar loopt, ik zou graag mijn orange abbonement inclusief internet 3g willen gebruiken met mijn iphone uit de vs waar nog een simlock op zit, welke stappen moet ik ondernemen om hem aan de praat te krijgen? Vast al bedankt voor de reacties, mvg |
|
|||
|
|||
Yes Sim
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkwijze om KPN Hi en Telfort 3G te activeren Zet de taal van je iPhone op US en je regio notatie op US. Zet je toetsenbord op Engelstalig. Ga dan naar Settings, General en dan helemaal onderin naar reset. Selecteer dan Reset Netwerksettings. Je iPhone gaat nu opnieuw opstarten. Als hij opgestart is ga je naar Settings, General, Netwerk, en vul dan de APN gegevens in bij mobiel datanetwerk. Als alles werkt, mag je je iPhone weer terug zetten naar Nederlands. Yes Sim Laatst gewijzigd door Bomans; 18-11-08 om 16:51. Reden: Tags lettertype weggehaald |
|
|||
|
|||
Na 3 maanden zweten en veel werk heb ik het voor gezien gehouden.
Alle unlocksims die ik heb geprobeert werken maar ten dele of helemaal niet!! (en geloof mij heb echt meer dan 100 euro uitgegeven aan alle sims) Of het werkt een uur of een week soms 3 week maar als je een reboot doet of je,n simkaart er uit haalt is het weer helemaal mis. Ik heb nu een 3G aangeschaft uit italie zonder simlock, en het eerste wat mij opviel: ontvangst 3g veel beter, gps, werkt veel beter onmiddelijk ontvangst bij een reboot en ga zo maar door. Ben er nu pas aachter wat een geweldige telefoon de 3G is!!! Werk met Telfort simkaart. |
|
|||
|
|||
ow das wel beter dan hé.
nja ik wacht op de software unlock, dat heeft hopelijk hetzelfde effect |
|
|||
|
|||
Citaat:
had ik inmiddels ook ontdekt...ja dat krijg je als je een blondje een iphone geeftmaar toch nog bedankt voor je reactie,want je tip werkt wel |
|
|||
|
|||
Settings yessim
Ik heb een yessim en de yesUp maar ik heb geen idee welke settings ik precies moet gebruiken. Je hebt zoveel verschillende combinaties en als ik dan bijv kpn telecom netherlands gebruik kan ik alsnog een ander patch count en unlock type invullen, welke moet ik gebruiken voor wat? Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ja zal hem moeten open maken... 2 schroevjes aan de onderkant.
dan kan je het scherm aan de onderkant open wippen(let op.. gaat stroef) beste is met een kunstof lipje. Dan kan je de sim er van binnen uit er uit halen. Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-02-11 00:50 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
Wat wel en wat niet. | Ar__jen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-07-08 03:09 |
|
|