//

3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet?

3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een TurboSim gebruik op een iPhone 3G NL werkt dan gewoon alles en is dat ook voor de iPhone 3G USA/UK dat alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 07-12-08, 14:51
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Als ik een TurboSim gebruik op een iPhone 3G NL werkt dan gewoon alles en is dat ook voor de iPhone 3G USA/UK dat alles werkt ik zie hier veel Yessim voorbij komen maar ik zie meer dat de Yessim net 1 dag werkt en dan alweer kapot is en dat de TurboSim wel werkt maar op welk toestel etc. En maakt het verder ook uit welke provider je ermee verbind?

Grt Cherrim
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 07-12-08, 15:17
keke keke is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 21
Standaard

mijn ervaring is dat de yessim alleen werkt (3G en gprs) met t-mobile en/of vodafone. met telfort en tele2 kun je alleen telefoneren, maar er is geen dataverkeer mogelijk. kpn werkt afhankelijk van de sim, soms wel, maar vaak niet. onduidelijk blijft waarom dat zo is....
  #343  
Oud 07-12-08, 16:53
RobinM84 RobinM84 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Almere
Berichten: 2
Standaard

Ik gebruik de yessim nu een paar weken en werkt goed, met vodafone idd perfect, met t-mobile ook, kpn werkt nu ook goed instellingen:

APN: fastinternet
KPN
gprs

Robin
  #344  
Oud 03-01-09, 11:08
aqua27 aqua27 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leuven
Berichten: 14
Standaard

Voor wie het nog mocht interesseren na de soft unlock die sinds enkele dagen te krijgen is ... Ik gebruikte een iPhone 3G 8GB die oorspronkelijk op O2(UK) stond met een "Gevey 3G Plus!" turbosim.
Dat werkte zonder enig probleem onder firmware 2.1 met bijhorende baseband.
Ik gebruikte het op het belgische Proximus netwerk.
  #345  
Oud 03-01-09, 12:09
tjr tjr is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Delft
Berichten: 42
Standaard

Heeft iemand hier al toevallig ervaring met de Y3G en KPN op firmware 2.2 met de originele baseband voor die firmware? Zou wel mooi zijn als dit ook zou werken zodat ik ergens op kan terugvallen mocht YellowSn0W niet werken.
  #346  
Oud 03-01-09, 17:56
Wonto Wonto is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Omg 's-Hertogenbosch
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keke Bekijk bericht
mijn ervaring is dat de yessim alleen werkt (3G en gprs) met t-mobile en/of vodafone. met telfort en tele2 kun je alleen telefoneren, maar er is geen dataverkeer mogelijk. kpn werkt afhankelijk van de sim, soms wel, maar vaak niet. onduidelijk blijft waarom dat zo is....
Ik heb mijn Yessim altijd gebruikt met Telfort en het was een van de beste kaartjes die ik heb gehad! Nu niet meer nodig ivm yellowsn0w.
  #347  
Oud 03-01-09, 18:04
tjr tjr is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Delft
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wonto Bekijk bericht
Ik heb mijn Yessim altijd gebruikt met Telfort en het was een van de beste kaartjes die ik heb gehad! Nu niet meer nodig ivm yellowsn0w.
Werkte hij ook met de laatste 2.2 firmware?
  #348  
Oud 03-01-09, 23:15
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

bij mij werkt de yessim ook op de laatste 2.2 firmware met baseband. als yellowsn0w uit beta is ga ik wel overschakelen.
  #349  
Oud 14-02-09, 17:57
Sjoerdvanduijn Sjoerdvanduijn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 18
Standaard Mijn unlock verhaal

