3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, beter. En je gebruikt de Y3G yessim?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke, beter.
En je gebruikt de Y3G yessim? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee, dat niet, ik gebruik de vorige versie. Net voor de Y3G uitkwam gekocht.
|
|
|||
|
|||
mijn testresultaten
Dit zijn mijn resultaten:
Ik heb getest met mijn 3G iPhone versie 2.1 Yessim SIM Bellen, sms, data in/uit: werkt GPS: werkt NIET Signaal Verlies: JA Eindoordeel: Voldoet NIET i-Smartphone SIM Bellen, sms, data in/uit: werkt GPS: werkt Signaal Verlies: JA Eindoordeel: Voldoet NIET iPhone-sim-unlock.com SIM Bellen, sms, data in/out: werkt GPS: werkt Signaal Verlies: nee Eindoordeel: Voldoet - Werkt stabiel sinds 09/13/08 Kortom, mijn 2G iPhone staat op marktplaats |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd... |
|
|||
|
|||
Moet je je eigen sim nog bijknippen/bijschuren o.i.d. om te voorkomen dat hij vast komt te zitten in de sim tray bij de iphone-sim-unlock.com SIM?
|
|
|||
|
|||
Hoezo staat de ifoneguide sim nog niet in de tabel..? We willen andere mensen toch een goede oplossing bieden?
|
|
|||
|
|||
ik gebruik ook een yessim (nieuwe ik weet het niet gekocht op de zwarte markt) bellen/gebeld worden 3G werkt ook (jammer dat youtube alleen werkt als je in 3G bent) maar hoe kan ik gps checke?
|
|
|||
|
|||
Even google maps openen en linksonder op dat symbooltje tikken.
|
|
|||
|
|||
Zo eindelijk na een paar hectische weken weer wat tijd
Schema geupdate dus. En waarom die er niet in staat gewoon laatste 5 pagina's lezen en je weet het, die komt er maar op 1 kleine voorwaarde in en daar willen ze niet aan voldoen. Dat gesprek wordt hier niet meer voortgezet aangezien daar alleen elke keer gedonder van komt, gelieve het hier dus ook niet over te hebben. Zijn er trouwens nog mensen met i-smart ervaringen? In toestellen anders dan Nederlandse krijg ik toch wel tegenstrijdige berichten, anyone? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ditta: hoe kan ik zien welke yessim versie het is? De yessim die ik had werkte steeds maar eventjes. moest telkens de foon rebooten om weer signaal te krijgen. |
|
|||
|
|||
Transistor = IC
Uhm, wat voor versie... Wanneer je Yessim zwart is heb je een Y3G Yessim. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de thread een beetje doorgenomen, maar het verbaast me dat er nergens wordt gesproken over het bellen in het buitenland.
Zoals jullie misschien gezien hebben, ben ik een topic gestart over het bellen in het buitenland met een hardware unlocked Iphone toestel. Dit heb ik helaas zelf ondervonden, toen in andere landen was, ik kreeg meestal "geen service". Ik hoop hier dus ook meer informatie erover te lezen, want het schijnt een probleem te zijn met veel kaartjes en dus wel degelijk van belang bij de aanschaf van een kaartje. |
|
|||
|
|||
Mijn yessim werkt iig perfect in Duitsland, over Belgi"e durf ik niks te zeggen.
Vaak is het dat het in het ene land of zelfs regio van het land het wel werkt en in een ander land of gedeelte ervan niet. Als je goed in dit topic zoekt moeten er als het goed is enkele reports staan, kan zijn dat ze weggemod zijn, maar ze waren er wel van 2 verschillende oplossingen. |
|
|||
|
|||
Dan ga ik dat nog eens checken dan.
Het schiet me net tebinnen dat ik ook niet veel heb gelezen over het functioneren van Bluetooth, iets wat ik nog niet op mijn (Ifoneguide unlocked Iphone, werkend heb gekregen). Laatst gewijzigd door Jaac; 10-10-08 om 13:04. |
|
|||
|
|||
@isp
valt op de je mijn laatste bericht nog niet in de tabel hebt staan. Zet het hier maar even neer Turbo sim op At&T telefoon versie 2.1 (eerder heb ik je de resultaten op 2.02 gegeven) alle functies werken goed en langdurig behalve flightmodus. Flightmodus werkt WEL in Duitsland Landen, naast Nederland, waar het werkt zijn tot nu toe: -UK -Belgie -Duitsland -Zweden -Frankrijk Waar het nu NIET werkt: - Denemarken Verder is het zo dat in tegenstelling tot wat er in je overzicht bij 2.02 staat de verbinding gewoon overgaat naar nieuwe provider als je de grens over gaat. |
|
|||
|
|||
Misschien vergeten door de hectische week, maar zal het straks wel in het schema zetten, zit nu nog op het werk.
|
|
||||
|
||||
Turbo sim is niet echt populair hier op het forum hè?
|
|||
|
|||
Nou naar veel gedoe is mijn Iphone 3g eindelijk gejailbreakt, nu moet ik deze echter nog unlocken. Nu zag ik op de Yessim site een aanbieding van €15.95
Yessim unlock iphone 3G Simkaart! Heb ik voldoende aan alleen die simkaart(zijn namelijk meerdereopties met ?datakabel?) |
|
||||
|
||||
Ja, zo'n unlock kaart is voldoende, maar in de toekomst kan een update er mogelijk voor zorgen dat deze niet meer werkt.
|
|
|||
|
|||
Mensen ik heb een i-Smarphone 3G slim unlock simcard. Deze is zo gemaakt dat je geen sim cut hoeft te doen. Echter past deze niet echt samen met mijn simkaart in de tray, ik kan hem niet helemaal in de iPhone meer duwen dan. Meer mensen hier last van of moet ik gewoon ff doorduwen ofzo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-02-11 00:50 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
Wat wel en wat niet. | Ar__jen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-07-08 03:09 |
|
|