3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een TurboSim gebruik op een iPhone 3G NL werkt dan gewoon alles en is dat ook voor de iPhone 3G USA/UK dat alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik een TurboSim gebruik op een iPhone 3G NL werkt dan gewoon alles en is dat ook voor de iPhone 3G USA/UK dat alles werkt ik zie hier veel Yessim voorbij komen maar ik zie meer dat de Yessim net 1 dag werkt en dan alweer kapot is en dat de TurboSim wel werkt maar op welk toestel etc. En maakt het verder ook uit welke provider je ermee verbind?
Grt Cherrim
|
|
|
|||
|
|||
mijn ervaring is dat de yessim alleen werkt (3G en gprs) met t-mobile en/of vodafone. met telfort en tele2 kun je alleen telefoneren, maar er is geen dataverkeer mogelijk. kpn werkt afhankelijk van de sim, soms wel, maar vaak niet. onduidelijk blijft waarom dat zo is....
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de yessim nu een paar weken en werkt goed, met vodafone idd perfect, met t-mobile ook, kpn werkt nu ook goed instellingen:
APN: fastinternet KPN gprs Robin |
|
|||
|
|||
Voor wie het nog mocht interesseren na de soft unlock die sinds enkele dagen te krijgen is ... Ik gebruikte een iPhone 3G 8GB die oorspronkelijk op O2(UK) stond met een "Gevey 3G Plus!" turbosim.
Dat werkte zonder enig probleem onder firmware 2.1 met bijhorende baseband. Ik gebruikte het op het belgische Proximus netwerk. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier al toevallig ervaring met de Y3G en KPN op firmware 2.2 met de originele baseband voor die firmware? Zou wel mooi zijn als dit ook zou werken zodat ik ergens op kan terugvallen mocht YellowSn0W niet werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt de yessim ook op de laatste 2.2 firmware met baseband. als yellowsn0w uit beta is ga ik wel overschakelen.
|
|
|||
|
|||
Mijn unlock verhaal
Ik ben sinds 3 weken de trotse bezitter van een Iphone 3G 16GB!
Ben al een tijdje aan het rondsneupen op dit forum en nu maar eens geregistreerd ;-) Ik lees veel verhalen over het updaten via Itunes, ook ik was de klos. Net 1 week in mijn bezit en...Balen, V2.2.1 met baseband 02.30.03 stond er plots op via itunes. Aangezien ik deze zakelijk gebruik had ik een probleem. Mijn KPN kaart werkte niet meer... Ik ben niet zo handig met software en hier mee te knoeien en las dat er ook nog geen software matig unlock mogelijk was en heb mij verdiept in de unlocksim. Dit is een vreemde wereld met veel beloftes en weinig werkende unlocksims. Ik ben begonnen met de Yessim, (kreeg ook mijn geld niet terug ookal werd dit beloofd ) werkte niet, daarna de Turbosim, werkte deels, ik kon niet gebeld worden HELP...uiteindelijk, de moed begon mij al in de schoenen te schuiven (en vele euros lichter) de Rebelsim geprobeerd. Kan je vertellen dat ie....héhé wel werkte...eerst viel de verbinding wel steeds uit, moest deze terug sturen want er was een nieuwe firmware uitgekomen dit dat zou oplossen V58i. Ik ging er al niet meer vanuit dat het goed zou komen en baalde als een stekker. Maar gelukkig werkt dit naar behoren, kan weer bellen, smsen, gebeld worden en internetten. Ik post dit omdat ik veel frustraties lees op dit forum van mensen met het zelfde probleem. Hoop dat ik die mensen met mijn ervaring wijzer kan maken en hun probleem zo ook kan oplossen todat er een software unlock mogelijk is. Een gelukkige iphone gebruiker Sjoerd Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:43. Reden: Bedrijfsnaam verwijderd. |
|
|||
|
|||
Wat ik me dan afvraag is hoe heb je het betaald?
ben altijd heel erg huiverig met dat soort sites en hoorde al wel veel verhalen over paypal, maar ervaring inwinnen daar over kan nooit kwaad. Ging dat via PayPal of ideal of credicard? Gr Bas |
|
|||
|
|||
Ik heb zowel paypal als ideal al gedaan.
Kan niets mis meegaan, zijn beveiligde verbindingen. Ik heb er goede ervaringen mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:42. Reden: Bedrijfsnaam verwijderd. |
|
|||
|
|||
Nog meer mensen met stopsimlock.nl?
|
||||
|
||||
Yep, Rebel Sim hier op een tweede 3G uit deUS. Werkt vaak wel (Orange sim nu op T-Mobile netwerk), maar niet 100%. 3G moet uit, en moet regelmatig vliegtuigmodus aan en uit zetten. Firmwareversie 3G 2.2.1, van de sim weet ik het niet. Afgelopen maandag binnen gekomen, zal ws. de nieuwste zijn.
|
|||
|
|||
Ga dit forum een kick geven met de nieuwste gegevens.
Ik werk met een Iphone 3G 8gb. Heb V2.2.1 en baseband 02.30.03. Werkt perfect met deze rebelsim. 3G doet het niet, voor de rest werkt alles. Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:46. Reden: Bedrijfsnaam verwijderd. |
|
|||
|
|||
doet ie het goed of niet, of valt ie soms uit die rebelsim??!
ik lees ook veel van magicsim... dus ik twijfel! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zit in new york geen netwerk met jailbreak iphone helppppppppppppppppppp
moet ik een carrier bundle downloaden ofzo ??????????????????????? |
|
|||
|
|||
Heb een Rebel Sim geprobeerd met de laatste versie V64i
Op de Iphone draait inmiddels 3.0 Op het Vodafonenetwerk werkt dit voor geen meter De Vodafonesim wordt gewoon niet herkend. "geen simkaart" verschijnt. Ligt dit aan de Rebel sim en kunnen andere sims wel gebruikt worden?? Overigens; Een TurboSim besteld maar dat blijkt gewoon een RebelSim te zijn Laatst gewijzigd door King1987; 21-04-09 om 23:32. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Als je de laatste beta hebt geïnstalleerd van OS 3.0 kan ik je vertellen dat ook hier op het TM netwerk de Rebel niet meer werkt. Zal aan de laatste baseband-upgrade liggen.
En, voordat die vraag komt: die baseband kun je niet downgraden helaas. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-02-11 00:50 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
Wat wel en wat niet. | Ar__jen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-07-08 03:09 |
|
|