3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Al ervaring met iPhone 3G uit Frankrijk?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al ervaring met iPhone 3G uit Frankrijk?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het fijne weet ik er niet vanaf, maar als je in de Yessim software de iPhone instellingen kiest dan werkt dat zeker met een AT&T iPhone en een T-mobile SIM kaart. Je moet dan custom settings ofzo kiezen om zelf die instellingen te doen op je Yessim. |
|
||||
|
||||
ik krijg die software maar niety gewdownload van de yesup
|
|
|||
|
|||
Zo morgen kan ik mijn iphone 16gb ophalen na 4 weken wachten, kan dus aan het testen slaan.
Weet iemand of je ook in Nederland de yessup kan bestellen? Doe het liever niet via de site yessim, wat mindere ervaring met paypal, sims zelf zijn zowat overal te koop maar om dat schema bij te houden heb ik zo'n ding nodig. |
|
||||
|
||||
Die problemen had ik eerst ook. Bleek dat mijn ESET firewall/virusscanner de 'problemen' veroorzaakten. Deze even uitgezet tijdens de download en toen lukte het wel. Verder geen gekke dingen gebeurt.
|
|||
|
|||
Ik ben dit forum druk aan het volgen, de mannen van yessim zijn druk bezig met een nieuwe firmware om de 2.0.2 volledig te ondersteunen..dus mijn iphone is nóg niet in de aanbieding
Final Iphone 3G Firmware released - GSM Hackers |
|
|||
|
|||
gebeld met klantenservice T-Mobile, wisten me te vertellen dat unlock codes pas per september te verkrijgen zijn. Wachtte namelijk al 25 dagen en bericht bleef uit.
|
|
|||
|
|||
Ik lees op die site van yessim dat je moet solderen. Daarnaast zag ik in de software dat je ook Vodafone nederland etc. kan kiezen.
Mensen hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Je hoeft niet te solderen als je V2.0 krijgt.
|
|
|||
|
|||
Hoe zie je dat dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat begrijp ik ook nog. En ik heb alle posts gelezen. Als jij even op de yessim site kijkt staat er bij nieuws dat je bij die nieuwe firmware / chips moet solderen! Hardware modification!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook gezien maar dat gaat over een 'oude' hardware modificatie die niet nodig is met de huidige Yessim kaarten. Solderen is dus niet nodig.
|
|
|||
|
|||
Yessim met T-mobile in ATT 16GB iphone werkt als een trein!
|
|
|||
|
|||
zou er mij iemand een yessim kunnen kopen en die opsturen naar Belgie...
Als het mogelijk is mishcien ook die yessim updaten zodat ik die kan gebruiken op usa iphone met FW2.0.1 ik betaal natuurlijk alles kosten |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
omdat ze me daar 60 dollar kosten en op die vn yessim nl 15 euro kosten....
|
|
||||
|
||||
zou het graag doen alleen ben nog 5 dagen in NL dus wordt krap
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-02-11 00:50 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
Wat wel en wat niet. | Ar__jen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-07-08 03:09 |
|
|