3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nicowinterman volgens mij zijn het turbo sims maar goed zeker weet ik het ook niet. Dat kunnen niet zo veel andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Er zijn dus nog via deze 2 wegen geen enkele ervaringen met zwitserse iphones binnen gekomen, hoewel het wel door enkele mensen getest is. Verder wat incompleet is verwerk ik ook niet meer, dan ga ik ervan uit dat er te kort getest is, en ik wil dat als iets werkt danwel niet werkt dit 24 uur is uitgeprobeerd. Dus ik roep iedereen aan ervaringen hier neer te dumpen, tabel begint eindelijk een beetje bruikbaar te worden nu na 9 ervaringen, waarvan wel helaas de helft met de yessim. Ook oude eerdere pogingen mogen worden doorgegeven! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als ik de boel binnen heb laat ik mijn ervaringen weten ik heb "baron = kpn netwerk"), mijn collega heeft ook een zwitserse iPhone + yessim, ik moet alleen even vragen welke provider, dus ook daarvan laat ik de resultaten even weten.
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd Quicksilver. Wil mijn zwitserse iphone gebruiken met een Vodafone abbo.
|
|
|||
|
|||
yessim
Ik heb een yessim en vodafone in nederland en gebruik het op een AT&T gelocked toestel.
Ik update de firmware met een yessup kabel. De service van unlockmobiel is netjes. De firmware die nieuw is de iphone firmware. De vorige wes 2.73 beta. Toch werkt de 2.73 beter dan de iphone firmware, want de volgende dag gaf de iphone firmware geen 3g of gprs aan. Op dit moment doet 2.73 het nog goed. Zowel data als inkomende en uitgaande gesprekken +smsen. Instellingen zijn universal mode patchcount 1 unlock 0 |
|
|||
|
|||
Is die software windows only om die firmware te patchen op je yes-sim ?
|
|
|||
|
|||
Die software client is te downloaden op www.yessim.com en is windowsonly.
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag zo'n Yessim kopen voor m'n iPhone 3G, nu vraag ik me af of alleen de sim zelf voldoende is, of dat ik ook de usbkabel erbij moet kopen voor een goede werking. Ik heb expres m'n telefoon nog niet geüpdate naar nieuwere firmware (hij draait nog gewoon 2.00) omdat ik op de software unlock wacht. Ik begreep dat je met de usbkabel de software op de yessim kan upgraden, maar als hij werkt, dan werkt hij toch gewoon en zijn upgrades niet nodig?
En eventueel kan ik, mocht hij toch nodig zijn, de kabel toch later alsnog aanschaffen? Laatste vraag is of ook het 3G/UMTS/HSDPA goed werkt met zo'n chip of dat ik al blij mag zijn als het telefoneren en smsen normaal werkt? |
|
|||
|
|||
ja kheb ook dit berichtje in een andere topic geplaatst...
maar ik vroeg me af of de alpha-x-sim het ook doet... Iemand die hier al ervaring mee heeft? |
|
|||
|
|||
------------
Laatst gewijzigd door jaccov66; 26-08-08 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn ervaring met: NL T-Mobile gelokte iphone 3g met een yessim + Vodafone NL Ik heb bij yes-sim.nl een yessim besteld en netjes de volgende dag ontvangen zoals op de site vermeld staat. Heb een gaatje gemaakt met een stanleymes in de sim. En de sim iets platter geschuurd met een schuurpapiertje. Hij zit prima en had al gelijk ontvangst en kan er mee bellen, maar dat is ook helaas het enige! Geen sms, geen data en geen ontvangende gesprekken. Nou vraag ik me af of het zou helpen nog een usb kabel te bestellen en te kijken of de nieuwste firmware op de kaart staat + instellingen? Wat denken jullie?? Hetzelfde verhaal geld ook voor mn htc touch p3450 (simlockvrij) zonder yessim functioneerd mn htc wel. Laatst gewijzigd door jaccov66; 26-08-08 om 17:04. |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn Yessims + Yesup ontvangen.
Gelijk uitgeprobeerd en ik heb nu alle functies tot mijn beschikking behalve locate me now. Ik gebruik dus een: Iphone 3G AT&T met een T-mobile kaartje. Ik heb de iPhone firmware geselecteerd met de volgende instellingen. Boost mode Provider list: universal MCCMNC: 00101 Unlock Type: 0 Patch Cound: 1 Daarna heb ik de netwerk instelling gereset en toen deed hij het. Ik heb nog een aantal Yessims over dus mocht je interesse hebben PM mij dan en voor 15 euro zijn ze te koop. Je kunt ze hier in Rotterdam komen testen of ik zet er een firmware voor je op met hopelijk de juiste instellingen. |
|
|||
|
|||
Heb je de Yessims van yes-sim.nl? Of van de yessim.com ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg rond vrijdag mijn yessim en mijn zwitserse iphone 3g. Ik ga er een vodafone sim instoppen. Ik zal hier mijn ervaringen posten .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, valt goed mee. Ik heb er een paar uur geleden één besteld. De software-unlock duurt gewoon te lang en ze klinken allesbehalve positief. Ik heb hem nu al een goeie maand, mijn iphone, en het wordt tijd dat hij eens helemaal bruikbaar is. Yessim blijkt beter en beter te werken en levert hier ook de meeste positieve reviews. Ik heb een optimus Iphone 3G en zal laten weten of het lukt ( maar er staat al iemand met een optimus iphone in dit topic, dus het zou moeten lukken )
|
|
||||
|
||||
Goeie thread, mooi overzicht! Ik wacht zelf even op de software unlock en anders een jaartje totdat T-Mobile wel moet unlocken.. ..maar als mijn geduld opraakt weet ik waar ik moet zijn!
|
|
|||
|
|||
SkunkfireJoe
Mijn yes-sim komt deze week, maar heb je nog wat van je sim af moeten schuren/schrapen om hem dunner te maken ?.. Misschien een simpele tutorial voor ons (ik) n00bs ? |
|
|||
|
|||
hallo,
Ik heb ook een yessim chip in mijn IPhone maar helaas heb ik welgeteld 10 seconden kunnen bellen. Nu heb ik in mijn beeld staan : geen service. Echt van alles geprobeerd maar heb tot nu toe geen succes... Hier de specificaties van mijn IPhone: IPhone 3G 16GB 2.0.2 jailbreaked Tmobile simlock Yessim chip op een Orange simkaart werkt in mijn geval dus maar 10 seconden en daarna niet meer... Deze week bij ifoneguide mensen langs en testen of zij wel mijn IPhone simlock vrij krijgen op een orante simkaart... Groeten, Ton |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? | XIII | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-02-11 00:50 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
Wat wel en wat niet. | Ar__jen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-07-08 03:09 |
|
|