Ik ben sinds 3 weken de trotse bezitter van een Iphone 3G 16GB!
Ben al een tijdje aan het rondsneupen op dit forum en nu maar eens geregistreerd ;-)
Ik lees veel verhalen over het updaten via Itunes, ook ik was de klos. Net 1 week in mijn bezit en...Balen, V2.2.1 met baseband 02.30.03 stond er plots op via itunes. Aangezien ik deze zakelijk gebruik had ik een probleem. Mijn KPN kaart werkte niet meer... Ik ben niet zo handig met software en hier mee te knoeien en las dat er ook nog geen software matig unlock mogelijk was en heb mij verdiept in de unlocksim. Dit is een vreemde wereld met veel beloftes en weinig werkende unlocksims. Ik ben begonnen met de Yessim, (kreeg ook mijn geld niet terug ookal werd dit beloofd
) werkte niet, daarna de Turbosim, werkte deels, ik kon niet gebeld worden HELP...uiteindelijk, de moed begon mij al in de schoenen te schuiven (en vele euros lichter) de Rebelsim geprobeerd. Kan je vertellen dat ie....héhé wel werkte...eerst viel de verbinding wel steeds uit, moest deze terug sturen want er was een nieuwe firmware uitgekomen dit dat zou oplossen V58i. Ik ging er al niet meer vanuit dat het goed zou komen en baalde als een stekker. Maar gelukkig werkt dit naar behoren, kan weer bellen, smsen, gebeld worden en internetten.
Ik post dit omdat ik veel frustraties lees op dit forum van mensen met het zelfde probleem. Hoop dat ik die mensen met mijn ervaring wijzer kan maken en hun probleem zo ook kan oplossen todat er een software unlock mogelijk is.
Een gelukkige iphone gebruiker
Sjoerd

Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:43. Reden: Bedrijfsnaam verwijderd.
  #350  
Oud 15-02-09, 16:41
Bashie Bashie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 40
Standaard

Wat ik me dan afvraag is hoe heb je het betaald?
ben altijd heel erg huiverig met dat soort sites en hoorde al wel veel verhalen over paypal, maar ervaring inwinnen daar over kan nooit kwaad.
Ging dat via PayPal of ideal of credicard?

Gr Bas
  #351  
Oud 15-02-09, 21:17
Sjoerdvanduijn Sjoerdvanduijn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb zowel paypal als ideal al gedaan.
Kan niets mis meegaan, zijn beveiligde verbindingen.
Ik heb er goede ervaringen mee
  #352  
Oud 06-03-09, 18:04
PeRzY PeRzY is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: noordwijk
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerdvanduijn Bekijk bericht
Ik ben sinds 3 weken de trotse bezitter van een Iphone 3G 16GB!
Ben al een tijdje aan het rondsneupen op dit forum en nu maar eens geregistreerd ;-)
Ik lees veel verhalen over het updaten via Itunes, ook ik was de klos. Net 1 week in mijn bezit en...Balen, V2.2.1 met baseband 02.30.03 stond er plots op via itunes. Aangezien ik deze zakelijk gebruik had ik een probleem. Mijn KPN kaart werkte niet meer... Ik ben niet zo handig met software en hier mee te knoeien en las dat er ook nog geen software matig unlock mogelijk was en heb mij verdiept in de unlocksim. Dit is een vreemde wereld met veel beloftes en weinig werkende unlocksims. Ik ben begonnen met de Yessim, (kreeg ook mijn geld niet terug ookal werd dit beloofd
) werkte niet, daarna de Turbosim, werkte deels, ik kon niet gebeld worden HELP...uiteindelijk, de moed begon mij al in de schoenen te schuiven (en vele euros lichter) de Rebelsim geprobeerd. Kan je vertellen dat ie....héhé wel werkte...eerst viel de verbinding wel steeds uit, moest deze terug sturen want er was een nieuwe firmware uitgekomen dit dat zou oplossen V58i. Ik ging er al niet meer vanuit dat het goed zou komen en baalde als een stekker. Maar gelukkig werkt dit naar behoren, kan weer bellen, smsen, gebeld worden en internetten.
Ik post dit omdat ik veel frustraties lees op dit forum van mensen met het zelfde probleem. Hoop dat ik die mensen met mijn ervaring wijzer kan maken en hun probleem zo ook kan oplossen todat er een software unlock mogelijk is.
Een gelukkige iphone gebruiker
Sjoerd
hey sjoerd werkt jouw rebelsim nog steeds?? heb dus vandaag de rebelsimkaart binnen gekregen en in het begin werkte ie wel met 2.2.1 en KPN. Kaart is voorzien van firmware V61i maar na een half uurtje viel die uit en blijf ik nu dus met het probleem geen service zitten! heb alles al geprobeerd maar krijg het maar niet goed... Zit jij nog op V58i of zit je V61i?? word er inmiddels een beetje gek van! gr

Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:42. Reden: Bedrijfsnaam verwijderd.
  #353  
Oud 11-03-09, 01:38
Wika Wika is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Nog meer mensen met stopsimlock.nl?
__________________
8GB first-generation iPhone
  #354  
Oud 11-03-09, 08:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wika Bekijk bericht
Nog meer mensen met stopsimlock.nl?
Yep, Rebel Sim hier op een tweede 3G uit deUS. Werkt vaak wel (Orange sim nu op T-Mobile netwerk), maar niet 100%. 3G moet uit, en moet regelmatig vliegtuigmodus aan en uit zetten. Firmwareversie 3G 2.2.1, van de sim weet ik het niet. Afgelopen maandag binnen gekomen, zal ws. de nieuwste zijn.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #355  
Oud 18-03-09, 20:57
Mallepietje Mallepietje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 26
Standaard

Ga dit forum een kick geven met de nieuwste gegevens.
Ik werk met een Iphone 3G 8gb. Heb V2.2.1 en baseband 02.30.03.
Werkt perfect met deze rebelsim.

3G doet het niet, voor de rest werkt alles.

Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:46. Reden: Bedrijfsnaam verwijderd.
  #356  
Oud 23-03-09, 10:22
soemy soemy is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 80
Standaard

doet ie het goed of niet, of valt ie soms uit die rebelsim??!

ik lees ook veel van magicsim... dus ik twijfel!
  #357  
Oud 24-03-09, 12:42
eddyha eddyha is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mallepietje Bekijk bericht
Ga dit forum een kick geven met de nieuwste gegevens.
Ik werk met een Iphone 3G 8gb. Heb V2.2.1 en baseband 02.30.03.
Werkt perfect met deze rebelsim.

3G doet het niet, voor de rest werkt alles.

Welke provider heb je als ik vragen mag?
  #358  
Oud 20-04-09, 23:02
jomachi jomachi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

zit in new york geen netwerk met jailbreak iphone helppppppppppppppppppp
moet ik een carrier bundle downloaden ofzo ???????????????????????
  #359  
Oud 21-04-09, 23:26
mastout mastout is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 7
Angry

Heb een Rebel Sim geprobeerd met de laatste versie V64i
Op de Iphone draait inmiddels 3.0
Op het Vodafonenetwerk werkt dit voor geen meter
De Vodafonesim wordt gewoon niet herkend.
"geen simkaart" verschijnt.
Ligt dit aan de Rebel sim en kunnen andere sims wel gebruikt worden??

Overigens; Een TurboSim besteld maar dat blijkt gewoon een RebelSim te zijn

Laatst gewijzigd door King1987; 21-04-09 om 23:32. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #360  
Oud 22-04-09, 08:41
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je de laatste beta hebt geïnstalleerd van OS 3.0 kan ik je vertellen dat ook hier op het TM netwerk de Rebel niet meer werkt. Zal aan de laatste baseband-upgrade liggen.
En, voordat die vraag komt: die baseband kun je niet downgraden helaas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? XIII Jailbreak apps en thema's 1 01-02-11 00:50
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 21:49
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? wouter2190 iPhone algemeen 3 11-07-10 19:52
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? iPhone911 Jailbreak 2 01-10-09 22:53
Wat wel en wat niet. Ar__jen Jailbreak apps en thema's 1 27-07-08 03:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.